Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Enter - Du la de fett som vanligt mannen ! (Y)Nelione - Har ldrig hört dig förr. Men du var riktigt bra mannen , Inget att klaga på (Y)LRS - Trots vårat shaffs är jag ärlig man. Du la de fett som fan . Flowet och allt , Den slog nästan fjortis banger, men inte direkt, Men fortsätt kriga. (Y)Bruzz - Behöver jag säga nått? Din röst är så fucking good. Blir aldrig besviken , haha. PZ /// BigT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
aye aye bwoooi. LÅten är fet. Första versen av Enter är bra, men enligt mig den blekaste i låten om man ska jämföra med de andra. Men fortfarande tight som en 17åring. Andra vers av Nelione är tung. skön inställning och tillbakalutad på nåt sätt även om det är lagt med lite attityd. Bra balans. Tyckte det lät lite som om de va lite sämre ljudkvalité gentemot de andra dock, knappt hörbart dock. Hursomhelst, tung vers. 3e versen av L-Green är ju helt sönder. Din röst påminner om en yngre bättre Eye-N-I ! Menta det inte fel, liknelsen stannar vid rösten, för han saknar flow och lyrik, det gör inte du. Klart bästa versen på låten, borde varit öppningsversen för att markera hur ni rullar. Vill höra mer av dej då du känns säker bakom micken! Bruzz på hooken är ju rena mordet. Du skulle kunna mumla en hel hook och ändå våldta hela det här forumet. Skön känsla för intron/outron också. När dina jämnåriga vänner i skolan är små valpar så är du en pitbull. Och alla vet att man ska va tyst när de stora hundarna skäller! Jag gillar Young Future på facebook.
Detta är min forumsignatur
Beat: Ni borde höja beatet! Man hör nästan bara era rösten tyvärr.Entertainment: Du vet vad jag tycker, Enter the man! :) Mixning va helt okej btw.Nelione: Aldrig har hört dig för som Moffen sa, Men Suverän vers, tungt flow, bra rim m.m.!LRS: Tungaste vers du någonsin har lagt. :D Bästa vers i hela låten!Bruzz: Tungt Hook/Outro! Helt okej intro (sången alltså).Betyg: 10/10 får den. Ska jag vara ärlig så tycker jag att De här version är bättre än förra version (YF)! No hate Bruzz, I´m just saying Keep it up guys!
Man hör beatet tycker jag! ni får bara höja volymen lite boys!:) och otäcka_typer håll dig till låten istället, vad tyckte du?
Tyckte det var bra gjort av alla , LRS var väll den jag tyckte var bäst på verserna :) refrängen är skit skön! mycket härlig känsla får man! bra gjort Bruzz! Peace!
Ge mig vilket beat som helst, ni vet att jag klarar mig
otäcka_typer: Jag hör beatet (lite grant), Och jag vet vad jag skriver om så ge f*n i mig.
jofan helt ok. enda ja bara måste klaga på är att allas acapella ligger för högt, bruzz spräcker mina högtalare fan :p men älskar dock bruzz inlevelse, räddar reffen. och LRS mannen, erkänn att du baxade mixen ja gjorde? ;) din rap är tung de vet du. cu in weekend ye?
tung låt! lrs och bruzz la de tyngst! Men bra jobbat grabbar :)
bra rapp, beatet alldelles för lågt
Entertainment Riktigt soft vers faktiskt! Längesen man hörde något med dig!Nelione Har inte hört så mycket av dig, det jag hört har varit sådär men detta var mycket tyngre, fortsätt så!LRS Det här är nog det bästa jag har hört med dig, keep it up mayn!Bruzz Soft hook och allt det där! Du vet att jag diggar din röst som fan och allt du gör maayn ;) fortsätt kriga så kommer du fan galet långt inom en snar framtid! Som några sagt, ni borde ha höjt beatet lite mer iaf, annars var det soft! Låten får 7.5/10!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Tack boys, jag kan hålla med om att acapellan var LITE låg, men att våra acapellor är för höga tycker jag inte!:) Men tack än en gång, keep em comin'!
var väl helt okej, faktiskt inget jag gillade pga mixen, den vart inte bra :( en bättre mix så hade det vart blytungt + höjt beatet!
Riktigt bra grabbar, men Bruzz & Lrs la det fetast! Bless *
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
jag har inga vettiga komentarer men jag kan ju iaf säga att det var FETT TUNGT
Detta är tungt. Diggar Enter's röst och flow och Bruzz sång på reffen lyfter hela låten! Big up!
Facit crew!
Riktit fet grabbar, diggar allas röst och så. måste säga att den va betydligt mkt bättre en yf versionen. bruzz lyfte låten , peaceout!
