I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] MisterD ft. eNjoY - Glöm allt

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-07-11 22:19

[Audio] MisterD ft. eNjoY - Glöm allt

Tjo!
Har inte direkt släppt något här på whoa tidigare och vet att det kan va fattigt med kritik, men ger det ett försök! Visst låten är nån månad gammal men skulle ändå vara lite trevligt med kritik, bra som dålig!

Dock bara en vers och en reffräng av eNjoY men!

http://www.speedyshare.com/files/23339529/MisterD_-_Gl_m_allt_Ft_eNjoY_.mp3

Peace!

2010-07-13 14:08
10 dl's, no comments. Inte mycket att hänga i granen där whoa!

2010-07-13 15:06
yeye :) rappen funka inte riktigt min smak men ändå bra :)

oreffen : diggar enjoy som fan sjukt skön röst big up där : )

Livet är vad man gör det till (TkN is the shiit mayn)

BleSs

2010-07-14 12:48
Aight! Smaken är som baken! Tack iallfall för att du tog dig en sekund att slänga en kommentar! :)

2010-07-15 17:54
whoa är oftast otroligt fattigt med kritik, men klart man tar sig en minut o kommentera :) Du har utvecklats som fan sen du började med rappen daniel, riktigt kul o se, haft denna sen den släpptes och den har spelats en hel del gånger :) Det enda som är negativt med låten, enligt min åsikt, är att den är såpass kort, skulle velat hört en eller två verser till :) Men lyric, flow och känsla utvecklas för varje gång jag hör dej, så keep it comin! Richard, din reff diggas, precis som det mesta du släpper! :)

Fridens /KnotaN
www.soundcloud.com/knotan

2010-07-16 15:40
jo tack har märkt att whoa kan va lite fattigt med kritik!
Men jag får tacka! Jo tänkte faktiskt köra en andra vers först men hade inte ork till det :) haha.

Peace!