I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Kmp & Robinholta - Reningsverk (Sista svaret till Knivigt)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-05-26 18:39

[Audio] Kmp & Robinholta - Reningsverk (Sista svaret till Knivigt)

http://www.speedyshare.com/files/22637394/Kmp_Robinholta_-_Reningsverk_Sista_svaret_till_knivigt.mp3

Sista svaret, pz!

2010-05-26 18:43
AJAJAJ denna måste göra ont .. Tung som faen <3

2010-05-26 18:55
hahaha såg fram emot något när holta var med men HAHAHAH inget jag tog illa upp eller ens kände mig träffad xD
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-26 18:59
ett tips kmp, backa bak från micen när du spelar in och höj rösten! just nu blir de bara en massa bas, jobbigt att lyssna på. och försök kom på ett annat sätt att mixa din röst för S:en blir skärande i öronen, inget illa menat bara tips:)

orkar inte lägga mig i dissen eller så, men ville bara säga de
Fas 3 youtubekanal: http://www.youtube.com/user/Fas3musik?feature=mhum

2010-05-26 19:12
Kmp.. Var det inte du som sa att du kunde ta Knivigt hur enkelt som helst?
Ändå tar du med Robin för att verka tuffare? Hur mycket betalade du han?
Det är bara otroligt jävla pinsamt.. Ni var 2 mot 1. Och nu tar du med ännu en kille...

2010-05-26 19:30
hatar inte men hur orkar ni släppa dissar på 30 sek ? snälla! lägg ner nu!

Killen som bad er lägga ner har nu gått med! Det låter ju inte LITE patetiskt heller..

2010-05-26 20:23
Kmp var inge vidare, och jag förstår inte. Gör du till rösten Holta? För ibland låter det sjukt överdrivet, så att man typ inte förstår vad du säger. Keep it up.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.

2010-05-26 21:01
Duglig diss, långt ifrån den bästa jag hört men det funkar i alla fall hyggligt.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-05-26 21:12
Vet inte varför ni lipar på mitt uttal välkommen till småland!

och de var inte ens mening att jag skulle spotta några rader så ni vet =)

bara lite flipp!
Robinholta af Pankbanken!!
Rappare

2010-05-26 21:56
Till dig holta : Varför ens vara med på dissen när du vet själv att du är bättre än seth dee tycker bara att de är onödigt. låt dom battle mot varandra.

Fred

2010-05-26 22:06
Seth dee ? va har han bytt namn ?? omgomgomg! hade ingen aning :P

2010-05-26 23:52
och de var inte ens mening att jag skulle spotta några rader så ni vet

Hahah.. Det är ju klart att det var meningen. Annars hade du ju aldrig gått med överhuvudtaget.
Betalade kmp dig? Svara på min fråga.

Du ber dom lägga ner, ändå går du med i beefen. Det är också otroligt patetiskt att du går med den sidan som är fler. Det är bara jävligt fegt.

2010-05-26 23:58
hahaha nej det var inte mening från början att jag skulle spotta någonting! och ja det kanske är fegt! om jag hade haft nån direkt anledning för att dissa den hära snubben hade jag gjort det.. jag kommer ju inte vara med på något mer bara så du vet..

och de där med pengar får ni ju gissa på! kmp is my boyah!

puss!

2010-05-27 00:11
Holtomanen jag är inte seth dee jag är knivigt pontus andersen är mitt riktiga namn ^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-27 00:22
Kmp är sjukt tung ! aldrig hört förut.

2010-05-27 01:19
Tyckte inte alls detta var nått specielt knullat.. jag skulle iallafall inte ta åt mig av denna diss! ;)
Men det låter väll bra endå!!

pzz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-05-27 14:12
kasst<3

2010-05-27 16:17
Kul att ni skrytter så mkt att ni tar han, sen nu.. holta är med?, lågt. antar att detta är svaret på att han knäckte alla er fyra innan,
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns

2010-05-27 16:26
haha, vafan har holta med det här att göra? fegt spel. det är ju iaf bevisat nu att KMP inte vågar stå upp själv emot Knivigt annars hade han la inte tagit med någon i varje diss :) nää.. pinsamt KMP. Knvigt tar denna beef.
Facit crew!

2010-05-27 16:45
kmp är en liten jävla råtta !!!
Det blir vad du gör det till.

2010-05-27 17:13
haha =)

2010-05-27 18:17
eliaason P17 Du kan ju börja med att stänga din käft angående ifall holta gästar denna eller inte. Detta började med att Jag, Empa, Kmp & Joshan släppte en diss mot Seth Dee. Vadfan gör då Knivigt här!? Nada a whina på.

Till låten, skönt som vanligt när det kommer till er båda, "Lugnt den är luktfri," Fick mig att skratta! :D

Fred!
|Lev för att äta|

2010-05-27 19:43
Till och börja med, varför gå emot 4 mot en? Hur jävla fegt spel är inte det? Bara så jävla fel. Seth Dee tänkte backa knivigt i en diss och då tog sig knivigt ann och backa seth. Det jag säger är iallafall att jag inte tycker Holta hade ett skit med detta att göra och jag fattar inte varför KMP aldrig kan stå upp för sig själv? Nu när han som någon redan sa att han/ni tar Knivigt så jävla lätt? Skulle jag vilja se KMP göra själv då när han säger det :) Just my words. Nada att whina på.
Facit crew!

2010-05-27 21:39
riktigt tung;) älskar holtas sätt, så jävla skönt;D KMP du la det tight med

Peace / Z
Zimpan

2010-05-27 21:44
Som svar på din fråga "4 mot 1" Så var det ju inte så att vi tänkte att vi behövde varandra för att prestera bättre än Seth Dee :P Det var ju mest det att vi delade samma åsikter om honom, Påpekar att det Seth/Knivigt gjorde var ju i stort sett samma sak som holta/kmp gjorde nu, fast värre då Dee inte ens deltog i svaret. Nvm orka ta detta alltför seriöst. Fred!
|Lev för att äta|

2010-05-28 16:54
Mord..

2010-05-28 17:00
Lrs det är inte alls samma sak? -.-' Jag säger inte att jag kan ta någon lätt och sen hämtar någon back up jag backade seth dee bad mig inte hjälpa honom jag gjorde det för han tänkte backa mig i ett annat läge....

2010-05-28 17:00
eddie hade det varit mord hade jag nog inte suttit och skrivit nu? -.-'

2010-05-29 11:27
Haha @ Knivigt, sluta lägg massa kommentarer här o sätt dig o skriv en låt tillbaks om du nu tycker den var så wack?

Låten var mord som folket säger, han kommer inte kunna göra något bättre utav detta.. är inte han som diggar dissar, och det börjar faktiskt bli lite mycket nu, men detta var bra fan, fortsätt kicka!

/ Bruzz