[Audio] Poesi - Ge våran värld ett hopp!
Shena! Skrev en låt om allt som hände i världen och de måste få ett stopp, kommer dirr från hjärtat, kände att jag va tvungen att få ur mig allt hat och smärta som finns innuti mig! Känns skönt att jag får dela med mig av mina tankar till er! PeaceNlove!>TANKA< Lyrik! Vers 1. planeten jorden är en hemsk plats dom går bara och väntar på att du vara ensam sen rånar dom dig sticker ner dig med rakblad hugger ner familjen för att du inte betalt klart pundarna dom sitter tar en sil på varje bänk alkolisterna dom sitter också på en bänk inget hem, och dom sover under järnvägar måste tigga pengar för att dom ska kunna käka är det så det ska vara? att folk går på gatan? ingen försvarar dom låter det vara allting är som en madröm precis som aidskatastrofen i afrika dom slår ihjäl varann och lurar folk på pengar tvingar folk som inte har att pejja en stor ränta varje dag i tidningen så ser man mord något måste göras NU för att få fred på moderjord Hook vi måste ge våran värld ett hopp varenda individ som inte säkert stått som bett till gud om ett liv utan krig våld men för få som förstått att gränsen den är nådd Vers 2. att höra allt i tidningen är plågsamt så många tårar som har orsakats av dårar varenda mamma & pappa är rädda om sin son som är ute på kvällar man vet aldrig vilken dag som är den sista många bara gissar bara tror det är okej att hänga ute varje kväll, och inte vara rädd tills den dagen då du är på sjukhus slash begravningen du måste vakta din rygg vart du än går har du inga ciggaretter blir du slagen gul och blå det finns ingen nåd här i världen längre känns bara som att man varit här för länge halshuggning, misshandel, djurplågeri sjukdomar, nu kan man bli sjuk av en gris våran jord den känner obehag känner hela tiden att de närmar våran domedag!