[Audio] Matte Rial - Tillbaka på beat
Shue!
Im back som ryggar! OYEAH!
Vers 1: Bara jag, ingen annan.. Mix: Bara jag, ingen annan... Outro: Bara jag, ingen annan.. Beat: Inte jag, någon annan..
Låten: http://www.speedyshare.com/files/22542496/Matte_Rial_K_z_-_Tillbaka_p_beat.mp3
Text:
japp här har ni föredetta käääzen och jag är tillbaka namnet är nu Matte rial och jag sätter namnet på kartan jag låter snubbar hatar, för jag kör mitt egna race med min egna bil, på min egna fil med min egna fame så sluta hacka på mig, som du var mitt talfel för du är bara hälften underground som en gravsten grabben du får bara till flytet ibland som badvakter medans denna svennebananen har flow som kranvatten aa mannen, aa precis,aa du hörde rätt du söker fame,men du kommer aldrig vara över mig tar ner dig på jorden,stampar ner dig och du tjippar luft när jag skiner upp så går du upp i rök - du brinner upp du är inte tuff, på nått sätt eller så så fort jag rhymar på beatet aa då händer det nått för så fort jag nuddar micken då sätts världen i gung M-A-dubbel T-E aa käääzen är kung för jag överträffar,överhettar,södershjältars högerhänta högerträffar -det är bäst du övar hemma efter denna låten kommer jag att vara den i gänget som piskar dig så som jag blev piskad utav entertainment namnet va då käääzen, nej jag menade matte rial håll utkik efter flera släpp, för jag är ju tillbax yeeaaah
MOHAHAHAHA MOHAHAHAH MOHAHAHAH MOHAHA MO MO haha..kul..skitkul..
Aja ge konstruktiv kritik!
One löv!<3
(Inlägget ändrat av Perfektion 2010-05-24 11:18:57)
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz
|