I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Cleo Zatch feat Frågetecken - Who's she

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-06-04 00:47

[Audio] Cleo Zatch feat Frågetecken - Who's she

Lägger upp en låt till min vän Cleo här.. läs nedan!!!!!!

"Tja nu släpper jag låten Who's she som skulle ha hamnat på min skiva som jag kommer släppa i november i år. Den här låten skulle ha varit själv titelspåret på skivan men tyvärr så kunde inte killen som rappar på låten hålla sig från att släppa låten på en musiksida UTAN min tillåtelse, så jag släpper själv låten nu. Så den kommer INTE komma med på skivan.
Allt han sa till mig när jag frågade vad fan han gjort var: So sue me!
Ett riktigt praktarsle är han och även om han är helgrym på att rappa så tänker jag inte nämna hans namn...för han ska fan inte få nån ära för den här låten. Jag och en kille som heter Andreas Englund har gjort all musik/mixat/mastrat och skrivit min del av texten som jag sjunger. Killen som rappar i låten har skrivit sin rappdel och min rappdel sen har han FAN inte gjort mer.
Hoppas ni tycker låten är ok och ursäkta min ilska!
/Cleo Zatch"

Länken:

http://www.speedyshare.com/files/22781703/Cleo_Zatch_feat_Fr_getecken_-_Who_s_She.mp3http://www.speedyshare.com/files/22781703/Cleo_Zatch_feat_Fr_getecken_-_Who_s_She.mp3

Sprid den!!!!!!!

melly mel

2010-06-04 00:57
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-04 01:03
Låten är grym, backstabber finns överallt.

Längtar tills hela skivan är klar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-04 11:58
Skön röst fan! Keep it up :)
Suburban Who?

2010-06-04 12:20
Rösten är underbar, gillade inte låten sådär värst mycket, men gick att lyssna på :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-06-04 12:38
Tvärtungt. Vill gärna klaga men det enda jag kommer på är att det är lite mycket sång - föredrar nämligen när rappen tar upp större del av låten, men det är väl en smaksak.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2010-06-04 12:40
Hahaha Markulinen det är heeeelt ok att gilla rap mer än sång när man lägger en sån bra kommentar...tack som fan!!!
Själv så älskar jag rap och hade rappat om jag hade kunnat =)
/Cleo Zatch

2010-06-04 13:13
fett man, skit på honom.
B-Laget - Din Mammas Favoriter

blaget.blogspot.com / mekkeriet.blogspot.com
Rappare

2010-06-04 13:37
galet cleo, du är en stjärna

2010-06-04 13:43
Oh tack som fan Änglalik!!!
Ja visst JohanRizla vi skiter på han!!!
/Cleo Zatch

2010-06-04 14:52
Det låter tungt asså! gillar din röst som fan giirl!

Fortsätt spotta /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!

2010-06-04 15:23
Cleo my princess!! Du är så duktig.

Vi måste göra en ny låt tillsammans strax, igen.
Det var ju inte direkt igår du la stämmorna på den där dängan..

Tummen upp
Keep doin' ya thing girl

Kramar Michael

2010-06-04 15:43
Tack som fan Michael...betyder mycket när det kommer från dig att ens jobb är bra...för du är ju faktiskt bäst!
Visst fan ska vi göra nått ihop...min röst är helt paj just nu tack vare en förkylning men skrik till så kör vi!
/Cleo Zatch

2010-06-04 15:44
Tack Robinholta...blir så glad av sånna kommentarer :)
/Cleo Zatch

2010-06-04 17:22
låter fett som fan!

2010-06-04 18:07
Riktigt jävla bra cleo. Kissa på killen de är han värd. Du sjunger så himla underbart. Tror skivan kommer bli galen :) 10/10
-: BlasterDesign :-

Säljer billiga hemsidor. Checka in www.BlasterDesign.se

2010-06-04 19:13
Sjukt.. bara hört två låtar me dig , men du tar upp en stor del av mina lysningar här med !

Sick.. :)

2010-06-04 19:33
Tack för kommentarerna...blir lite gladare trots allt skit med den här låtan...tack grabbs!!!

2010-06-04 20:39
Tung

2010-06-04 21:33
Riktigt jävla gryyyym låt! Både rappen och sången var riktigt bra.

Peace out

2010-06-04 22:02
Wow tack så mycket DMS-Music

2010-06-04 22:41
Cleo Zatch!
Här hör ni vad som kommer ta över musik kanalerna inom kort!
~ Future As Long As My Past, Everyday ~

2010-06-04 23:06
Damian håller med helt klart!

2010-06-04 23:28
Fäller några glädjetårar av era kommentarer...ni får mig att vilja fortsätta och att inte ge upp mitt musikprojekt som kommer att bli en skiva i november.
/Cleo Zatch

2010-06-05 00:00
Riktigt bra är den.. grym!!! :) Ska bli överkul att få gästa din skiva sen Cleo!!! Tack för att du vill ha mig med, och bort med svin som försöker ta åt sig äran för det du proddat :)

Massor av kärlek till dig från mig!!
melly mel

2010-06-05 11:05
Tack Melina...man vill ju bara ha med sig dom bästa på den här skivan...så självklart ska du med!
/Cleo Zatch

2010-06-05 11:54
Det betyder mycket för mig fina!!! <3

melly mel

2010-06-05 12:12
Låter proffsigt, förstår att du blir arg. Om det är till någon tröst så är du höjdpunkten på hela låten.

2010-06-05 12:26
oh tack som fan Heltokej!!!
Det är till stor tröst!

2010-06-05 12:37
Riktigt riktigt bra! Tror faktist du nästan hade gjort det bättre utan honom.. Enligt mig iallafall! fortsätt, alltid roligt att höra lite mer variation på denna sida :)

2010-06-05 14:28
Blomduvet..tack som fan!
Hoppas du kommer gilla hela skivan sen!
/Cleo Zatch

2010-06-06 00:28
En sista upp sen släpper jag tråden.
/Cleo Zatch

2010-06-06 00:50
Man önskar att sån här musik skulle få synas mer i Sverige, tyvärr så är du i fel land!

Du har talang ska du veta, ut till USA eller nått och blir stjärna hah, för du har potential verkligen! Fortsätt gör din grej bara, så når du himlen snart!
/ B

2010-06-06 01:13
Oj eh shit...satt precis och deppade och undrade om jag skulle lägga ner allt som har med musik att göra.
Tack Bruzz! TACK!
/Cleo

2010-06-07 02:58
Behöver man säga något annat än bra när det gäller dig? - NEJ.... Du kan ju det här, så du ska inte ens tänka tanken på att sluta!

Folk bör ta och lyssna mer på dig, för dom går misste om gudomliga toner :)

puss!

2010-06-07 06:29
Hahaha vill du få mig att börja grina CrickoTheOne så var du jeeekligt nära!!!
Tack för orden ... och du, puss på dig määä!
/Cleo