[Audio] Suryakant - Cant be touch ( Mix av Empati)
Shuuz!
lägger upp denna track som e helt mixad av empati. Hoppas nån digger;) Om ni vill ge kritik ge konstruktiv då tack:) http://www.speedyshare.com/files/23391829/Suryakant_-_Cant_be_touch_Mix_av_Empati_.mp3
texten för den som vill läsa
jag varnar dej man du e ingen alls jag bjuder upp till dans men det slutar med en fist fight tillbaka på micken för att käka bitches slaktar både dig och din flickvän så vänd om för du har ingen chans en rond en match jag piskar dig i rapp och går till attack med mitt baseballträ knäcker ditt huvud och slår sönder dina knän för du ligger i lä om du ska battla mig säger som TLK jag tar sönder dig så säg mig vem e bäst på rapp ditt svar kom snabbt och det var simon suryakant
jag e ny i gemmet men gör det top notch men du e gammal i gemet och gör det floppflopp precis tyson så sänker jag dej med en box du går ner i golv så det blir beat stop jag e här för att stanna inget snack om saken glider runt här i staden och pissar på staten har hiphop i min kropp det flyter i mitt blod jag rappar non stop som igen annan nånsin gjort jag e jag och jag har min egna stil när jag rappar på beats å säger fuck the police folk säger att jag skämmer ut min familj men fuck you bitch stick och försvinn
kickar denna session för att jag älskar att rappa skriver feta texter så bäst att ni fattar att jag alltid langar fet musik på beat med min egna stil ni undrar vem är han jag e tungast i landet för jag e suryakant det är mitt namn och lägger det fett och du får komplex för din keffa text mannen ta ett djupt andetag och backa bak dundrar in i din stad med en jävla fart upp med era händer och digga musiken ni känner igen stilen när jag rappar om livet så klick klick pang bitch
(Inlägget ändrat av ramuz 2010-07-15 21:29:46)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|