I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Trigo & Bruzz - Can't Bring Me Down

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-06-17 00:08

[Audio] Trigo & Bruzz - Can't Bring Me Down

Shu, va händer whoaa =)
Jag & Bruzz har nyligen hookat upp en ny låt,
under temat 'You can't bring me down'

Det är ju så också att jag reser utomlands imorgon (Torsdag) & kommer vara borta ett bra tag.. 2 månader, så det här blir det sista inlägget på ganska länge här på whoa, Så då vill jag nu att ni droppar mycket kommentarer & ge mig & bruzz lite kritik förfan :D!

För nerladdning:
http://www.speedyshare.com/files/22996278/Trigo_ft_Bruzz_-_Can_t_Bring_Me_Down.mp3
http://www.speedyshare.com/files/22996278/Trigo_ft_Bruzz_-_Can_t_Bring_Me_Down.mp3

/ Trigo ~YOUNG FUTURE~

Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Rappare

2010-06-17 00:31
Rätt skön låt fan, bruzz är som en elak professor som testar nya grejer hela tiden... grymt! hahaha. Fredens! YOUNG FUTURE
 ööööööööööööööh

2010-06-17 00:40
Diggade dig bruzzbroder, trigo va inget o hänga i julgranen.
pz!

2010-06-17 10:24
Fett man, MYCKET COMMENTZ PÅ DENNA WHOA!:)
YOUNG FUTURE $
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-17 11:57
diggar både dej å trigo, sjukt flow . älskar din röst bruzz, no more to say

peace out :)

2010-06-17 12:08
Gillade detta. Dock så är jag besviken på första killen kvalitét :S Annars lät det fett, kul att Bruzz ALLTID tycks flippa sönder på micken. Fucking love it, haha :D

Fred!
|Lev för att äta|
Rappare

2010-06-17 14:46
Nja, den förste killen gillade jag tyvärr inte alls, lät väldigt krystat. Du lät även väldigt osäker på micken och flowet. Kändes som du snubblade mycket, vilket antagligen tyder på att du inte tränat din text tillräckligt. Ett starkt tips enligt mig är att ALLTID träna mycket på texten, så du vet exakt till punkt och pricka vart andetag ska sitta, när du ska ta små uppehåll, när du ska säga lite "yeye, ey" osv. Du ska helt enkelt veta exakt hur du ska lägga det. Det blir ett grymt stort plus för dig! Bruzz däremot, han flippar alltid asså! Haha, jag tvärdiggar snubben. Bruzz style är alltid redigt banbrytande! Diggar din stil till 100% :)

Keep it up boys. Trigo, fortsätt träna så blir det fett till slut!
Wurrup?

2010-06-17 17:19
Trigo diggades verkligen inte, lät som det vore första gången du plocka upp micken o trodde du va kungen redan!

Bruzz du e tung i denna som i det mesta du släpper! kul att du testar på olika stiler hela tiden med, tung du e!

peeys out

Pleassure
Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//

2010-06-17 18:01
Trigo tyckte ja lite så där om. Men Bruzz la de fett som vanligt! Men trigo , fortsätt kicka :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-17 18:47
Lite besviken, att ha en refräng på engelska och rappa på svenska bli oftast lökigt.
Trigo levererade varken rapp eller känsla men Bruzz var inte mycket bättre han heller? Hur gammla är ni egentligen, Bruzz låter jävligt ung måste jag säga, med mindre effekter kanske du inte var så jävla duktig ändå..
Anyways ska lyssna nästa gång det händer något!

Peys! http://www.myspace.com/brokenpandas
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night

2010-06-17 18:52
Får hålla med ville b ingen av er är något att hänga i granen i mitt syfte

2010-06-17 19:01
Bakom vilka effekter? förstår inte riktigt vad du menar

2010-06-17 19:30
Jag lyssnade på eran låt igår, minns inte vad den heter men det var någon med en snubbe som sjöng rätt kasst i början sen var det du i vers två. Jag sa då att det vore intressant att höra dig rappa och nu när jag gjorde det utan effekterna du hade sist var det inte så imponerande som jag hade trott, tyvärr.. Men keep on rocking! Men hur gammal är du män?

P
I might have been born yesterday sir, but I stayed up all night

2010-06-17 19:35
Aight 14, släpper en låt imrn lyssna på den med foekz!:)

2010-06-17 22:41
skön!

2010-06-17 22:55
Trigo tycker jag inte levererar bra alls i denhär låten, vet att du kan bättre man!

Bruzz la det OK tycker jag..

2010-06-22 23:11
syynd att inte så många diggade min del av låten, men tyckte inte häller ja la det så bra på den här, Men fick bara ut mina känslor omkring mig, men jag ska träna mer på mina texter så jag kan allt utan till =). Tack för att ni sa vad ni tyckte, lovar att ja ska kicka mycket bättre sounds i framtiden !

Peace.
Det finns så många rappare, men ingen som mig !