[Audio] Änglalik - Flygplan (Airplanes Remix)
yeah de är ett sjukt beat, sa till mig själv att inte spott på det men men haha var tvungen att lägga min touch och rimbajsa loss på det. så det blev en vers på detta feta beat. Respekt till Vice Versa & Cleo Zatch för deras feta remix på den här låten!.Änglalik - Flygplan (Airplanes Remix) låt oss tänka..var skulle ja va utan min penna kan hända jag skämtat lite för mycket fallit för trycket bror för vi kan låtsas att vi är stjärnor när vi faller få mannen att skaka skallen till gunnen som slår i backen dom känner mig här i trakten axar genom natten flaxar under vatten saxar över rappen blandar grönt i zutten så låt oss låtsas..min o mickens vägar aldrig korsats men kompis ja jag har jobbat för varje låt som jag toppat chockat o rockar ängla flippar ut stilen på din mikrofon gittit år chika chika så jag står (så jag står) levererar samma stil samma kläder samma skit samma gamla callar som pangar upp samma mannar cleant samma bit meckar upp i samma tid brushan det är anarki spottar loss på samma beat samma beef rullar inte längre nu med samma peeps annat liv .. tänk om änglalik kunde stanna tid
någon mod får gärna lägga till att det är en session i rubriken!!
Tung shit som alltid, älskar din röst och din lyric, och flowet är klockrent, också som alltid :) keep it up! :) //KnotaN
www.soundcloud.com/knotan
fett... bra inlevelse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack grabbar, inget spec som sagt snabbskriven o inspelad but its got a ring to it
måste ju propsa dig, fet inlevelse o de låter nice! :D
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Yft! tungt skit broder synd att du inte gjorde 2 verser bara! Big up /R
Robinholta af Pankbanken!!
så fett flow, beatet var ju inte lika skönt nu, men det var najs iaf :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Beat: Nope. Original va bättre.Rap: Så grymt gjord man! har inget mer att säga tyvärr!Text: Säger sammaBetyg: 8.8/10 får den. Men hade du lagt upp en med originella beatet, så hade jag gett dig 9.5/10. Men keep it up man! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tung mannen! Som sagt, lite rimbajsande kanske men du flyter tungt och inlevelsen är dope homie! TUNG!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Riktigt fett, jag orkar inte skriva mer, du vet exakt vad jag tycker :) Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
ni är galna! tack grabbar
Ja helt okej faktist men jag gillar låtar med innehåll och låtar som förmedlar en känsla.. Denna fick jag ingen känsla utav och innehållet var nästan som ett skrytsession.. rimma kan du och både attityd och flow har du! Men jag tycker du ska lugna ner dig lite när det kommer till såna här låtar och försöka få ut någonting mer personligt. keep it up fredens!
Gillar den här låten :D men tycker att Vice Versa & Cleo Zatch va bättre inge illa menat :D du la de också fett !
Moderator
2010-06-02 22:51
Vad du utvecklat din rapp på senaste, fan vad skönt du flyter!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Inte bra någonstans. Flowet är för enformigt och tråkigt, annars okej. Rösten låter för ansträngd, varför måste du försöka låta så hård i alla låtar? Kan du inte slappna av och leverera lite känsla istället? Kanske blir bra då. Texten är inte heller bra, enbart massa intetsägande rader med rim. En text med bra innehåll och dåliga rim är bättre än tvärtom. Du rimmar okej, men det tror jag nästan alla kan göra om innehåll inte är en förutsättning.
Wazaaaa
Riktigt tungt, dit flow och delivery e bara så dödligt! ;)
Fherando Baby!
very nice flow dude ;D fick mig o lee detta xD så ska det vaaa
nee det e fortfarande för skrikigt.. du måste chilla lite med rösten och inte spela in så många accor när du spelar de blir för grötig mix då, du flowar helt okej och texten e väl okej även om det känns som rimbajsande ibland men allt skulle va bättre om du chilla me rösten och fick till mixen bättre
Har och kommer alltid ha..
Fet inlevelse, men som du sa i ditt inlägg var det mest "ordbajs" lite osammanhängande här & där men det är ju en session så inget att klaga på. Fortsätt spotta /freddah.
ang texten och rimbajsandet, som sagt meckade jag den här på en timme bara FÖR ATT kunna rimbajsa loss på det, min röst vettefan om jag kan göra så mycket åt, får den så fort jag tar i lite, ville inte förmedla en riktig känsla med den här låten ville likssom bara djura loss så mycket jag bara kunde på tracket! ska ta till mig av vad ni sagt, tack för kritiken! AndreSalomon, vad tror du egentligen, kaggen?..nigguh please
gillas!
jag gillar att det gillas Rebbeccan F17
Yber skön låt du :) BIG UPP säger jag bara :) gjorde galant bra :D !! PZ
Du har skönt flow o röst, du kan verkligen din musik! fortsätt pumpa o skit i vad andra folk tycker om dig!:)
blää jag får kvälningar i både röven och munnen
Vi tar över !
God damn!! Jävlar vilket tryck du fick i rösten =)
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
kan nån jävel langa en ny speedyshare? :) låten är med fet!
wtf kan nån langa speedy?:)