[Audio] Makke - Kör Äkta Rap Skrev ihop en FET låt igår/idag. Lyssna och kommentera!TANKAVers 1.Makke glider in och spottar på hataresnor din flickvän, och gör henne gladarejag är lika fly som flaggan på månenkollar ner mot jorden och där står du och tror digrappar lika bra som eminem asfetoch du låter som 50cent med talfelså du kan nog inte vara han somens kan försöka att ta sig frammåtne, ingen idee att du försökerför makke ligger högre än 1 miljon klöverflowet flyter som en ström i vattnetditt flow räcker inte till en resa till spaniendu skickar punches men träffar aldrigjag är skottet i pistolen som spräcker ditt skallbenäter dig som kamben, med krydda på denjag är personen av den snygga versionenHooken:jag kör äkta rapp och ingen mainstreamvill inte vara slav för nån som har nåt hemligtskriver egna budskap för mig självbehöver ingen fucking idiot som ger mig hjälpVers 2.jag är de störande ljudet i dina speakersbörja putsa mina kritvita sneakerssom en skomakare med inget i betaltkandidat men fick inte vad han ville hade vi snackar om vi skapar energidynamo, ja vi får fart på vår publikvi är som råttgift i din kopp teoch vi förvandlar ditt sound till en spotthinkdu har trasiga kläder och äckligt hårdu fastnar i nätet jag kör över dig med båtjag kommer alltid vara nummer 1du ligger på botten som en liten undertextär inte med i radio men det är så okejmainstream e bull om du frågar migflowar som en kung krona inkluderatni som suger efter 3 år, synd för er (ha)
jag är de störande ljudet i dina speakers
jag är personen av den snygga versionen
skriver egna budskap för mig själv
behöver ingen fucking idiot som ger mig hjälp
OCH, jag kan skriva bra texter bara det att jag inte är så inne på att skriva skryt.. Det passar inte mig känner jag men jag ville ändå pröva lite..
jag kör äkta rapp och ingen mainstream