[Video] Dominic - Sträck upp din hand (live) Körde ett litet live framträdande på ett förkrök på min låt Sträck upp din hand!Sen har vi låten inspelad här!!här är texten:vers1yeah!, checkar läget kliver upp scenen!det är D, nyss smitit ifrån piketen!jag vet ni vet det, sagt det där i evigheter!å för varje gång ni hatar ser jag det som min segertröttnat på den skiten, som ni tror att ni kan lägga migshonos springer efter, o dem tänker vi vill härma digdet låter tungt, det där shittet som du släpper heysnubbarna dem vänder sig, lägger versen bättre digmatar upp rader basar skakar salen!ni kan testa mitt flow, ni kan försöka klara av det!har du nåt att dela, så kompis säg det nujag fuckar upp ditt liv som om jag var LVUdu kan säga vad du vill, det biter inte allsnuförtiden gör jag räp och jag skiter i hypejag finner det nice, jag vet att beaten tighto droppar inte texter, jag skriver i rhymes¨refjag säger dominic, snubbar säger vem är hansom när aina kommer mannen sträck upp din hand!hey, står i båset och lägger mina raderjag ska sluta med det här den dagen jag som stänger av migvers2jag steppar upp låt mig nu få lägga rÄPsnubbar undrar vem är selim, selim undrar vem är wäckshono komigen så ska du sätta dig mot dettajag är redo för det mesta, jag är redo med berettanjag mantlar rader, jag spänner bak hanen! -spela din låt jag kommer upp stänger av den!ville du testa battla mot mig kompis kör igångjag kommer upp scen greppar micken så du vänder om!jag tänker som vem är dem? den där shonon är språngjag skiter i vilket skriker i micken selim droppar nästa bombja mannen -det är klart att jag är kvar i gemetjag tränger mig före, skickar dig längst bak i ledetdu kan säga vad du vill, det biter inte allsnuförtiden gör jag räp och jag skiter i hypejag finner det nice, jag vet att beaten tighto droppar inte texter, jag skriver i rhymes