Tycker Nelione och Bruzz var bäst.. Dock är accapellorna alldeles för höga!
beat; diggar inte det så mkt faktiskt! Enter; helt okej vers, inget speciellt. Nelione; nja, gillar inte din röst i hur du levererade, men rätt bra lyrik! LRS; fett flow, nice attityd. mixingen passar fint till beatet. Bruzz; dawg, how the fuck do you do it? riktigt sjuk inlevelse o bra lyrik! fet track! dock inget som sparas! //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Shiet whoa! Respons uta ba helvete. Detta p.g.a sommarlov i guess. Tungt som fan iaf, och tusen av tack till alla som diggar! Fett skönt att se att folk kan engagera sig! Dessutom med konstrukitv kritik, SHIET vilken jävla överaskning! Crimson : Ofc tog jag din mix, den öppnade öronen liksom :P Fick fan inte till det, du är grym på att anpassa till beats tycker jag! :) och ja, jag hoppas fan på det, om du styr bort Dalarna? ;) Fred ut bröder!
|Lev för att äta|
Soft att denna kom upp. :) Pallade dock inte recca om, haha!Entertainment - Alltid lika tight, fett där boy!Nelione - Diggade inte din inlevelse, men tung versLRS - Soft där, diggar din röst, big upBruzz - Kablaow, diggar verkligen varje jävla reff jag hör med dig, riktigt soft där my man, big up!
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Tack för alla commentz! Riktigt roligt att höra, MER MER MER!:)
Fet låt där killar! Tyvärr faller det på mixningen, men det går ju alltid fixa. Bruzz ska du hooka med Death Squad snart? /Doktorn
Låten var asfet grabbar! Bruzz: Mycket bra som vanligt ! älskar din röst! as skön! Enter: Riktigt bra lagt :) Fina rader osv :) Nelione: Aldrig hört dig förut så jag kan inte jämföra denna med något du gjort tidigare , men låter bra :) Lrs: Aldrig hört dig heller förut men jävlar va nice du lade det :) Helt fräck röst har du med! dig vill jag höra mer från helt klart:) ! 10/10
Riktigt bra grabbar, men Bruzz & Lrs la det fetast!
Inte direkt så att jag vill komma in i tråden bland alla fina kommentarer och smutsa ner, men detta var verkligen inte bra. För det första, snubben på introt och hooken, han låter sjukt bajsnödig. En light version utav Sebbe från Kartellen, vilket i min bok, inte är positivt. Visst, han kanske låter så till vardags, men varför är det då så stor skillnad på rappen/sången och pratet? Krystat. Texten är heller inte den bästa, dock har jag hört sämre. Hooken är också för "mjuk" och tom. Jag hör ingen attityd direkt? Testa lägga multi-spår och pan:a dom i varsit öra och fyll ut mer i mitten. Sen att mixen är ihålig är ju heller inget plus i kanten. Första versen, vilket är EnterDaBräh, är inte alls vad jag förväntade mig. För det första hörde jag inte ens att det var Enter. Tog ett par rader att förstå det, sen var jag tvungen att kolla upplägget för att vara säker. Tycker det är lite synd, eftersom att en rappare ska kunna utmärka sig med sin personliga stil. På denna track låter han precis som vem som helst och inte som den Enter jag annars är van vid. Texten är heller inte på samma nivå, jag förväntade mig ett par snygga rim och liknelser, här blev det mest dubbelrim och monotont flow. Hörde även en (kanske två?) flowmissar vilket sänkte det hela ett par snäpp. Känns som jag bara hatar nu, men jag är bara ärlig och ärlighet varar längst. Andra versen.. Vem är det som rappar? John Blund? Galet sömning inlevelse, hehe. I en låt som sådan borde man åtminstonde ha lite aggresivt delivery och ta i lite mer. Texten är aight, men pga din dåliga inlevelse (kanske inte dålig, men opassande) så sänkte du nivån rejält. Rappen och texten ska matcha varann, det gör det inte här, sorry. Tredje versen är soft flowmässigt. Gillar hur du bygger upp rimmen osv. Dock är mixen åt helvete. Den skiljer sig så enormt mycket från alla andras att det blir en chock för öronen i början. Medans hooken är är näst intill bas-fri är denna vers sjukt mörk och dov. Attityden är aight, kunde dock vart bättre tror jag. Låten får 2 käftsmällar av 5 möjliga. Beatet var heller inte i min smak. Mixa bättre, jag tkr mixen svek för mycket och gjorde låten sämre än vad den egentligen är.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
Doktorn Yes bara å hojta när ni vill att jag ska ta nåt!:)Missbruk Kan tyvärr inte hålla med om att jag spänner mig o håller på, detta är min röst, min stil jag bah låter så? Och det var en riktigt dålig jämförelse att jämföra mig med Sebbe, kan jag tyvärr inte alls hålla med om. Sen det där med attityden tycker jag att alla i låten har en riktigt fet attityd.. Men kul att du skrev en så lång kommentar, det tackar jag för alltid kul med lite bad kritik! Det visar att du bryr dig man!:)Tack oxå för alla andra fina kommentarer, Keep em comin'!
