I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Overkill - Airplanes (B.O.B remix)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-05-21 18:23

[Audio] Overkill - Airplanes (B.O.B remix)

Hola!

Här kommer en ny track från Overkill. Det är en remix på B.o.B's låt Airplanes. Tänker inte säga så mycket utan ni får tycka till själva. Vers 1 står Sam (www.myspace.com/serioussammusic) och vers 2 står jag för (www.wizdom.se). Refrängen sjunger Viktoria Fröier (Big up till henne!)

Enjoy!

LADDA HEM LÅTEN HÄR!

www.myspace.com/overkillhiphop
www.myspace.com/serioussammusic
www.wizdom.se

www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2010-05-21 18:35
Nej detta var inte bra. Spc eftersom vice versa och cleo nyss gjort en dubbelt så bra cover.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-21 18:40
rappen var okej.. men så fort reffen gick igång o hon började sjunga så började jag fan skratta! kunde tagit originalreffen? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-05-21 18:44
Asså, jag har inte hört orginalet om jag ska vara ärlig. Men hörde XL och deras version av detta, och har alltid svårt att höra en annan låt på samma beat efter det. Men tycker ändå ni gör det bra, diggade Sam lite mer, men annars är ni jämnbra. Hooken var sweet också, välgjort som vanligt av er.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Rappare

2010-05-21 19:25
Airplane hysteri i världen asså, haha tyckte ni gjorde det tungt grabbar!

2010-05-21 19:43
Vice Versas var fan 100 gånger bättre, no hater. men den va ba de. detta var väll okej, inte mer.

2010-07-05 02:38
Wizdom, don't care 'bout what'ey say! Detta var riktigt tungt och jag tvärdiggade detta!! Jag är inte mycket för rap och så mer men detta här är wroooom! över många andra här på Whoa..