I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] eNjoY Ft KriTaN - Kiwi är död nu

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-07-12 04:50

[Audio] eNjoY Ft KriTaN - Kiwi är död nu

shu jag åh melker gjorde en liten diss låt hoppas ni gillar !

Vers.1 eNjoY

Refräng . eNjoY

Vers. 2 KriTaN

Refräng . eNjoY

LÄNK : http://www.speedyshare.com/files/23341287/eNjoY_Ft_KriTaN_-_Kiwi_r_d_d_nu.mp3

www.myspace.com/enjoykarlstad

2010-07-13 11:33
Inte speciellt bra det här,.. eNjoY gjorde det helt okej, KriTaN la allting helt utan känslan? och alltid samma tonläge.
KriTan har jag hört förut och då har det varit bättre än såhär.

Var det ni som började beefen här?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-14 08:48
okej tack så mkt :)!

aa det var det :) jag förväntar mig ett svar från han men inte säkert vad jag hört :)

2010-07-14 09:06
Jag vet ju bakgrunden och hela situationen till dissen, vilket gör att den i mina ögon blir mer betydelsefull. Skulle kiwi välja att svara tillbaka så har han ändå ingenting att komma med, fast det vore kul att höra ett svar :D Men enligt min åsikt säger jag bara "Kiwi är död nu" :) so well done boys ;)

Love /KnotaN
www.soundcloud.com/knotan

2010-07-14 09:26
Aldrig hört kiwi och vet inte ens vem han är ? Bor han i grums eller? SÄG VEM HAN ÄR! haha. Aja till låten . säger som ja skrev te kritan . Jag gillar era låtar och enjoy lägger de fett nice, kritan med , Men känslan! Fall du får den kommer du vara mördande. Kämpa på killar. framtiden är ljus ser jag =)

// BigT
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-07-14 09:33
kiwi är en kille från grums/slottsbron eller vad det heter ^^
tack så mkt uppskattas ! :)

2010-07-14 09:40
Rappar han och va heter han vanligt?

2010-07-15 04:01
yes han rappar sonny heter han men hans rapp namn är kiwi

2010-07-18 16:35
Som KnotaN säger, jag vet ju bakgrunden till den så klart att det blir bättre då.
Och ni gör det alltid lika bra men vissa bättre än andra, men bara att vänta på att den lilla kiwiw ska svara som han inte kommer våga. Efter som jag har hört att han vill ha hjälp mot er så. men återigen säger som KnotaN "Kiwi är död nu" !