[Audio] Toolish - Kärlekens Laborint (snippet) för kommande mixtape
Tjo, I väntan på mitt mixtape har jag spelat in en demo på en utav låtarna. "kärlekens laborint".
Många tycker såna här låtar är uttjatade, tråkiga och inte värda och lyssna på. Det kanske oxå är sant, hata eller gilla är helt upp till dej själv.
Mixningen är INTE bra, jag vet. Det är därför jag inte släpper mixtapet innan jag får mina nya studio grejer, i mitten av juni. Låten är bara en demo som sagt, och skulle vilja höra vad NI tycker om den.
Har dock inga högtalare enns eftersom mina flög i golvet, så jag vet inte hur det låter i såna utan bara i hörlurar.
Lämna gärna en kommentar, men skriv konstruktivt vad du tycker. Kan ta kritik! :) Om jag släpper denna i mixtapet vet jag inte, håller inte på med såna här låtar längre för tycker själv det är uttjatat, men texten skrev för ett bra tag sedan, och var redan klar. Så why nat.
http://www.speedyshare.com/files/22392941/Toolish_-_K_rlekens_Laborint_Demo_.mp3
Lämna gärna en kommentar. Släpper jag låten i juni kommer kvallen vara mycket bättre, mixningen, m.m.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|