I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] JNL - Att du Orkar (Svar till Hundsims diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-06-26 15:05

[Audio] JNL - Att du Orkar (Svar till Hundsims diss)

Sorry att de togs sånt tid. Men nu är de här!

Om ni minns för förra året Så blev jag slaktat av honom två gånger. Men i år blir är jag inte mess-up kille som förr. Så nu jä*la ska Hunden med Micken lärar en läxa och läxa är "Respekt"!

Här har ni svaret iallafall!

Don´t worry Sajfer, har nämn ditt namn också!

Älska eller Hata, men hoppas ni håller med mig!

SpoilerHundsim är inte "Äkta Hip-Hop"!

(Inlägget ändrat av ramuz 2010-06-28 01:24:26)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Graffare

2010-06-26 15:07
Förresten, töngt intro, vilken Danish låt äre? ladda upp den också;p
-

2010-06-26 15:09
Tizm: Hur tusan fick du höra den låten så snabbt?

SpoilerDanish - Om Du Vill
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-26 15:10
Jo äntligen får dom där lite diss på sig min lär väl förmodligen komma när jag orkar slösa lite tid på hundsim också men den här låten var väl inte direkt bra på grund av ditt uttal men annars funkar det !:)
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet

2010-06-26 15:11
Allerhed: 1. De hoppas jag! :)
2. Du sa ganska bra via msn. Men tack än en gång man! :)

2010-06-26 15:47
Du bad mig kommentera positivt, det är nåt jag har svårt för att göra. Du behöver uppenbart öva mer mannen, med den här stilen som du har nu så kommer du inte knäcka Hundsim och Sajfer. Du borde seriöst avsätta 1-2 timmar dagligen då du övar konstant för att verkligen få in känslan. Du har lagt på ett najs intro, men det gör ingenting för att bättra på låten när din rapp inte håller måttet för fem öre.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-06-26 15:55
jobro: tack för kritiken iallafall.

Vill bara påminna att jag är inte så stark för rapbattle tyvärr. Men gjorde dissen för , precis som alla andra, är jag tröttna på Hundsim med allt bullshit han gör. t.o.m. lägga upp retsamma bilderna på bilddagboken m.m.

Här är t.e.x. lyssna på hans freestyles videos!

De här kan bli min sista diss om jag får så mycket negativ kommentarer! :(

2010-06-26 16:19
nämen shit, allerhed och jnl polar via msn? kan ni inte göra en disslåt till mig tillsammans? :D fan vad kul det vore

De här kan bli min sista diss om jag får så mycket negativ kommentarer! :(

Sa du inte förra året att du skulle sluta dissa? Hihihihih. Och varför länkar du min YouTube-kanal?..

Jag står kvar vid att du får skicka texten över MSN istället för att jag ska försöka tyda det här, men det är ditt val. Kul att du tycker att Kid Rock är snygg förresten (så han sa!).

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2010-06-26 16:32
N_Jack:
1. Förut ja, men trodde att jag hade den när jag battlade på qweety men, nope. inte med de här dissen.
2. För att folk ska höra mer av dig förstås och skratta ännu mera. muwahahahaha!!!
3. Sorry man, du får lyssna igenom texterna från och med nu.
4. Jag sa, är snygg som kid rock. inte att jag tycker han är snygg. >:(
5. Allerhed (och kanske några fler) kommer att dissa sönder dig som fan!

P.S. Vi få se om jag & allerhed gör en disslåt tillsammans! om vi känner för det. lol

2010-06-26 18:19
åh herregud, fyfan va pinsamt jag tycker det är pinsamt själv att lyssna faktiskt haha, du kan ju inte ens flowa mannen , öva lite mer här

jag skulle inte svarat på denna skiten ?

2010-06-26 18:34
tobbskii: Orka. Visa fattar vad jag menar.

Poesi: De va nog stressen igen. Kanske därför jag gjorde massa flowmissar. Jag vet, skulle ha låtit bli. Men den jä*el gör mig förbannat hela tiden. Han fick mig att fucka upp den här låten. Klaga på honom istället! ok?

