Du är duktig och grym och de vet du att jag tycker. Jag älskar dina låtar för du sjunger från själen. Jag älskar instrumentalet och jag älskar din känsla och hur du lägger stämmor. Nu kommer jag låta som en besserwisser, men du ville ju ha kritik så här kommer den :P jag tycker du hade kunnat repetera lite mer melodier, till exempel sjunga verserna ungefär på samma sätt. Just nu låter det som att melodierna förändras hela tiden. Lite mer struktur, då hade det varit skönare att lyssna på. Men sen kanske det är så här du ville ha låten? Sen är det en smak sak, och jag vet att du tycker det är jobbigt när din röst ligger för högt ( din röst är underbar och tro inget annat ) men din accapella hade kunnat vara lite högre. Du känns väldigt långt bort, och med tanke på att du sjunger om ett intimt ämne så hade de varit najs med lite mer närhet... jaja... ja har blivit lite musik skadad efter att ha gått i skolan. Du får ta de till dig om du vill :) men som sagt, du är grym! kram Annika
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.