[Audio] RazzleN - Jag är ingenting
ny låt jag gjorde. :)
RazzleN - Jag är ingenting
http://www.speedyshare.com/files/22552958/RazzleN_-_Ingenting.mp3
RazzleN - Jag är ingenting
Text !
vers 1
ligger i sängen och funderar över saker// behöver jag leva, tills slutet av dena dagen// alla dagar som jag kämpat, har jag varit deprimerad// undrar faktiskt jämt, om jag kommer orka mera// jag gråter ibland. snälla ta mig iland// fortsätter kämpa, fast jag inte kan// är det så det ska vara? snälla låt mig förklara// ni bryr er så mycket men nej, ni är likadana// jag ser allting från fel perspektiv// så tack till dig mamma, för att du fuckade mitt liv// frågan är om jag kommer kunna bygga upp det igen// för det enda jag har kvar, ja det är min enda vän// du betyder mycket, men ajg gråter för mycket// frågan är om jag verkligen kommer palla trycket// har kämpat länge pågrund av allt// utfrysning och det känns så jävla kallt//
ref2x
Jag är ingenting, bara en bricka i spelet// helt fuckat liv, snälla kan ni se det/ börjar med droger och antidepresiv// känns så skit, när man fuckade sitt liv//
vers 2
ni får skratta åt mig, vill bara visa hur jag känner// att jag är ingenting, utan familj och vänner// saknar gamla dagar då allt var så bra// då alla hälsa på mig, varenda jävla dag// undrar bara vad fan det är som hänt// omogna jävlar men nu har vinden redan vänt// regnet faller ner ja det låter ju så vackert// tänker på saker, ja ni vet jag har ju sagt det// svara mig, betyder jag nått?// ni svara nej, sedan börjar om från noll// fattar ni hur jag lever, tänker skaffa mig nått bättre// en fin tjej , inte gå tllbaka till det som hänt mig// vad hade ni gjort , i min situation// efter allt det här, ja det får mig att vilja tappa tron// känns ju så skit när man fuckade sitt liv// kämpar dag för dag, men ser allting från fel perspektiv//
ref2x
Jag är ingenting, bara en bricka i spelet// helt fuckat liv, snälla kan ni se det// börjar med droger och antidepresiv// känns så skit, när man fuckade sitt liv//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|