[Audio] Sellish & Gyllander - Vill att du ska se mig
Yo, ny låt med Sellish & Gyllander, från Sellish kommande album Blandade Tankebanor Reff Gyllander Vers 1 Sellish Vers 2 Gyllander Mix o inspelad hos Gyllanderwww.myspace.com/sellish www.myspace.com/gyllander nerladdningslänk Reff Allt jag vill är att du ska se mig Allt jag vill är att du vill vara med mig Jag vill inte vara osynlig längre Vers 1 Jag söker uppmärksamhet men har alltid varit så Visst du ser mig, e med mig men vill mycke mer än så Jag verkar se nåt mellan oss som du inte kan se Jag borde sagt mer, de försent se vad som nu sker Har alltid varit ensam, har nu lite hopp Om nåt som aldrig kommer hända, ligger på mitt golv - o skakar Pratar med mig själv - om mig själv - i tredje person O säger att jag kan få henne om jag leker med ord Om jag e tillräckligt charmig, men inget kommer hända Jag ger upp och väntar på att hoppet ska vända Är inte kär - men jag tycker att vi passar Att du tycker annat de känns som massa sparkar Hatet - mot de man älskar att älska Fokus e aldrig på mig, som tvbänkar Känner mig bortkastad, känner mig som din bitch Men allt för att va med dig, shit, peace Reff Allt jag vill är att du ska se mig Allt jag vill är att du vill vara med mig Jag vill inte vara osynlig längre Vers 2 När jag såg dig första gången de va en upperbarelse Du va den underbaraste men som jag inte kunde tala med För de va fullt i tunnelbanevagnen När jag skulle ta mig fram då gick du av o bah försvann Jag tänkte vi träffas nog igen på nästa tåg O när de händer vill jag ha ditt nummer på min telefon Vill vara din kille säger puss o lägger på Men när jag tänker på min tanke va den skum o jag skämdes så Veckorna gick o du va inte i mina tankar alls Jag mötte en blick, ja va i stan, de gäller att handla snabbt Jag såg dig stå själv, utanför åhlenshuset Ja så vacker, vackrare än förut nere i tuben Jag kom fram, sa hej o fråga om allt va bra Jag vågade så jag va glad o väntade på ett svar Men de gick inte väl, hon skrattade o gick iväg Jag tittade ner, gylfen va öppen o man såg min lilla vään!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag