[Video] Double & Craaiiz - Undergång [Official Video 2010]
Yoooo... blev äntligen klar med denna video nu! säg va ni tkr whoa!www.myspace.com/Doublewithlyrics www.myspace.com/craaiizmusic
WWW.MYSPACE.COM/DOUBLEWITHLYRICS
[email protected]
fan dissaru lil wayne för? vadå skryta, de klart han ska skryta när han har lyckats.
www.myspace.com/mcrish
gött, bränn lil wayne. Tyckte första killen va mycket bättre än den sista och hade bättre text, flowet va rätt bra med. Videon såg inte så speciellt proffsig ut. Tyckte inte miljön passade in riktigt.. Men det va ok! ;) När ni säger undergång, syftar ni på illuminati eller, och eftersom ni bränner en stor rappare? /M
Så sjukt fjantigt att dissa lil wayne.. Ni måste träna på det mesta och videon var lika ful som den röda tjej jackan andra snubben hade :|
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så jävla wack man! serious..... DISGRACE
Lil Wayne e kung era H*RUNGAR!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAHAHHAHA kass låt kass vedio. Så jävla fula trynen! ser ut som raggare för fan hahaha
https://soundcloud.com/mendelsonbits
haha lite "lilla edet represent yo vi lägger det fett" stuk över videon ;) nja, diggade inte.
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
vi e undergrounds, vad förväntar ni er ? 100 000 kamerorna, fetaste bilarna osv... tänk lite =)
[email protected]
Haha rolig grabb i rött, såg ut som om han kvävdes i den jackan..
satan va ni hatar :P vad har ni gjort för videos ? där ni e så anonyma ? ;P
[email protected]
Haha palla alla lackar för lil wayne prylen :O Han var tung, tills han upptäckte den hära auto-tone skiten :) Nu leker han rockstar så yao, hata på wayne
Detta är inte musik, det här är äkta rap shit! Ingen fucking auto-tune, håller skiten classic!
jävlar va mkt hat, bra om ni svarar på frågan jag ställde där uppe :)
Syftet ligger nog inte riktigt på illuminati, utan mer att mainstream är påväg åt helvete :P Simple as that
Detta är inte musik, det här är äkta rap shit! Ingen fucking auto-tune, håller skiten classic!
Double3_ finns en jävla anledning varför man inte lägger upp en sådan här video. men ni fattar ju inte det. ni är inte tuffa eller tunga, inte heller är ni coola på något sätt. Dude det här är så jävla wack
hahahahaha men whoa, sluta hata, dom e ju "undergrounds" härlig dunjacka! Snubbe nr 2 lät som en bättre version av lille grizzly dock! (ingen komplimang egentligen)
Detta är min forumsignatur
Fuck you,leker med autotunen...... Han använder för att han kan, visa respekt för någon som har lyckats.
www.myspace.com/mcrish
Lil wayne är faktiskt wack.. och dom gör rätt.. mainstream e påväg åt helvete.. finns hundratals mc´s så förtjänar uppmärksamheten som wayne får sååå mkt mer än honom. videon var dock inte bra alls.. låten är nybörjarnivå men fortsätt träna ni har potential.
http://www.facebook.com/pages/Inga-Gr%C3%A4nser/102563323185335
Lil wayne är keff, diggade inte den här låten heller. Den va för överdriven. Har hört dig förut double och då hörde jag faktiskt vad du sa men nu hörde jag inte så mkt. hatar wayne men tkr det är lite halvnördigt att sätta eld på en bild av honom för att han lyckats som mainstream med sin a-t Det enda positiva med honom är att han kör sitt eget äckel shitt med tune, det är han och alla vet det. Ett tips bara till nästa Skryt/diss video. Skippa den överdrivna attityden. den drar ner på det mesta för så tunga är ni inte, hoppas ni va lite ironiska :) sorry för stavfel och sättet jag skrev på är trött som en pappa mitt i natten... BLESS bois
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort! Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!
hahahaha varför dissar du lil wayne ?; D hahahah Och du föresten? får man köpa den där ( RÖDA ) dun jackan hahahahahahahahah
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Är det en black cobra jacka killen har på dig`?
haha jävlar vad ni kan hata... gör nått eget istället som tar över vårat :) har ni glömt att ''yttrande frihet'' fortfarande existerar? :) låt mig tycka och tänka exakt hur fucking jag vill ! och ja vi e ''undergrounds'' men vi ligger inte i helvetet som ni gör. för jag menar, ni e så satans duktiga =) ni gör så mycket musik, bra videos, tjänar som ett as på pengarna, aja whatever.. typiskt whoa att hata på allt ^^ börjar bli rätt störigt helt ärligt
[email protected]
fyfan, det här va nog den skämmigaste och sämsta videon + musiken jag har hört genom tiderna :S
gjorde inte de? Stängde av efter 10 sek.. De räckte bara de..
K-mp det finns en annan keff grupp som heter 042-unit dom e lite värre hahaha sök på youtube :P
Haha vilket tjaffs. Wayne gör sin grej bra, och vissa låtar han gör asså den nivån han är på på vissa, kommer ingen upp till. Det är klart det finns massa talanger där ute, men wayne's personlighet och hans musik är jävligt sällsynt och han gör det han är bäst på. Måste bara tillägga att då fattar jag inte heller hur man kan gilla biggies musik då jag själv tycker att musiken han gör är tråkig o likadan, men det är min åsikt! Låten var wack, tyvärr.. har svårt för skånska..
HaHa, han med hel svart jacka Släpp kylskåpet ! hahahahha kass Video!
Det är inte så att folk hatar men ni har ju lagt upp den här för att ni vill höra vad folk har att säga. Är videon och musiken inte bra så kan man inte förvänta sig någon bra respons..
Nä fyfan. Ni som är nya kartellen eller?
kimp: ja vi e den nya kartellen, stör de dig ? :)
[email protected]
gillade inte denna
Borttagen: haha a jag ska kolla :D
Text: Håller måttet på whoa. Flow och delivery: snäppet högre nivå än andra rappare på whoa! Video: Väldigt dålig Helhet: Helt okej för att vara släppt på whoa! Keep on doing that shitt! :)
kasst hör fan knappt vad ni säger håller med rea ni ser ut som raggare eller förlåt menar underground :P shit asså aja ett gott skratt förlänger livet så tack nu kommer jag leva jävligt länge XD
vricka fotöööööööön!!
hahaha fyfan,håller med Rea P18 ,,, ett par raggare som försöker dissa lil wayne,, haha fyfan håll er till skåne
;.,Tjolahoppsan ,.;