kul som fan att folk diggar! en sak till att om ni inte diggar mixen är det mig ni ska skylla på hehe :) slänger upp texterna med, tror jag fått in allt som det ska vara.. slobe: jag skänker er en rad- och skriver upp en ny jag plockar fram mitt block som jag fyllt med en massa bly en massa bly som jag har haft på mina axlar - jag hoppas att ni fattar att det finns saker som jag inte berättat jag trodde du var den dära, du vet den där rätta men till det nästa, som hänt mig- jag skiter i vad jag pallade inte skolan så jag hoppade av minnen blev för mycket jag valde att byta stad och skiten blev till skit så jag valde att sälja blad ärligttalat jag vet vad ni ser en vit jävla rappare med kepsen på sne men det är inga problem- för jag skiter i er varända jävla människa som tror nått har fel för min ensamhet växer och blir för stor så sakna mig fan inte när jag flytt från min tron jonis: vet inte varför jag känner så här är så trött på alla saker jag bär djävulen som sitter på axeln springer sin väg jag ska fan ta fasst den x2 herrolsson: börja någon gång 02 jag kommer aldrig glömma det jag spotta inget just då men jag ville vara med jag dunka necro till max, han var den bästa som fanns ville skriva hans rhymes och andra feta band börja skriva rader fatta inte vad jag skrev ville få det rimma men det vart så fel jag droppa min första track 03 a jag vet, vad än folk sa så tyckte jag att den var tokfet men jag la ner, och lyssna lite mer så drog jag fram min data mick och det vart ju succe kom ihåg att folk dunka skiten jag fick fram starta o'no click- yes shit vad vi brann det var då vi gick skilda vägar två fingrar blev sant tog musik seriöst och blev något av en talang jag kommer aldrig sluta tacka ni som fick in mig jag glömmer aldrig grabbarna från back in the days jonis: vet inte varför jag känner så här är så trött på alla saker jag bär djävulen som sitter på axeln springer sin väg jag ska fan ta fasst den x2 pmki: längst bak i bussen, lämnar hemmet i flykt regndroppar imot fönstret gatusljus bländar min syn känsligt förtryckt känner att jag vill lämna över min sits så det blir någon annan människas tyngd -hur kan det hända nu? vart ska vi ta vägen? själen brinner, omsesidig tröst blir till fingrar i halsen ingenting nämnt, innan vinden har vänt, springer då hem sitter själv och kollar upp i taket till timmarna vänds -snälla låt mig bara minnas det bra alltid två fingrar till familjen men den splittras idag ingen frid, ingen sinnesro, som jag siktar mot sitter där och slår i väggen som en idiot känner att jag blivit rundad som ett pingisbord när tankar springer frivarv i mitt huvud, finner inga ord men allting var chill tills igår när hon lämna mig ensam med blödande sår jonis: vet inte varför jag känner så här är så trött på alla saker jag bär djävulen som sitter på axeln springer sin väg jag ska fan ta fasst den x2 blom: det kommer ordna sig, bror jag lovar dig det går framåt nu, förstår du mig? det rullar på typ cyklar i en nedförsbacke det börjar bli vår, för solen är i mina takter vill skippa vintern och ba vänta på sommarn vill ta det lugnt spela basket och ba softa är bara lugn och tar livet i min egen takt skippar skitsnack, jag skiter väl i vad dom har sagt är en som som bara chillar i timtal följer ingen timglas och väntar på en till dag men vad vill jag, kanske tar ett simtag och simmar ut i mina bortglömda tankar tänker på sommarn och mitt hjärta börjar banka