www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
ser att titlen på själva låten är fel stavad så ni får inte gråta över det snälla haha
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Brother I love the chorus! Nice lyrics in the verses 2! Peace //E
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt tung nme, keep pushin' det blir bättre! fridens
Tack inte för att låta deppig men det hjälper !!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Tack inte för att låta deppig men det hjälper !! det är inte fel att va deppig, det är dock fel att låta depressionen ta över. men de har du inte gjort, du bearbetar det precis som mig o många andra, genom musiken! så prata inte om depressionen som något dåligt för utan den hade denna låten inte kommit till liv!
OT: kom ihåg när ja fick höra omixad version, rådigga redan då, soft rakt igenom. keep it up!
kom inom min tråd man!
//Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tack Dizzy för dom orden !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Skrev ner hela jävla texten så nu får ni fan läsa hela jävla texten.. OBS. Har ig i engelska så stavning suger balle ! Hook: be strong don let it show// live today tomorrow can wait cuz tomorrow we´re old// if we gon make it don be scared// with this words I welcome ya to the nightmare// Vers.1 course I miss you are you stupid// the only thing keepin me hole is the girl an the music// but if jus feel so wrong// a little problem devoloped until all the love was gone// it´s killin me slowly an painfull like toture// I wanted respect an cash but you were always my fortune// I miss the place where Im from// miss all the lights miss the people miss the life miss the city an so on// miss to be that kid with a great view// I miss when you looked me in my eyes an said"Im proud over you"// but I went into the night tried to fix it// but it concord me an suxeded so Im sorry momi// yeah I broke the bonds failed you as a son// we had just begun to get along an I pray to god// he consider this song a sign Im not the one I wore there´s so much I wan// An so people say// Hook:x2 be strong don let it show// live today tomorrow can wait cuz tomorrow we´re old// if we gon make it don be scared// with this words I welcome ya to the nightmare// Vers.2 heard alot of sirense seen alot of violence// mothers cryin cuz their children dyin an I know// from my view there aint nothin I can do// but I can speak on it an maybe get some of you to understand// an realise what I meens to be me// to be one of them who lost their family// or had to do things how just had to be// an later on it made so they never will live hapily// it´s like that sadly thats the information// from a kid from a broken home situation// been round sweden seen all kinds of people// had friends who has dyin from a poisend nedel// I see tru all the missery an to do that Im loosin a bit of me// it´s like someone´s kiddin me an Im fucking litterly startin the feel that the darkness gets to me// Hook:x4 be strong don let it show// live today tomorrow can wait cuz tomorrow we´re old// if we gon make it don be scared// with this words I welcome ya to the nightmare//
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Moderator
2010-08-02 22:04
Bästa jag hört med dig på länge, hooken är nästintill perfektion. Gillade verkligen detta, hoppas det bara går uppåt för dig nu!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Sjukt skön o fin låt man, fårtsätt droppa =) /Dahl
Dahl, bah gör mitt bästa.
Riktigt skön. Du har alltid vart grym på engelska men nu har lärt dig att uttala alla ord bättre och man hör bättre(Y)
Fet ! Finns inte mycket att säga .. "with this words I welcome ya to the nightmare" kändes kan jag säga.. Bless!
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
så jävla bra!!!:D
http://alexsoul.com
Det absolut fetaste jag nånsin hört dig droppa man!
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Tackar grabbar :D
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
de här va sjukt vettu? riktigt starkt flow och en tung jävla smäll på käften textmässigt! reffen va sjuk, big up som fan, nu blev jag taggad på att skriva nått jag med! all love, Slobe
Yours truly, Slobe
Grymt tungt bror! Fortsätt kicka såhär feta låtar bro!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Råfet, riktigt jävla bra!
riktigt fet. tkr om reff. keep on
Har alltid varit din idol, men du har inte insett de än =) www.myspace.com/G-z-i-m
Tung nme skön forsäött kriga !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack allihop faan skön läsning!
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Detta är utan tvekan det bästa jag har hört med dig! Fin låt f.ö. Fortsätt gör lugna låtar för det diggar jag fett!
fyhelvete, vart är skivkontraktet?
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
riktigt tungt
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
Denna låt går rakt in på MP3n, det bästa sedan I'm missing you!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hook: Be strong dont let it show// Live today tomorrow can't wait cause tomorrow we´re old// If we gonna make it dont be scared// With this words I welcome ya to the nightmare//Vers.1 Course I miss you are you stupid// The only thing keeping me hole is the girl and the music// But it just feel so wrong// A little problem developed untill all the love was gone// It´s killing me slowly an painfull like toture// I wanted respect and cash but you were always my fortune// I miss the place where im from// Miss all the lights miss the people miss the life miss the city and so on// Miss to be that kid with a great view// I miss when you looked me in my eyes and said "Im proud over you"// But I went into the night tried to fix it// But it conquered me an succeeded so Im sorry momi// Yeah I broke the bonds failed you as a son// We had just begun to get along and I pray to god// He consider this song a sign Im not the one I wore there´s so much I want// An so people say//Hook:x2 Be strong dont let it show// Live today tomorrow can wait cause tomorrow we´re old// If we gon make it dont be scared// With this words I welcome ya to the nightmare//Vers.2 Heard alot of sirense seen alot of violence// Mothers crying cause their children dying and I know// From my view there aint nothin I can do// But I can speak on it and maybe get some of you to understand// And realise what I meens to be me// To be one of them who lost their family// Or had to do things how just had to be// And later on it made so they never will live happily// It´s like that sadly thats the information// From a kid from a broken home situation// Been around sweden seen all kinds of people// Had friends who has dying from a poisoned needle// I see through all the misery and to do that Im loosin a bit of me// It´s like someone´s kiddin me and Im fucking literally startin the feel that the darkness gets to me//Hook:x4 Be strong dont let it show// Live today tomorrow can wait cause tomorrow we´re old// If we gon make it dont be scared// With this words I welcome ya to the nightmare// Såja, försökte rätta till de lite, IG i engelska har du enbart för att du är lat eller inte var i plugget helt enkelt, för ditt uttal är fan galant, ditt röstläge med för den delen, gillar hur du flyter och man hör smärta i rösten och att det kommer ifrån själen, dunder dunder, FETT BRA! som jag sagt innan... George Kaplan, Allyawan blandning (röstmässigt)
Tack alla fett nice yoo ;D
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
29 kommentarer bara? damn, disrespect, upp med denna!!
Yours truly, Slobe
tuuung jävla låt alltså N.M.E! stort upp :) lär bara hålla med det her Slobe skrev!
Fetaste skiten ever!! Det var kul att få mixa den åt dig :) /R
Robinholta af Pankbanken!!
Denna och Hiphop heavy weight är det bästa du släppt enligt mig. Känslan i denna låten är perfekt , hooken är en killer rakt av! keep this shitt up dude ,peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså, hur fett som helst! Detta kommer spelas mycket.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
n.M.e P19: Hur kan du ha ig i engelska när ditt uttal är så himla bra? :O Å andra sidan suger mitt uttal medans jag är något utav en "perfektionist" när det kommer till att stava på engelska.
Wurrup?
tackar allihop.. Och jag vet inte va gillade inte skolan tror jag faktiskt ;P
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
ny länk tack! :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
ny länk anyone? gärna en youtube :)