oj, varit lite off men det är klart jag kan langa upp texten! :) jag vaknar upp dagen efter och huvudet dunkar på jag halsa massa alkohol vafan hände igår// jag hångla med någon brud som typ följde med mig hem men jag vaknade själv och mådde skit i min säng// jag vill inte vara bakis jag vill inte må såhär så jag häller upp en grogg den får lösa mitt besvär// jag försöker röra mig men min kropp är för seg den inte hinner med jag ska aldrig dricka mer// så idag mår jag illa, varför drack jag så mycket och morsan börjar klaga, hon har aldrig sett mig nykter// men vad ska man göra det var ju gratis shots men idag är jag ensam och spyr av min grogg// en stor stark, det blev tre, fyra fem mina polare har dragit hur ska jag ta mig hem// jag var vilsen och frusen, ensam i staden jag somna på en parkbänk tills natten blev till dag igen// man lever som man lär men hur fan lever jag alkohol och sprit, fan varenda dag// jag dansa runt och så, jag var ju skitpackad vadå inte dricka mer? ge mig spritflaskan// jag vågar inte kolla mitt kontoutdrag jaha pengarna va slut där for mitt studiebidrag// jag var ute sent på nån hemmafest och nu förstår jag vad dom menar; borta bra men hemma bäst//
I am crazy, but you know what else: I don't give a fuck