[Audio] J.L - Grattis mitt barn (Happy birthday Cover)
Tjenare jag har gjort ännu en svensk cover! Denna gång blev det på Flipsydes uberfeta låt Happy Birthday! Hoppas ni diggar den! Vers1: J.L Reff: Channa (Min lillasyster som är 8år) Vers2: J.L Mix Vigg-ehttp://www.speedyshare.com/files/22722185/J.L_-_Grattis_mitt_barn.mp3 Vers1: Jag saknar nån som aldrig blev född. En ångest, Det kommer aldrig att bli som förr. Som när du knackade på min dörr, Och berättade vad som hänt. Jag skulle bli en far, Allt skulle bli omvänt. Inga sena kvällar, Aldrig supa mer på klubben. Men kan lova det var värt. när det komma ska ett under. Men hoppet försvann, Och det lämnade massa sår. Nu i efterhand, Tänker man, hur det skulle gå. Skulle du bli en kille, Eller mammas lilla tjej? Skulle du bli som din mamma, Eller kanske bli som mig. Skulle du spela gitarr, Och träna varje dag. Eller kanske bli en rappare som din egna lilla far. Dag efter dag, Så tänker jag tillbaks. Speciellt nu, Det är din födelsedag. Jag säger grattis till dig, Vem du nu var. Jag säger grattis, Från din egna lilla far. Refräng: Det som hänt, Var en dröm. (Önska dig något) Men du är inte glömd. (Grattis mitt barn) Vers2: Så från himlen, Till jorden. Så kanske vi möts. Ja från himlen, Till jorden. Jag kommer på besök. Känner mig lättad, Känner mig förstörd och nu ensam. Ett liv efter detta, Jag hoppas att du väntar. Så får du en förklaring, Kanske utav din mor. Hon var för ung för ett barn, Men kunde ha visat mod. Jag visste var hon stod, Men hoppades på det bästa. Jag visste innerst inne, Att vi klarade det mesta. Men du stängde ögonen, Och tog det som en lek. Nu är det verklighet, Och du inser att det var fel. Nu är det försent, Jag har mist mitt barn. Grattis igen, På din födelsedag. Så jag tänker tillbaks, På hur det kunde va. Du i min famn, Ända från start. Jag skulle älskat dig, för den som du var. Grattis mitt barn, På din födelsedag
You don't know what you got, until you lose it.
låter rätt bra faktiskt, big up !/f
ait
Tycker det låter fett! Tycker dock att du borde kört lite mer inlevelse, lite mer känsla, som din del av reffen, där haru fet inlevelse till en sån här låt ;o Annars tycker jag det låter dunderfett! Din syrra har fan bättre flow än mig och hon är 12 år yngre :D haha, that's the shit ;) 8/10, tycker det speedade på för mkt på vissa ställen, samt det med inlevelsen, men den sparas! 2 Fingrar! / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
djup känlsa i den. tugnt gjort
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
bra känsla o text!:D skönt beat med bra jobbat!:D //alex soul
http://alexsoul.com
Tack för kommentarerna grabbar det värmer!
För er lata så finns det nu en youtube länk!
djupt grabb!
~ Future As Long As My Past, Everyday ~
riktigt tuungt man ! skön känsla
Good job duke! Happy Birthday är en av mina absoluta favoritlåtar. Men du gör det rätt bra tycker jag! Sött med lilltjejen där också. Keep spittin, stay strong!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Tyckte att låten var riktigt bra:) Så tummen upp(Y)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Tack! Kul att ni kommenterar! :D
Upp! Snåla inte nu ;)
Kom igen nu whoa! Låten förtjänar fan lite mer comments!! ;D Snåljåpar ;d / W
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eller hur! :D
Fet känsla översett, dock gillar jag inte när du kör "lugnt - snabbt - lugnt - snabbt" förstår du hur jag menar? Personligen tkr jag det låter som att du snubblar lite mkt över orden. Men Översett tkr jag låten är bra! :) Deep shit. najs med lilltjejen där också haha! :) Keep spittin man! /S
Tack mannen!
Snååååååla inteeeee
I'm not a hater! Men det här lät verkligen skit dåligt i mina öron! Reffen var la sådär (Mest för att hon var 8år)
Okay tack för kommentaren! :) Nån mer?
tycker du låter osäker på flowet på vissa ställen, hört bättre av dig på den sidan :) annars tycker jag det lät soft!
Thanks man! :D
det är din fjöwdelsedajg Tycker din röst är sjukt jobbig så orkade bara lyssna första versen. Men texten var brar & budskapet fint, så ska inte hata allt för mycket.
Sen har jag en liten snabb fråga. Hörde någon annan låt med dig här på whoa då du hade jätte mörk röst, som jag digga. Vad fan hände med den?
Fortsätt spotta /freddah
Jag körde med ett annat röstläge i denna låten helt enkelt :) Mer?
jag tycker att du borde gjort en egen sak utav det, du kör ganska lika som originalet :/ och ditt flow är för hackigt inte bra alls fakitkst srry !
Skicka ett meddelande för Collab!
lät jävligt bra, / J
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
Tack för kommentarerna grabbar! :D