[Audio] IQfemtio2 - Ass (Bakdel)
Hade lite tråkigt, så jag slängde någon slags partylåt! Hoppas den puppas på fest! :)
LÅTEN!
http://www.speedyshare.com/files/23812890/IQfemtio2_-_Ass_Bakdel_.mp3
TEXT
Intro (Ljudklipp från mobilen inne på toan - Idéernas kammare!)
Vers 1: Det är spänning i luften, när vi blandar en drink och bilder blir tagna, när vi ramlar omkring livet är lugnt, allting är bäst för beatet är tungt, och nu är det fest och den som inte har något att dricka kvar vet att det alltid finns någon som man att dricka av så det bara att fylla glasen, och inte snåla för ju mindre folk desto mindre skåla! det är glada miner, för det ska vara så är du en kaxig skit, då kan du ta och gå för det är min fest, och folk har insett att man kommer med glatt humör om man är min gäst för vi vill inget illa, vi vill bara ha kul och dom sköna känslorna, dom skakar vi ut för vi dansar helt galet, och ganska vilt för vi har bästa musiken att dansa till
REFFRÄNG 2x: - Dansa och shakea ditt ass shakea ditt ass shakea ditt ass, ass! dansa och shakea ditt ass shakea ditt ass shakea ditt ass!
STICK:
och finns det något bättre sätt att bli lycklig på, då får du visa mig! VISA MIG! och finns det något bättre sätt att bli lycklig på, då får du visa mig! VISA MIG!
Vers 2: OH SHIT! vilka kroppar, vilka ass, tacka gudarna det är en fett fin, wet t-shirt competition vattnet blöter ner alla dom stackars brudarna så det blir av med kläderna och ta ett bubbelbad ensam med 4 bara brudar, är väl underbart balla ur, har man tur får man alla i säng kalla mig bäng, men allt är möjligt enligt gunde svan
och jag har ingen anledning till att vara negativ satsar alla mina cash på något som jag deckar till lite alkohol, det läker alla sår och när vi fuckar ur, då blir det lätt att DANSA HÅÅÅRT!
REFFRÄNG x2: - Dansa och shakea ditt ass shakea ditt ass shakea ditt ass, ass! dansa och shakea ditt ass shakea ditt ass shakea ditt ass, ass!
STICK:
och finns det något bättre sätt att bli lycklig på, då får du visa mig! VISA MIG! och finns det något bättre sätt att bli lycklig på, då får du visa mig! VISA MIG!
BRIDGE:
men vi, kommer aldrig glömma bort, vår kväll vi har idag för den är underbar, och ni är med mig jag vet att ni gillar det och kvällen kommer vara så nice och allting är fixat vi har vår dricka och dansa är det som ni gör bäst! så lova mig att! DA-DA-DA-DA-DA-DA-DA-DA!
REFFRÄNG x2: - Dansa och shakea ditt ass shakea ditt ass shakea ditt ass, ass! dansa och shakea ditt ass shakea ditt ass shakea ditt ass, ass!
ASS. ASS. SHAKEA DITT ASS!
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.
|