[Audio] Frida Fröjd - Happy
Släpper en låt tillägnad min pojkvän Jacob Florin! Den har legat och skräpat ett tag nu men jag är nöjd med resultatet så tyckte att det var dags att släppa den! Hoppas att ni gillar den och jag hoppas även att ni vill ge mig kritik=) Tack till Rx2 för mixning! http://www.speedyshare.com/files/23685494/Frida_Fr_jd_-_Happy.mp3 Reff; You make me feel- happy, happy, happy you make me feel- beautiful, so beautiful You're makin' me - crazy, crazy, crazy boy I'm true to you,- I'm true to you Vers; You came into my life you brought me joy and happiness I can't even describe the way you make me smile again so hold me tight dont you ever let me go, looking in your dark brown eyes I do love you so since that first day, that first night every word you said I wanted you to be mine cause you and me, are meant to be your my everything, not just anything Vers2; When your not around feels like something is missing but when I close my eyes I see you and me kissing I never tought I could find someone like you in all my life I will do anything for you when you hold me, early mornings feeling lovely, you know me cause you and me, are meant to be your'e my everything, not just anything Glöm inte lyssna min Jacob och Rx2's myspace!http:// www.myspace.com/fridafrojd http://www.myspace.com/jbannermusic http://www.myspace.com/rx2musik
Beat: Inte i min smak, men de låter nice! Sång: Orka inte ens beskriva hur vackert din röst är!Text: Vad ska jag säga? Bra jobbat med Engelska, än en gång! Betyg: 8/10. Keep it up girl and good luck with your love! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket, det är så kul att du alltid lägger ner tid till att lyssna och ge kritik! Det är sånt som gör att man orkar fortsätta med musik=)
Oh shit! :DBeat Jag diggar beatet som fan!Sång Måste säga som JNL, din röst är helt underbar!!Text Riktigt fin text, hoppas pojkvännen blev glad då när han hörde den! ;) Jag ger den här 9/10! :)Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Tack så mycket :D gud va glad jag blir! Ja det blev han allt :) hehe
Detta gillas verkligen. Din röst är guld värt, men inte helt och hållet bra. Du kan sjunga, du har rösten. Men finns mycket som du kan förbättra. Rösten är inte dåligt, men inte heller helt "underbar" som folk säger. Du kan hantera rösten, men det måste tränas mer på det innan jag gillar det. Beatet: Jo det funkar för mina öron, kanske inte det bästa men det låter väl bra texten, ja du, finns mycket att träna på där med lyriken, men bra skriven ändå, simpel, skön och lät personlig när du framförde den Kan inte ge betyg på denna, men det ligger på plus iaf.och innan du tar och svarar, så menar jag inget illa, du har det man ska ha, men du skulle behöva utvecklas mer och snabbare innan du släpper nästa låt ha det bra
MJR Tack för kritiken, förstår dock inte riktigt vad du menar för först skriver du "detta gillas verkligen" men avslutar med att jag inte ska släppa någon mer låt innan jag utvecklats. Tan utvecklas väl när man släpper låtar, lyssnar på folks kritik, bra som negativ? eller har jag fel?:P hehe.. Jag vill själv utvecklas, men skulle vilja ha mer ingående kritik om vad som skall förbättras av mig då jag inte riktigt tycker det framgår i din kommentar? Thanks anyways! =)
Detta lät mer som High School Musical xD. försök och inte köra med såna beats och tonlägen. för du använder samma tonlägen hela tiden för den stilen du försöker köra. testa ändra de så ser du att de blir bättre. sen lät inte mixningen alls bra. mixningen gör skit mycket i en sån här låt. rösten ska mixas bra. annars kommer de låta dåligt även om man kanske låter skit bra framför micken. de va nog de jag hade och säga.. men kör på! Peace =) / G
Har alltid varit din idol, men du har inte insett de än =) www.myspace.com/G-z-i-m
Haha, det är inte sån här stil jag brukar köra men jag fick beatet och hade inte skrivit på länge, tyckte jag fick till en schysst refräng men vet att verserna är lite entoniga! Jag är nöjd med mixningen och tycker det låter nice, men alla tycker inte likadant! Tack för kritiken anyways!:)Hubbla Taaaaack :) det gör mig sjukt glad att du tycker det!
helt galen låt helt galen röst tummen upp går inte säga annat : )!!!
Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn) BleSs
Låten var bra, men jag tycker du passar bättre att göra glada låtar i samma stil som För Evigt =) Engelskan var förvånansvärt bra ^^.
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Nysten_ Tack så jättemycket! Det värmer =)D-BUG Det är alltid kul att testa olika stilar och alla gillar olika =) Kul att du tycker uttalet är okej, jag övar!
Detta gillade jag riktigt mycket :)
Det jag menade var att jag gillade det för stunden, men insåg att rösten behövs att träna på hehe. Jo klart man utvecklas samtidigt som man släpper låtar, men aa skitsamma haha
Grency_ayala Det är sant, jag hade kunnat lägga bättre stämmor i första versen, jag hörde det först i efterhand och jag har tänkt lägga om verserna. Men nu har jag flyttat och har inte tillgång till studion, så jag tänkte att det är lika bra att släppa den ändå! Men tack för kritiken =) Tack Knivigt det betyder mycket! Det är lite blandade åsikter, men det är så det ska va :D
ännu en fin låt! tycker den va riktigt bra asså, beatet är väl inge specielt kanske, men du gör det perfekt på det endå, fin text och bra flyt igenom hela låten, reffen är riktigt bra också, passar riktigt bra :) 9/10 för mig
Yours truly, Slobe
Kan ju bara säga som såhär. Det finns ingen bättre än Frida Fröjd. Hon är tvärfet. Hon borde inte ens släppa musik i dom här trådarna. Hennes röst är för fin för våra smutsiga trådar. Haha, skämt åsido, men det är bra. Beatet var inte riktigt min smak det alltså. Men verserna och refrängen är grymt bra. Förresten, vem är det som mixar? Sjuuuukt tung mixning.
Wurrup?
Min nya favorit låt:D
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Sjukt bra låt, sätter sig verkligen på hjäran. CRAZY!
Taack allihopa, kan inte ens beskriva hur mycket det betyder att höra det ni säger!
Tyvär, men jag tyckte faktiskt inte det här lät bra för femöre..
shades on my eyes you can't tell I'm .....
Fan så duktig du är Frida. Det låter hur bra som helst. Reffen är galen och fastnar. Kan inte säga mer än att den är tvärtfet lixom. /Silvermusik.
Silvermusik....
Taaack =) ni gör min dag!
Lite mer kan jag väl få?=)
så jävla bäst!!!:D
http://alexsoul.com