[Audio] Infinite struggle Feat Melina - Bra som du är
Shu. Gjorde en låt för typ 3 månader sen kanske men hade ingen reff på den. Så frågade Melina och hon fixade en igår. Säg gärna vad ni tycker. Min mix på verserna är inte så bra men kände att jag endå ville släppa låten. dom flesta tjejer dom vill inte mer dom mår inte bra men dom står endå o dom ler o känner att dom inte alls räcker till o dom kan inte se på sin egna spegelbild dom tänker på saker som folk dom ha sagt som har sårat deras känslor sårat dom till max deras tårar faller som en öppen kran dom hatar sin kropp tack vare andra barn många mobbar folk många trycker ner folk, många ser men dom stänger sina ögonlock föräldrar dom ser men dom gör inte nåt dom ser inte att deras dotter bara ser grått är jag den enda person som förstått eller har ingen vågat säga något ingen människa förtjänar ha en depression du som lyssnar på låten är en fin person jag vill säga till dig som lyssnar nu du är fin person o du är absolut inte ful du är underbar tro mig min vän du behöver bara tro lite mera på dig själv o du vet min vän du ska veta en liten sak för att dom som mobbar dig dom mår själva inte bra för att dom har komplex för att dom mår bara skit därför vill dom sabba andras liv så upp med din haka baby tänk nu positivt för att de kommer bil bättre på senare tid så plocka fram en spegel o börja sen le du ä fin person o de komme du inse
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger