[Audio] Forsberg & Johan - Spegelbilden [Youtube/Textat]
FORSBERG Tänker tillbaka på dagar då jag var liten kid Spederade dagar utanför centrum med spegelbilden Som inte passar med spegelramen som ska vara juten i den passande formen tillsammans med den skalan jag märkte det sakta men snabbt Jag var den anorlunda, jag var den rackarn som stack som flydde så fort någon la finger på axeln gåendes gråtandes hem med massor rivsår i nacken, Jag menar, jag sänkte min gard för skrämmande barn Som alltid ville retas me häng läpp som jag skämdes som fan dagarna gick dem vardagligen äggade upp mig Men det hände nått Jag skar mig sen ensam i rummet, oh Jag hade en såkallad freestyle Sedan märkte jag innebröden av ordet skriv kramp Jag lärde mig ett och annat och sedan slutligen Jag blev en liten rappare som skaffa sig en brud i sängJOHAN Nu har det gått ca 7 år då allt var bra bortsprungna minnen med massor utav knas Vill bara lägga mig ner och spola tillbaks så jag kan få tillbaka alla våra bästa dar När man var liten så hade man inga krav man hade bara kul utan spriten i innerstan Men med tiden som gått så har man förstått att det inte är en dans på rosor för rosen har tynat bort Nu idag så vet jag inte vad som fucking händer sumpar alla chanser för jag tror inte på något längre Alla dagar som försvunnit alla dagar som som var så jävla bra som alla bara tjatat om Nu är de 4 sista raderna jag talar ut vill förtjäna det jag önskat när jag bad till gud Så jag önskar att de dagarna fanns kvar Jag saknar det som var
http://soundcloud.com/forsbergmusik