FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
INTRO: Shuuuee, är det riktiga radicalneutral? yeyeye, är det riktiga? Säg mig, är det riktiga mannen? Vers: Ja du gjorde musik för du trodde du var bra - ja, kom tillbaka, för jag har börjat gräva din grav - radical, varför gör du musik - ja du har ingen framtid, snälla ta ditt liv - vänd dig inte om radical, nu svarar jag dig - ärligtalat mannen, ja, vem fan ska kunna backa dig - ja käkar jag dig "YEAH" ska du inte gråta mayn - för jag lider för dig, för ingen vill vara som dig - jag tycker synd om dig, som ska kallas för rappare - stick bree, du är en tattare, snälla fatta det - du svarade på knivigt fast du redan har fått kuk - robinholt tog dig hårt, fast han tycker du är ful - jag är din gud, du kan kalla mig för djävul - hejsan harrypotter, mannen du är skitfuul - sluta rappa och gör musik med magnus uggla - möt mig på gatan och jag hugger av din tunga - du rappar kaaaast, du vill rappa som lorentz - du är inte bra, helt ärligt är du dålig - jag fuckar ur, o du vet vad det handlar om - jag säger som kartellen "SÅKLART ATT VI SKA STAMPA DOM" - reff: x2 din lilla fitta, mannen jag är svårslagen du borde skrika nu, radical blir ju vålltagen du blir uppbränd, exakt som en hashbit seth dee som lägger detta cleant....på beats
Fy va dålig du är, varför picha du bara en kanal? Du borde pichat allt, så man slipper höra din fula och dåliga röst! Fan va värdelös du är, det finns inte nån som inte skulle lyckas knäcka dig här på Whoa! Fan asså, jävla mongolid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
om jag ska vara ärlig så är det nog det bästa du har gjort iallafall...
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
magnus uggla är ju kung!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
håller med Mmk
Lögner blir sanna när du väljer att tro på dom
har inte hört den andre. din text sög riktigt.
Varför lägger du ens ner tid på att dissa Radikal när du vet att han är flera nivåer över din egna nivå? Onödigt att ens försöka. Puss. :)
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
Seth... Han knäcker dig hur lätt som helst. Köp dig nässpray! i alla låtar låter du lika förkyld. Hatar hur du har pitchat i mixen. Radikal är proffs jämfört med dig. Ge upp! Skulle inte du lägga av förresten?
fattar inte hur du vågar pajas jävel
Tack D-BUG & MmK :)
Battlerappare
2010-05-11 12:25
hahahaha hahahah så värdelös
JoaquinRoyale
Tycker också att de är bland det bästa du har gjort :D
de var inte så bra fan, rappen är för 101 lek med flowet mkt mer tänk på texten mer! men funkar väl
eller fanns några rader som var softa
tack endå att du lyssnade gefff ;DDD Tack för det du säger också Lidbom! pz
håller med lidbom :) bästa du gjort :)
tack ska du ha Sanna-Ord ;)
Är i skolan nu men lyssnar när jag kommer hem och droppar en kommentar :)
Tycker det är tråkigt du ska dissa hela tiden. Gör vanliga låtar i stället mycket roligare och höra på en låt med bra budskap än höra någon som beefar! Jag gillar inte mixen riktigt ! Har inte hört den andra snubben så kan inte säga vilken som tog vem :P. Peace
http://soundcloud.com/infinite-struggle Jag är mer underground än arkeloger
Fleer kommentarer ;D
kass
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Jag hörde dissen mellan dig och Knivigt och tyckte ärligt talat att du var riktigt rå kass i den!! Så jag var tvungen o dra ihop en snabb diss till dig din PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP.... Alltså.. Vilken bra anledning, ska du dissa alla du tycker är dåliga eller? Dissen sög.
Käft
hörde låten fattar inte vem du beefar med o varför men raderna va enkla o så ,du studsar för mycket på beatet istället för att flowa....inspelningen/mixen va kass om du e amatör så e detta endå okej men om du hållt på me musik merän 1 år så e detta inte bra... pejzz
orka alla dissar mayn! texten va lite mer avancerad nu, hittade ett par sköna rader faktiskt :) flowet borde du jobba på litegrann där :)) asså, variera lite kanske /M
Släng datamicken sötepojk :) du låter bara sneknullad ditt kioskmongo. Vill du ha svar på den? Här varsågod..jag citerar mig själv från då jag käka upp dig. " Enligt dig var inte min diss märkvärdig. Bara att du BAITAR mig bevisar att du tycker min rap är femstjärnig " Det räcker :) Leta upp din " kompis" som lämnade dig ist Puss
Coastin' Chucks!
Alltså spela roll fall de är dissar hela tiden, Är de inte kvaliten man ska kommentera? Aja skit samma, Seth dee, Detta gjorde du bra (Y)
radical jag är bara så less på dig när du ska dissa knivigt medmera därför jag la upp denna som jag gjorde, vi har haft allt mellan dig å mig, men bara för att du dissade knivigt så flippade jag ur!!! Och twed tack för kommentaren ;D
Radikal äter dig vilken dag som helst. Lägg ner med dissarna & kom med något seriöst.
Nollettfemsju, jag har faktist massa saker på g som är seriösa som handlar om seriösa saker, men var bara sugen å dra en diss till radical för att jag hörde beefen mellan han å knivigt å blev så less så jag var tvungen o fucka ur lite ;D hittade ett sött beat så var tvungen bara!
Den var rätt nice faktist , om ja ska va ärlig så äre nog de bästa du laaaagt! om man kanske ser på texten , att de fanns vissa rader som var bra.. / one
@ Defunctus bitches
Haha jimmy, först hatar du på killen somfan. och nu tycker du att han lägger bra grejer? dubbelmoral alltså :P
vet du vad en tattare e ?
Vice Versa!
haha asså han har alltid lagt de keeft annars :P beatet är var väll skönt & nån rad var väll bra..
@ Defunctus bitches
det här vad nog på skoj man dissar inte någon i onödan
15 bast inge fjortisrapp hah
Alexander-Zone - ah en som dig ;)
tack ska du ha skydrive :)
helt jävla värdelöst, tycker du själv att det låter bra? För det gör det inte, träna på allt!
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Kanske det bästa du lagt, men ändå sämre än det sämsta Radikal lagt.
Jag hörde dissen mellan dig och Knivigt och tyckte ärligt talat att du var riktigt rå kass i den!! Är det en anledning att dissa någon?
Okej, dissa alla som du tycker kickar keft, börja med Stanislav.
Eller är det hype du söker? pajas
Snälla nikki du vet att Radikal inte stavar sitt namn så.. och emad behöver inte ens andas för att knulla dig de vet du om så varför ens ställa sig upp ? ge dig snorunge!
Robinholta af Pankbanken!!
Upp ;D
UPP ;D