Bra text, bra flow , Men beatet gilla jag inte å mycket :P Men sen var allting bra. Beklagar allt mannen ! Men fortsätt kriga Robie =) // BigT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nu blev jag överaskad, positivt. Du har bra text o beat samt flow, låter nice detta. Keep the good shit up! /M
Käft
bästa du gjort. Word på
Xexz ! Fan va bra assoo! Tungt beat , Samma sköna flow , & du är Awesome på att skriva Texter! En vacker dag löser de sig mannen , forsätt kriga & upp med hakan även fast de är Fäcking painigt! /
one
@ Defunctus bitches
Helt galen track robie, lätt de fetaste du gjort. pz!
Varfør skiter du inte i att svara på dissar, och fokuserar på att kanalisera den hær typen av energi i samtliga dina låtar? Den ær galen man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thanks kul att det gillas! Jag var tveksam på om jag skulle släppa den först, men känner det att jag själv vart nöjd. Taktsbar, jag håller med dig. Jag är så trött på att battla & kommer inte svara upp på något mer. Lägger hellre ner den energin på att snickra ihop något bra.
Du behöver inte Ångra eller tveka en sekund på att släppa den här låten/sånna här låtar.. för du göre fett man! Du har talang verkligen! peace
@ Defunctus bitches
tycker verserna var feta men reffen sänkte hela låten tyvärr, den var inte bra! skippa sång försöken så blir det tight
dina texter diggar ja men tål inte rösten
verkligen det bästa mannen
bra skit det här !
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Enda jag inte gilla var reffet. Resten var riktigt bra
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
reffen låter lite konstigt, vet inte varför riktigt. men annars riktigt bra!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
varför låter alla dina låtar likadana?
En av dom bästa låtarna jag hört med dig! Refrängen var soft :)
Fan va fet, gillar beat, text, flow.. allting. Varför klagar alla på rösten? Låter ju nice :] Robie, skulle du kunna lägga upp en länk med låten? :) Thanks!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Gillade detta, finns inget att klaga på här. Röstläge, lyrik, beat, flow, allt satt som det skulle!
Shit va tung, vi ska fixa ihop något inom kort ;)
Thanks! :) Jo det får vi göra Gomse
Fyfan vad duktig du e mannen =D Detta diggas som FAN, goddamn vilken fet text! RAKBLADSVASST!
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Tack Puma! Kul att folk gillar låten:)
riktigt fet text!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Blev imponerad en aning här. Bra attityd och skön känsla. Din röst (som jag alltid stört mig på) har du fått till på ett bättre och skönare sett. Text mässigt har du bevisat att du kan bättra än vad du tidigare kört. Härligt
gillas, fast gillade inte ref. Sedan gick det lite för långsamt. Men tycker du har riktigt skön röst ;) keep it up
aldrig blivit imponerad av dina låtar, men denna diggade jag startk faktiskt, reffen håller inte riktigt klassen dock. keep it up! peace theddy
All bra respons jag fått har gett mig insperation att fortsätta. Tack, jäkligt kul när nått går hem!
Det här var tung skit, brush! Diggar det hårt.
Wurrup?
Äkta bror, riktigt tung !
My doctor think my eyes are bleeding