Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Beat: Diggar som fan, men vi alla vet att den är så tungt! lolOscarZ: Bra flow, vissa rader va tunga, och vissa va helt okej! :)SagoLik: Du mördar som vanlig.Bruzz: Säger samma som SagoLik.Aco: Aldrig hört dig men du har den bästa vers i hela låten! Tungt flow, text m.m.! :)Betyg: 9.0/10! Keep it up guys!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack. FLER?
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Bruzz och Aco mördade beatet... enda jag vill skriva!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Dem två första hade fett flow, dem 2 sista hade lite sämre flow. Ingen hade bra text. Beatet faller mig inte i smaken. Mixningen var bra.
Måste säga att bruzz del lät väldigt grötig.
Käft
Aldrig hört han Bruzz men han e guldvärd i mina ögon. Fucking rätt attityd, big up till dig killen! Aco du rockade hela låten bror, det är 042 vi snackar broshan!!!!
Aco rockade låten som Marius sa. BIG UP!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aco och Lil´B (Bruzz) ägde sönder låten! Riktigt bra gjort grabbar!
www.youtube.com/ajdiin91
JNLrapper: thanks man, rappmannen: dankee:D Pking: endast love Marius : endast kärlek bror. 042 fo lajf hahaha hör av dig i dagarna. nolletfemsju : tack så mkt man ajdiin: tack så mycket. FLEEEER!!!!???
Zup' is ya Bwoi Aco. www.myspace.com/acohbg
Tackar :) Flera?
Oscarz: Du utvecklas hela tiden och det hörs. Bästa flow jag nog hört från dig.SagoLik: Droppa det grymt.Bruzz: Gillade inte effekten du hade på din röst, men du hade nice flow. Aco: Tror jag inte hört nåt med dig innan, men det lät bra
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Moderator
2010-06-26 10:49
Riktigt jävla tungt beat asså, skulle vilja få tag i det. Ni alla va tunga asså, men Aco körde i mördarfilen genom hela låten .
//TW
Föll faktiskt inte mig i smaken men bruzz o aco var bäst../Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
Tack allihopa :D, MER KAN NI WHOA!
D-BUG P21 har tyvärr ingen effekt på rösten, det är bara min röst som den är!:) men tack för alla commentz!:) M ER MER MER
var fick ni beatet. ge mig.
Har alltid varit din idol, men du har inte insett de än =) www.myspace.com/G-z-i-m
Bruzz: Nä du har rätt, my mistake ^^
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
Yeah, Kom Igen nu whoa, mer kaan ni!:)
bruzz & Aco var dom ända två som inte hade tråkigt tjötit flow, så dom orkade man iaf lyssna på, aldrig hört aco innan men ska bli kul o höra mer :)
OscarZ: Diggades tyvärr inte, några roliga rader men nej.Sagolikt: Nej, inte alls min smak, kör i lite hårdareBruzz: Diggar alltid din musik lillen ;) tyckte de va sjukt skönt!Aco: De va jävligt fett mannen, men låter lite tillgjort i rösten.Btw, beatet tycker jag är sjukt played out. /M
Tack som fan ekman & Poesi!:) MER WHOA
Funkar inte att lyssna på för mig? Ny länk.
hutt1 Speedylänken funkar :P
FLEER!
Graffare
2010-06-29 23:36
beatet var fett skön :) skicka? OscarZ: det var fett:) SagoLik: fett floow man Bruzz: du gör det fett bruzz men inte min stil Aco: bra
S K B . Graff it dont stop it!! http://oktaykungblackbook.tumblr.com/
OtK: Beatet är från låten "respect my conglomerate" med Busta Rhymes "
tackar man kanske skulle lägga ner tid nästa gång :P men cheers!
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker
beatet är soft, hört locksén på det förut :) OscarZ: soft, blir bättre och bättre SagoLik: fett flow :) Bruzz: sjukt som vanligt man, men du passar bättre i engelska :) Aco: aldrig hört om dej, men nice :) låten var soft
U PE PE :)