www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Damn den här va riktigt fet. Låten va CRAZYYY... sen videon va rätt simpel men helt okej :) Kommer pumpas den här ;) /Liri
Tyckte den bra som fan faktiskt. Droppar in med kretik lite senare.
Kalliistudios© 2:avåningen
Lät riktigt skönt,m diggar fan dig rissla :) skönaste låten jag har hört med dig för jag har inte hört så många ;) BIGUP/M
Måste hålla med Villyy, reffen var riktigt bra. Bästa jag hört med dig! Videon var dock ganska tråkig, men de duger liksom. Keep it up!
fett som fan, schyst video också :)
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
detta är absolut bästa låten jag hört med dig, tyvärr den enda jag gillar dessutom! reffen har du fått till riktigt soft, o bra verser har du med. videon är som de flesta sagt, väldigt simpel, men jag gillar den skarpt ändå! :) //Dizzy
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
soft rap man reffen var lite så där men efter ett tag kom jag in i den fan fett man
Kul som fan att ni ni diggar! ja håller med ! videon är simpelt som tusan filma klippa effekt:) Up med denna! fett kul!!!
Undra vad ampull tkr om detta, hmm. Pajas
B
Ampull? varför skulle han bry sig
Moderator
2010-05-31 16:37
Sjukt fet låt! Gillade videon också faktiskt, kul iniativ. Jävligt bra gjort av dig.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Låten är riktigt fet, även kul med en video =D
Dahl, bah gör mitt bästa.
Tnx!
Kul att utvecklingen går framåt tråkigt att jag fick se hur du bodde genom en video innan jag ens varit där haha .. Videon är simpel men den förbättrar låten och det är ju vad en video skall tillföra bra mycket bättre än den förra om man tänker så. Fet låt i helhet bra dilivery schyst reff. Måste dock påpeka även om texten är personlig att du måste verkligen utveckla din lyrik för den har hamnat på efterkälken men jag har alltid sagt att du måste försöka utveckla den mer! =) Hör av dig hade
www.myspace.com/thesircuz
så jävla feeeeeeeeet låt mannen ;D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
tack broshan för att du tog dig tid! ah vet de kämpar för fullt hehe! du får komma ner ait? o ja kommer till k-d med! Tack alla andra!
Jävligt fett beat. Gillade inte hooken alls, lät inte bra helt enkelt. Skönt att höra dig utan räserbajsflowet, detta är verkligen mycket, mycket bättre. Dock kommer jag inte lyssna på detta igen ändå, alldeles för basic lyrics för att jag ska finna det intressant alls. Mestadels dåliga formuleringar och kassa rim, alldeles för mycket fjortisrapp över texten. Mitt huvud nästan exploderar när folk lägger saker som;"Tiden har gått fort sen jag lämnade stan och jag har inga planer på att flytta tillbaks" Jag kan bara inte förstå varför man inte lägger antingen "flydde från stan / flytta tillbaks" eller "lämnade stan / vända tillbaks" då det betyder EXAKT samma sak, men låter så jääävla mycket bättre. Det känns som att rapparen inte lagt någon som helst energi på texten när man hör sånt.
texten är ju sann? så det är inge fjortisrap eller nån slags story telling! det är iof din åsikt! men tack för din tid:)
Sköööön låt med nice flow and lyrics ;) :) & videon var också ganska soft !
Allerhed-$tudio$ Rappen har tagit över mitt liv... http://myspace.com/gata-i-blodet
Jag är glad att jag inte uttalade mig om vad jag tyckte om din tidigare musik, här bevisar du att du kan så mycket mer på något sätt, kändes mkt mer "-pro" på något sätt. Fortsätt såhär! Fred!
|Lev för att äta|
texten är ju sann? så det är inge fjortisrap eller nån slags story telling! Vad har det med saken att göra? Dåligt rimmade berättande texter med simpla formuleringar helt utan finess = fjortisrap. Textens sanningshalt är irrelevant, man kan skriva 100% fakta och ändå formulera det i snyggt rimmade metaforer t.ex.
Och ang. detta evinnerliga tugg om att det är "min åsikt", nej det är inte min åsikt att din text är simpel och klichéfylld, det är fakta. Min åsikt däremot är att simpla och klichéfyllda texter är dåliga. Det är helt okej om du och många andra har åsikten är att simpla och klichéfyllda texter är bra, men din åsikt gör inte texten mindre simpel och klichéfylld.
tycker detta va överraskande bra faktiskt. Hatten av!
Detta är min forumsignatur
Tyyyngt tony!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
detta va nånting specciellt, diggas verkligen.
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
kul som fan med komentarer för en gång skull asså!
Detta var riktigt bra! Faktiskt den bästa låten jag har hört med dig. Riktigt härlig reff och den texten var bra som fan. Bra jobbat !
Bara i början vet att man att blir bra! Tony rissla Tha MANIAC!! Genius man gal1 bra!
fett som fan, schyst video också :) word! :) & precis som
Poesi sa , så var de här lätt den skönaste låten ja hört med dej. Beatet är galet niice , texten & flowet dödar :D bra jobbat man! /
one
@ Defunctus bitches
UPP!!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Nu blev jag överraskad! Riktigt bra , dock det enda bra jag hört av dig! BIG UP
tack!
låten e fan asfet, men videon e fan inte bra.
Du har ett skönt flow i låten! thumbs up
kul att tråden lever vid 35 komentarer! de va längesen!
Fet med ett nytt sound, men som någon sa du måste steppa upp din lyrik. Nu tände du lågan för dig igen i mina ögon!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeap! tack för din komentar!
Satan vilken tung refräng, bra jobbat! Feta verser, låter riktigt nice! /Mike Mic
Käft
OBS! När vi laddade upp videon på youtube så blev kvaliten skit dålig:S har lagt up den 3 olika ggr men nu blev de som de blev! Orsaken är att ni inte har
De intelariserat. bidmaterialet. detta gör vissa kameror för att det ska bli bättre bild på en vanligt TV(bildrör). Men det blir den sträckningen vid youtube convertering eller när man kollar på skärm.. Kolla om ni kan välja "deinterlace" när ni ska få ut den färdiga filmen från redigerings programmet..
Låten var bra.. Keep it up!
c"ó) http://thisishiphop101.blogspot.com/
tack för tipset!!
tycker låten var riktigt nice!! bara lite saker i videon som jag störde mig på, med klipp från bild till bild, och att du ligger före/efter med munnen än vad låten spelar. men det är inte bara negg på videon, fetaste delen är när du kommer "hem?" och man få se bilder på flickan och barnet ditt!! djupa bilder enligt mig!! Keep it up Jonas! /V
The Verbal Terrorist, Nobody's Innocent!
Moderator
2010-06-02 18:07
riktigt feta verser detta, skönt jävla flow. rätt nice video. Men hooken, njaaa, inte skön tyvärr =/
//TW
Låten: Sjuk bra låt man. Vad mer ska jag säga! :DVideo: Helt okej.Betyg: 10/10! Keep it up man! :D
fy fan vad bra ! :)
WWW.BASSMUSIK.SE !
verbal P18 Ah asså de kan vara de ja skrev att kvaliten på videon ändrades när vi la upp den! och sen ah det är mitt hem ja kommer till i slutet:) min lägenhet! tack alla för komentarerna och att ni diggar!
ingen mer? kom igen nu whoa
fet låt! videon va helt okey låten pumpas iaf!