Snälla whoa, skriv positivt istället för att skriva hahahaha, eller "F*ck, JNL gjorde de igen"

Ska be "ramuz" att stänga ner tråden om de bli tjafs igen!

2010-06-26 18:40
3. Sorry man, du får lyssna igenom texterna från och med nu.

Men du sluddrar ju...

4. Jag sa, är snygg som kid rock. inte att jag tycker han är snygg. >:(

Så du tycker inte du är snygg? :(..

5. Allerhed (och kanske några fler) kommer att dissa sönder dig som fan!

Och vi kommer skratta hjärtligt åt honom också. Jag ber dig, gör en låt med honom där ni dissar mig.

Han fick mig att fucka upp den här låten. Klaga på honom istället! ok?

Nigga WHAT?! Är det helt plötsligt MITT fel att du flowmissar som en gnu? Fett skön förklaring, "det var hans fel att jag rappade dåligt".

2010-06-26 18:43
Wow Jack, Du är verkligen "The Pain in The Hip Hops Ass"!!! Och det vet alla!

2010-06-26 18:43
Du, att du flowmissar är inte hans fel utan ditt eget. Och jag tycker att du skulle svarat när du har tränat och blivit mycket bättre i skrivandet/rappen.. Det är inte lönt att börja dissa folk när man inte ens kan flowa..

2010-06-26 18:48
Poesi: men han stressade mig ju damn it

2010-06-26 18:57
Nigga WHAT?!

Jag hoppas verkligen att du är oseriös..
2. Nu kommer du hundsim gå igång och skriva hur många kommentarer som helst i tråden, han har fattat att du ointe tycker om han o du behöver inte svara på varenda grej han säger.

Jag tyckte inte låten var bra, du har gjort bättre.. när det gäller era dissar tar hundsim dig, dock så tycker jag ingen av er bra.. inte alls bra faktiskt.
B

2010-06-26 23:07
haha, det här var ju kalasdåligt!

2010-06-26 23:15
Jesper svärde D:

Vafan håller du på med?
Du kan inte låta hård jnl...
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2010-06-26 23:21
Bruzz: Hundsim kommer kanske vinna hela vårt strid. Men kriget har ju bara börjat. inte bara rapbattle förstås. Tack för kommentaren föresten!

-william-: Hundsims fel! -_-

Sellish: När ska du ge upp?

Seriös, varför skriver whoa aldrig något positivt!

2010-06-27 00:01
måste bara få säga JNL, jag tror du kommer utvecklas näre gäller tal o så. ge fan i dissar osv o fortsätt bara gö din grej, dissar förstör bara din karriär med fler hatare som tror massa skit om en, skit i dom!

2010-06-27 00:09
Bruzz: Om någon här på whoa backar mig, så låter jag bli!

2010-06-27 11:43
öva mannen! ;)

älska introt ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-06-27 12:04
rappmannen: I know, I know.

Kul att alla gillar intro iallafall! De gjorde hundsim så jävla förbannat! XD

2010-06-27 12:30
-_- ehh. Nu ångrar jag mig stort att lansera den här fuck-up låten. Vet ej längre hur jag tänkte mig.

Kan vi låta den här tråden dö eller be någon att låsa de här. Jag förstådd vad jag gjorde för fel och tänker fan inte göra om de.

2010-06-27 12:49
Kul att alla gillar intro iallafall! De gjorde hundsim så jävla förbannat! XD

Jaså, enligt vem?..
Svårt att blir förbannad på att det bästa på låten är det inte du som gjort och det inte ens är riktat mot mig från början... Förlåt till den som tycker att jag spammar tråden, men gossen snackar ju skit rakt av.
Moderator

2010-06-27 13:45
Rensat tråden!

Jag vet att det är jättekul att tjafsa över internet, men låt killen vara lite. Ta det via msn eller pm istället för i tråden. Rensade iallafall inlägg som inte haft något med låten i sig att göra, kan väl vara så att något enstaka inlägg åkt med så förlåt för det isåfall.

