Här är texten med ifall någon vill läsa den.. Vers 1: på klubben och jag ser dubbelt men jag känner mig helt rubbad så dunder, ge mig mer nummer .. för jag måste ha fler nummer .. så är det okej? hon är från bombay, hon är rå som mig hon är soft, hon är on, hon är på min thing hon är sjuk, jag har hört det sägs att.. .. hon diggar min grind vill ha någonting som berikar sitt liv inte konstigt, kompis jag är poppis känner inte mig men hon vill ändå till cockpit .. sen klicken började trycka rec har det blivit så, vi är nummer ett är hon med mig har hon lyckats fett så det är klart att hon ger mig sitt nummer 6 Brygga: nere på klubben, stroboskopen lyser överallt känner det i luften, jag vet att du finns här någonstans sättet som du rör dig på, baby det säger allt så som du förför mig, jag vill följa dig inatt Reff: hon hade dubbeldäck, så jag fick dubbelcheck hon ville hoppa på den, jag bjöd på turbulens hon var så fly-y-y-y-y-y nummer ett hon ringer hela tiden, hon vill ha mitt nummer 6 Vers 2: det var sen kväll, kalla det för min kväll hakan föll ner när vi sågs där i vimlet jag sa, vi får se vem som vinner innan du vaknar klär på dig och sticker hey, så är det okej? hon är från L-A så hon kan sin grej tattoos på sitt pokerface.. svart hår, hatt på, tio poäng, damn! .. hon diggar mig iskall rätt som det var gick hon neråt som pisa .. hon sa att jag kommer att trivas luta dig bak, jag kan vara din geisha vi gick till rum fem-ett tävlade om vem som ryter mest hon tyckte såklart att jag var bäst fest, jag fick mig ett nummer 6