[Audio] Overkill - Keep On Fighting
Hola! Droppar en track här med Overkill. Säg gärna vad ni tycker! Keep on fighting!Länk för nedladdning: http://www.speedyshare.com/files/22886241/Overkill_-_Keep_On_Fighting.mp3 Länk för lyssning: http://www.myspace.com/overkillhiphop Text: :INTRO: I wanna fly, let me try, hey you punks can't stop me - It's You're hate against my shit, makes my flow keep on flowin - And you know it, im'a go and keep on goin - Shoot me down, im alive ya know im all about the show mayn - That's what i do, makin other rappers fade - And when im gone, you'll be hearin tales from the grave - :REF: I want to fly away now - I wanna touch the sky - I'm feelin down but i'll keep on keep on (fighting) :VERS: Just drop it, you're goin nowhere with that - You're attitude is all fake, just a cold empty mask - And when you're there, there is no goin back - There's no magical spell just a big hole with black - I've been there and done that you can trust me - Feels like a high but then the blood start's rushin - And then you fall and get you're bones all crushed in - Broken and alone and all you're thinkin is, FUCK THIS - You wanna fly, but man your wings aint workin - This pain will never stop, it will keep on hurtin - So ask yourself, was it really worth it - Hide away youre shame deep beneath the surface - That's how it goes, like a loop ya cant end - The beat plays loud, stays loud - again - That's how it goes, - like a loop ya cant end - The beat plays loud, stays loud, now fuck this - :VERS 2: I wanna fly but my wings cant do it - They be schooling, me, doing the things that im doing - But I've already done - The things you schooling me, fooling me - You'll ruin this, who is this, thinkin im cool with it - Im through with this because I aint dumb - Like the rest of the people, that gotta be usin the needle - Like a mosquito, to fly high like an eagle - My ego is evil, and I dont recieve you - Cuz I got so much on my mind right now! - I dont know quite how - Imma make this things work - From a rapper to another you know this shit is absurd - But I'd never stop thinkin that it is worth, all that i got - All the work I put in, all the time for my guys on the block - For the people who screams by the stage when i rock - And didn't care but the papers tellin' somethin' that Im not - So let me try! I'll be high in the sky - So let me fly! Im on fire now, like a firefly! -www.wizdom.se www.myspace.com/serioussammusic
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Kom igen nu Whoa! Lite comments? :)
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
fett som fan, vem/vilka är overkill ?
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Overkill består av mig (Wizdom) och Sam S (www.myspace.com/serioussammusic). Fortsätt lyssna! Sov inte på detta!
Det var verkligen dött här idag! Kom igen nu Whoa. Kommentera något trevligt/otrevligt! I know you can do it..
"No rest, to be the best you have to work around the clock" www.myspace.com/OverkillHipHop
Graffare
2010-06-10 18:23
Diggar andra versen som fan, resten var lite sämre...
-
Tackar för det. Flera som tar sig tid?
Kom igen nu! Sov inte på detta whoa?
Är detta ett skämt eller? Haha, kommentera för fan!
Moderator
2010-06-13 19:26
Det är lite småkonstigt att ni inte fått mer kommentarer. Jag tycker låten var tvärskön.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Tack ramuz! Hoppas flera öppnar ögonen!
uppa inte din låt för mkt så dom stänger tråden man! måste säga att personen i vers 2 va lite bättre, softare o mer naturligt uttal, men mot slutet så blev de lite sämre? vers 1 (wizdom?) ska träna mer på att uttala mer avslappnat, du lägger för mkt tanke på vad du säger istället för hur du säger det. ta de mer lugnt, träna in versen riktigt innan du spelar in. reffen funkar, soft låt i helhelt dock inget som sparas! keep it coming UPP
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Okay tack Dizzy. Det är faktiskt jag som har vers 2. Sam som har gjort det mesta jobbet med vers 1 och refrängen, även introt. Soft att du diggar ändå :) Kanske ska tilläga det:Intro/Vers1/Ref : SamVers 2 : Wizdom
Upp SISTA gången nu, sen ger jag fan upp.
älskade låten, men som de flesta andra säger, andra versen var bättre än den första. jag tyckte det var ett skönt intro och reffen kunde inte bli bättre enligt mig :) som sagt, älskade den!
Tack racoto! Hoppas andra börjar öppna ögonen också :P
Gillade inte beatet faktiskt. Någon slinga i beatet som pajade as hell! Vers 1: Soft soft, inte hört dig förut men soft! Reff: KUNDE varit överfet om en tjej la en fet stämma på det! Vers 2: Samma här, soft! Du har utvecklats sjukt mycket text&flowmässigt.. Och särskilt med engelskan, så big up här tycker jag iallafall!marius silvestrus
Tack mannen! soft att du diggar de vi gör iaf (; fler! kom igen!
Det enda sköna i denna låten var Wizdoms vers, som även den hade kunnat bli mycket fetare om man lagt ner lite mer tid på det. Som Marius sa så var inte beatet alls skönt att lyssna på och det gjorde att man knappt orkade lyssna på hela låten. Första killen måste träna mer för jag tycker han sänker nivån på låten rejält.
Soft att du tog dig tid att lyssna och orkar kommentera! Flera?