Ni har haft ert roliga nu, så i fortsättningen vet ni vad som gäller!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2010-06-27 14:35
Stressade han dig? Hmm.. Men du gör väl din musik i vilken takt du vill det är ingen som ska ändra vilken takt du spelar in i. Såfall lever din rap i hans händer, borde kännas tragiskt.. Aja slutdiskuterat för mig i denna tråden.

2010-06-27 14:41
lol minst en gång per halvår är det nån som dissar hundsim lr tvärtom. Det är så roligt att sitta och lyssna på era kuliga dissar och läsa alla kommentarer!
You keep believing, I'll keep evolving

2010-06-27 14:51
Ramuz: Kan du vara så snäll och Låsa tråden så att jag slipper vi de här skitsnacket!

2010-06-27 15:29
Om ni minns för förra året Så blev jag slaktat av honom två gånger. Men i år blir är jag inte mess-up kille som förr. Så nu jä*la ska Hunden med Micken lärar en läxa och läxa är "Respekt"!

Om du nu har steppat upp ditt game, vill jag inte ens veta hur det lät innan.

Angående låten
Du låter riktigt förvirrad i början & ditt val av beat var uruselt.

Riktigt wacked attityd, inga rader som får en att höja ögonbrynen. Sen är det något med ditt uttal som jag stör mig något sjukt på.

Jag är inget fan av Hundsim & hans musik, men tom han tog hem detta.

Inget hat, bara min åsikt - fortsätt kicka! /freddah

2010-06-27 16:59
Nollettfemsju: Tack för kritiken iallafall.

Snälla whoa, låt de här tråden dö för en gång skull! :´(

2010-06-27 17:29
asså sorry men jag måste bara svara allerhed på detta XD

Du kommer inte våga dissa hundsim för du vet att du förlorar.. precis så som du förlora mot mig...
XD men men dissa på du Allerhed :P det är bara kul att höra på mummel piss rapp
Atlantics Staden Har Återuppstått

2010-06-27 17:41
Atlantics: skriv på hans gästbok istället?

2010-06-27 18:26
Jag har aldrig förlorat mot dig Atlantics & hundsim är ingen hitt i mina öron & han klagar på allt och alla och spec på mig därför han behöver bli lite stämplad.
Allerhed-$tudio$
Rappen har tagit över mitt liv...
http://myspace.com/gata-i-blodet
Poet

2010-06-27 20:42
JNL du vet att min goa björn fuckar upp dig på micken :(
Detta var inte bra för fem öre någonstans alls, bortsett i att du försökte, och du har nog förstått det redan.
fortsätt kämpa, men ge upp att dissa Hundsim... För där har du ingenting att hämta!
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda

2010-06-27 20:52
(Kan dom inte låten de här tråden dö någongång och backar mig!)

Spades: Jaja, tack för kommentaren iallafall. -_-*

2010-06-27 21:02
har inte hört låten än, men jag tycker de är lite fånigt att JNL vill stänga ner tråden, jag tycker det e kul du svarade och jag hoppas den e bra:) fortsätt rappa JNL.

2010-06-27 21:07
de här va ju inte 3dje ronden?

2010-06-27 21:08
Sajfer: 1. skriv bara att du håller med allihopa så fort du har hört klart låten! Tro mig, du kommer att hata den! -_-*

2. Så klart att de är 3:e ronden for crying out loud!

2010-06-27 21:42
men vi dissade dig sen svarade du... hur blir de 3 ronder:O

2010-06-27 22:03
MORD!!!!!

(ironi för er som inte fattade)
Detta är min forumsignatur
Poet

2010-06-27 22:08
Sajfer, det blir tre ronder genom att jackbjörnen och JNL's två tidigare ronder från när dinosaurierna fortfarande härskade på jorden :o
Sötnosarna Represent!
"Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar"
- Fronda