[Video] Kopi Luwak - Det om då (akustisk)
Damer & Dudes! Vi har en nyligen hemkommen Klingan i Åkersberga och kunde inte låta bli att riva av en gammal goding i solen! Hoppas det smakar!http://www.myspace.com/kopiluwakonline Pöss på're! (Inlägget ändrat av ramuz 2010-05-12 23:57:49)
Fett, Heja!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2010-05-12 11:51
Skivsamlare
2010-05-12 12:18
Mad galet grabbar, ni är mina idoler :)
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Sjukt nice :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svensk Hip hop har blivit snobbig!!! Annars va allt bra!!!! Take me back to the 90s
Tack allihopa! Kul att ni diggar! macro-insane - Snobbig? Broder, du pratar om snubbar som lever på nudlar! ;)
Tyngaste låten, najs mode de va på hela videon! Välkommen tillbaka!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
fyfan vad tungt detta diggas! kör en akustisk inspelning på låten senare ;)
Fett nice :) vadå är Klingan från berga? haha
Moderator
2010-05-12 23:59
Galet skönt detta!
time isn't wasted when you're getting wasted .
tack folks! en akustisk version bangar jag inte på ;) villyyy, ne fan! är från värmdö, men asså har varit i thailand ett tag och kom ba över och hälsade på lite granna=)
soft! Skönt att höra riktigt soft musik blandat med skönt flow!Checka bloggen om svensk hiphop Bah kärlek. Peace!
http://www.huldish.se <----- Blogg om svensk Hiphop.
hahaha ni är snobbar
Tack för alla kommenterar peeps! Missa inte Kopi Luwak i sommar på Ung 08 btw!
shit! aldrig hört er förut men fy fan va grymma ni va! checkade eran myspace o har suttit o lyssnat ett bra tag nu :)
Ni ser inte ut som rappare..
Tight Pants are for girls gayrappers!
önskar jag va lika cool som _Ak4 Man ser ju knappt brallorna föfan.. dem kunde lika gärna bara haft på sig fillingar
1992 - Fett kul att du diggar dude! Tackar & bockar!_Ak4 - Aj då! Trist att vi missade den viktigaste delen med musiken - kläderna!
Så skönt att någon går i från getto-se-efterbliven-och-vara-efterbliven. Det finns för mycket wannabegetto med YO, BRE, BRACCKA och FACK i låtar/videor. Fortsätt göra det ni gör. Sjyst frilla klingan, haha.
Håller med _Ak4 varfan har råheten gått och gömt sig i dagens atrister.
fel tråd om du vill ha råhet mannen, det är inte vår stil! :)
ja diggar er som fan! och om dom vill ha råhet så finns de andra artister för det liksom! nu gör er sak så jävla bra, keep it up! men fan gör akustik inspelning! :) btw, var finns orginalet på låten? eftersom ni säger en gammal goding?:O
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Varför ser och beter sig så många rappare som fjollor? Vad är detta för Di leva/metrosexuell/pop-inspirerad smörja? Nä, jag gillar det inte alls. Hela grejen luktar wannabe-stureplan.
Klingan P20 Och ni har hammnat i fel forumdel.
"Ni kan hata vår musik, ni behöver inte lyssna, eller fortsätta kasta skit, vi behöver inte lyssna heller " - Tom Piha
FreddeAnkan P19 riktigt bra sagt, eller nej. jag tror inte dom är i fel forumdel för än det blir officiellt att forumet byter namn till " Vår hiphop - Ghetto"
Dizzy - Tack som fan!
Mja, vi har en demoversion av låten på våran myspace än sålänge bara! :)
http://www.myspace.com/kopiluwakonline _
Förresten kunde vi nog inte bry oss mindre... vi är så långt ifrån stureplan man kan komma, punkt. Och ledsen att vi inte längre springer runt i fubu jeans vid knävecken och gör musik vi själva inte gillar!
PUSS!
skön som fan !!! GILLAR !!
härlig låt, riktigt vackert :)
Borgan ..
Tack dudes! Kul att det smakar fan!
riktigt nice faktiskt
Så festar jag på till gränsen att jag ska spy, så breakar jag som helaa Rinkeby !
:)
Fel forum. Tror det finns ett pop-forum nånstans..
Fel forum. Aaa, fast nääee.. Musik utvecklas. Punkt.
WOOOHOOOOOOO! haha det här är gött! :D
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
Naaajs! Holla at ya boooys!
fan vad naajs! diggar låtarna på eran myspace ! PZ //Slobban
www.myspace.com/SlobbanMusik www.badaboomstudios.blogg.se
Kopi Luwak, sett The Bucket List? ;) Riktigt najs låt!
www.slackerz.se
Fäääänks fellas! Näe, vad är det? :)
buckets har iaf jag och kling fått för mkt av.. haha
Essell, haha fan va sjukt att du säger det för jag såg den första gången förra helgen! Sjukt bra förövrigt:) tack btw!
ÅKERSBERGA HÄR FÖR O HÄRGA Låter bra!
Låter skönt som fan :)
Dahl, bah gör mitt bästa.
Blingi - Najs att du diggar mannen! Upp upp och iväg!
finns text till den här?
Vi finns i varje hörn
Klingan: Jag va fri, för det var så det kändes då Inga problem som jag tänkte på Jag hade två val, stå kvar eller vänd och gå Va nyfiken - så jag rymde hemifrån! Fast jag inte visste vart jag skulle Tog jag cyckeln och trampade allt jag kunde Hade vinden i ryggen och blomstrande väder Fan, det funkade som plåster för själen Och sen den dan' är jag alltid på väg Alltid på drift, kommer nog aldrig va still Men, vart vi än hamnar den dagen vi landar Så minns jag alla dar som vi varit tillsammans Fast det va knas ibland och många dar försvann Är det lugnt, för så länge vi har varann Så, till alla vänner jag har ni vet Att mitt hjärta det slår än idag för er Reffräng: Så många minnen jag har - Bara dom gör det värt att leva Vilken väg vinden än tar - Är det lugnt, för jag har lärt mig segla Vem var du när du blickar tillbaks Frågan den är, är du den du vill va idag Osco: En gång i tiden var jag mammas lilla pojke Och livet va en lek för jag hade inga sorger Det va tiden innan kärlek och bråk Jag log nästan alltid - för världen va vår! Vi skrattade gott, och vi diggade action Skaffade popcorn och filmer för cashen Barfotabarn - såg mitt rum som ett fängelse Jag var va jag va, men det var längesen Hey, idag har vinden vänt Dagar rinner jämt, emellan mina fingrar men Skatt ska betalas, så kneg är ett måste Jag raggar i baren när fredan är kommen Lever ut i smutsen, så pittoreskt Sedan alkohol och nikotin tog över chips och läsk Det är kul, eller hur Tanken på hur det var då, och tanken på hur det e nu Reff.