[Audio] Pofle - Jag vill ha.. (Musik av Fredrik Eriksson) (Frizon Exklusiv)
Det finns inte mycket att säga om denna låten den talar mäst för sig själv. Enjoy.http://www.pofle.se/Mp3/Pofle%20-%20Jag%20vill%20ha%20(Musik%20av%20Fredrik%20Eriksson).mp3 Beat: Fredrik Eriksson Text: Pofle Inspelning/Mix : Pofle
Text: -intro- -Vers 1- Det finns så mycket man vill ha men så lite man kan få Vill ha en fet villa, fin fru, ett barn.. kanske två jag vill osso ha ett konto med pengar i överflöd skulle vilja ha ett eget skivbolag här i malmö "Men får nog" men får nog se de på distans och knega för att upprätthålla någon slags av medelklass Men det handlar inte om vad du får utan vad du har Och det handlar inte om var du var utan om var du ska alla har vi drömmar, ha något att kämpa för att ha en dröm viktigt men inte dess innebörd Tänk alla gånger jag försökt att hitta något nytt Men glömt de jag haft -fan... men,Men jag vill åka utomlands och besöka varje världsdel softa på någon strand någonstans eller kanske bara ta en öl med en vän här i landet jag vet inte än, för det va bara en tanke jag vill upp i skyn skulle vilja flyga men idag får jag va glad om jag kan betala min hyra jag vill ner å dyka i det djupaste av hav Men är rädd för att drunka så det blir nog inte av -Mellanspel- Vers 2 Jag kastar stenar i vattnet och försöker fånga vågen om jag försvann idag skulle du då komma ihåg mej Jag skulle vilja ha kärleken tebax jag skulle vilja känna närheten här idag Jag skulle vilja resa tebax, ändra en hel del resa igenom tiden och se vad som blev helt fel Jag skulle vilja ha en Paradis värld och slippa alla sjukdommar som dödar ba så där Jag skulle vilja va (Vilja va) mindre pratglad och lära mig lyssna mer på vad vännerna sa För vännerna sa, att allt kommer att bli bra men bara om jag tar ett andetag och slappnar av (Ja slappnar av) men jag stressar så mycket så jag får ingeting blir gjort vill göra världens fetaste låt, men det är för svårt för jag är självdestruktiv, ger mig negativ kritik för att kunna göra framsteg inom min musik Jag skulle vilja lägga den hooken som får dig att gunga med vill skriva melodin som får änglarna skrika hell yeah!! eller lägga trumman som får dig att hoppa upp och ner Jag fortsätter drömma, men de då jag ser.... -Outro-