[Audio] Änglalik - Dom vet (ft.Wizdom)
Här kommer ett nytt fresh track till alla krigare där ute tanka låten langa en kommentar whatever. Mix: Änglalik Acapella: Änglalik Hook: WizdomÄnglalik - Dom vet (ft.Wizdom) V1tröttnat på staten och deras fasoner så lägg ner ditt vapen dom haffa min broder dom satt han på en anstalt betongen bara överallt batongen från en övermakt han längtar ut till asfalt akta sveriges poliser är bara fucked up så om du fattat att.. att han är nattvakt tack tack inget mera snack de här är fakta springer med batongen för att haffa några blattar backa dom undrar varför en svartskalle lackar när lars vilk flashar bilder o reinfelt han bara kacklar jag är den som är den kommer aldrig vara tyst bror makten missbrukas men betongen b-bara fick nog riskzon väntar där i buskarna med pissprov stick bror laddar med ett click boom så dom övervakar te dagen jag kliver snett fra dom ser oss när vi planerar över internet för det e inte lätt ja ger dom fingret len för ja känner hela hatet ba fyller mig vad som tynger mig? maskeraden i rikstan så länge du är korrupt in i benen är de fritt fram hycklarn ska sätta allihoppa i en krycka sänka dom i kryptan ladda den o trycka click boom clap för vi tröttnade snabbt vi har tröttnat att öppna bli födda till pack hook: dom vet vad vi heter, dom vet var vi bor dom har sett oss där i orten, tror dom känner oss bror dom ba drar i sina spakar, nu när makten är stor det är på tiden att vi vaknar, skaffar mat på vårt bord V2dom vet hur vi rullar dom vet var vi bor för dom vet att vi vet att er vetskap är stor dom vill stänka ditt blod dom vill fängsla din bror dom vill helst av allt att se dig sänkas i jord brorshan skämtar inte längre har sett folk falla offer för bengen dom vänder på sängen i jakten på femmer men grejen är den att vi tänder upp fem hänger i gäng kränger runt släng får pengar i mängd kiosken är stängd se på lilla blåvit bror det här är vår tid vår bit fly från allt som fuckar upp blir dåligt tråkigt att hela sverige ba måste jaga nått blatten jagar floss tar sin dos hatar babylon så stampa med fötter o klappa med händer fuck ur totalt bror jag vet vad jag känner reinfelt sträcker ingen hand ingen alls ingenstanns har vi mött vår överman de brann uti vår kamp stamp anfall ljudet ekar pang pang lever livet fucked up utan någon kassa fatta levererar fakta utan bara snacka kackla vägra dom att backa slår skallen mot kravaller får mannen att backa ner slår handen i backen tänker inte tåla något mer så jag laddar upp med vapen attackerar på din mp3 medans staten övervakar på sin nya LCD Thats wzup. /Ä
hehe, tung homie!
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Ditt flow är jävligt skönt, likadant med mixen och allt annat, texten kan väll bli lite bättre på sina håll men i helhet så är det en fet låt :) keep it up
när lars vilk flashar bilder o reinfelt han bara kacklar Det är fucking bilder och det är uttrycks frihet. Varför ska inte Vilk få göra sin grejer utan att idioter ska ta till våld? Ingen tvingar dig att titta på hans grejer. lär dig leva med det. Alla tycker inte som du.
Ja
detta var urfett!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
aiggghtt mer! Piggalo: Vilk får göra sin grej hur bäst han vill, har aldrig påstått att alla tycker som jag, min låt min text klart jag spottar min åsikt.
Men varför då klaga? Du sa inte din åsikt du sa bara att han gjorde det som om det va dåligt. Men om du inte bryr dig om han gör det eller inte och ändå inte kommer göra något åt det varför då nämna det i låten som något dålig? Det luktar bara fjanteri i mina öron. Jag får ursäkta om jag inte ser den stora grejen i det hela.
Ja
Såja, Piggalo håll dig till topic nu. Vill du diskutera Vilk's ageranden så kan du skriva ett mail till Ängla eller skriva i hans gästbok. Till er andra! Tack för kommentarerna (som faktiskt har med låten att göra!). Fortsätt lyssna!
Moderator
2010-05-26 21:54
Feting till låt faktiskt! Personligen tilltalar mig inte texten någonting, men är väl för att jag inte kan relatera till den riktigt. Däremot har du ett jävligt skönt delivery, och det gör att man kan pumpa den för musikens skull också, vilket brukar vara lite småsvårt när man använder ett sånt här ämne :) Wizdom la en rätt skön hook också, och låten i helhet är mer än godkänd!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Ramuz kul att du diggar bresh, tack för kommentaren! mer!
Keep it spinnin' boys!
skitbra låt texten kanske jag inte kan känna igen mig helt i men dock gillar ditt delivery och mixen är fett :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tung musik som alltid ängla. you keep i real
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
Grymt att du diggar fantast! flera?
och tooma din mamma säljer sig på loppis... till låten, känns som du använder dig mycket utav samma rimm i flera texter vilket känns tråkigt, men du har ett delivery och ett flyt som är tööng! fortsätt droppa man, fuck hatare! fridens
Bror ska tänka på det. låt inte tråden dö redan upp
JÄVLAR vilken tung låt !!!!
Fett som fan, man! Grymt flow, fet text!
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
FreddeE är väldigt mogen tycker jag. ta de lugnt
FreddeE: Sånt där lämnar vi utanför tråden. Det har ingenting med låten att göra. Bara onödigt och omoget om inte annat. Tack för alla andra som kommenterar! Fortsätt pumpa låten!
Låt den inte dö redan! Fortsätt lyssna! Kommer ännu en tung låt ikväll. Release klockan 18.00
Riktigt fett detta, dock så, som många andra redan sagt så hakar jag inte texten alltid och kan inte leva mig in i budskapet heller, några små grejer jag störde mig på bara. Låtmässigt så var det fett delivery, flowar skönt igenom hela och refrängen klockren! Blir att ladda ner o pumpa!
1338 one step over
Tack Baarj! Klockan 18.00 släpper jag låten "Fuck Systemet". Produktion av Big Hand. Där är även Änglalik och gästar på en vers! Fortsätt pumpa denna, men håll utik klockan 18.00 / Wizzie D
UPP FÖRFAN, detta ver feting fett!!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
bra låt! änglalik är fete tung! grymt flow och texten är tung! tycker hooken låter lite kontigt, låter som wizdom försöker göra sin röst jätte mörk. låter lite konstigt, men annars är det tung som bly! grym låt boys!