missbruk: Jo, tyvärr måste jag beklaga mig över det. Just när jag skrev texten hade jag en sjuk skrivtorka, samt att beatet inte är helt min stil, men jag har alltid velat kicka med Bruzz, på grund av att hans sång är så fucking cool. Och jag har inte hört hela låten förrän nu, och måste fan säga att jag var sämst på den! Haha, det var lite synd. Men ja, man får hoppas på att min nästa track blir fetare! Props till resten utav er som gav järnet!
Wurrup?
Bruzz Vet att ni annars kan göra feta släpp så det är inte så att jag hatar på er som rappare, utan det är mer låten jag ogllar. Peace!
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.
pinsam mixning ni kan bättre killar
Hm, jag tycker faktiskt mixen är relativt bra inget jag skulle klaga på egentligen, men det är väl en smaksak! Uppar en gång innan man drar sig till sängen assåååååå.B
Enter Du e sjuk i huvudet, gör aldrig mig besviken! Vafan, reffrängen? Vafan va de för bullshitNelione Du la de soft, diggar inte din röst/delivery men texten o flowet va softLRS Där har vi en shone med attityd, har icke hört dig förr men du la de tungt!Bruzz Gå o lägg dig, fy på din röst Tyckte låten va najs, verserna iallafall!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sellish Ait man, tycker det ändå är tråkigt att vi ska ha något emot varann ska gå ut över låten, men tyckeru det så aight, du ger mej bara mer motivation till att skapa! Kul att du diggade verserna iaf, mina boys la det fett! Upp nu whoa!:)
damn Bruzz du e skön i like i ,) reffen va fet.
Bruzz Jag har inget emot dig som person eller nåt sånt, diggar bara inte din röst, och det har väl ändå nåt med låten att göra?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Sellish Detta är inte första gången, och att du formulera dig o säger ''Gå o lägg dig'' har väl nåt med mig som person att göra? inte låten eller hur? Nu stryker vi över detta o skiter i det, du behöver inte svara på det jag skrev nu för jag bryr mig inte.
LRS o Bruzz la de fetast ! Ni andra hade vell era rader men inget jag diggade
Svinkul med all feedback grabbar! :) Tackar och bockar! Mer whoa! :)
|Lev för att äta|
Producent
2010-07-15 22:32
Känner bara att Enter~ stressar för mycket.. Du kan nog bättre, öva på. Nelione tycker inte heller om att du gör om rösten, men skönt med lite laidback. LRS hade en riktigt tråkig vers höll på att somna genom hela tyvärr. Lite impad att en 95a från Sundsvall la det fetast^
Flyger fritt, landar platt
Bruzz den här låten fick mig att gå över till den andra sidan. Diggar din röst nu ^^. Alla rapparna droppa det helt ok. Tycker att LRS och bruzz hade bäst inlevelse i låten
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Klart att LRS lägger det fetast när han är fetast! Grymt man! Och ni andra, duktiga pojkar! PZ
http://www.youtube.com/user/Nicholasmaekinen http://www.myspace.com/NickoN92 http://www.facebook.com/home.php?sk=lf#!/pages/NICKON-/119697598068105
Hehe tack så mycket boys, riktigt roligt att se, keep em comin'!Joutzen Stolt Sundsvallare!
Uppar en gång innan jag drar till Stockholm, kommer vara borta på söndag får se om jag loggar in här haha. SÅ OM NÅN VILL HA TAG I MIG SÅ VET NI ATT JAG ÄR BORTA TILLS SÖNDAG! Låt mig nu se många kommentarer när jag kommer hem!:)
Bruzz la en överfet hook! sätter sig på hjärnan! dom andra var inget jag gillade. Bruzz ma man du gör allt übertungt!
Tack Kiddy! MER MER MER
Den där var SKITBALL! Jag la verkligen öron på den här!Entertainment Alltid bra, som på denna! Nelione Du var bra! Men har aldrig hört talas om dig faktist, men folk kommer att göra det om ett tag. :)LRS Du var ganska okej, men tyvärr så diggar just inte JAG din stil, men du fick mig att digga det ändå! Bruzz Du är faktist bra på att sjunga ;) Inge Big Up för dig! Man behöver något större än "Big Up" för att förklara hur bäst denna var!
Tack Minatur, MER MER MER
Tack alla! Upp med denna!
|Lev för att äta|
Producent
2010-07-19 16:48