[Audio] Suryakant - Välkommen till Solna ( Mix av Empati)
Shue!
Langar upp en kort liten session här, som jag skrev,kickade och fick mixat igårnatt. Stort tack till Empa för ett nice jobb;) Så hoppas nån av er muffakaz diggar detta
http://www.speedyshare.com/files/23807810/Suryakant_-_V_lkommen_till_Solna_Mix_av_Empati_.mp3
texten för den som vill ha:
låt mig välkommna alla er ner till solna jag meckar mig en fet när jag kickar mina låtar jag e hård va en riktig gatusoldat jag lägger mina bars här för solna stad och det e fullt allvar långt ifrån en barnsak när jag reppar min gata varje jävla dag jag lever här och kommer dö här jag represent solna i min tunga rapp för det är min värld och det e mitt liv jag rappar det cleant när jag fuckar upp beats jag åker från hagalund ner till vasalund jag bara glider runt och lever jävlit tungt samlar min trupp i grupp när vi röker zutt för här i solna stad lever vi fett flum jag backar alltid upp mitt ghetto blåkulla men tunga snubbar ja riktiga kungar betongen börjar gunga folket undrar när hiphopen pumpas och skumpan bubblas allt mitt folk här nere lever chill så ni kom hit om ni vill festa med en pimp för jag finns i 08 området ring min telefon om jag ska gästa er låt bre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|