[Audio] Bruzz - Mixtape: Terror
ÄNTLIGEN SÅ ÄR VÄNTAN ÖVER, NU SLÄPPS MIXTAPE:TERROR! Efter många omständigheter gällande producenter, gäster, bolag och hard times släpps det äntligen nu! ( LÄS MER OM HISTORIEN BAKOM PROJEKTET PÅ FÖRORDET!) På detta tape har jag samarbetat med namn som:Atle Nelione Yuniko Gudfadern Gomse FredL MCRISH Sebastian Tamminen Tanka tapet, och ta del med det jag jobbat på i snart ett halvår! Jag har lagt ner min tid, min själ och HELA mitt hjärta på detta, så missa INTE! HÄR ÄR LITE SMAKPROV: RESTEN FÅR DU TANKA HEM O LYSSNA PÅ! LÄNKAR:http://www.megaupload.com/?d=CUNNY9DU http://www.megaupload.com/?d=CUNNY9DU http://www.speedyshare.com/files/22332972/MIXTAPE_TERROR_2010.rar http://www.speedyshare.com/files/22332972/MIXTAPE_TERROR_2010.rar http://www.speedyshare.com/files/22332972/MIXTAPE_TERROR_2010.rar CITAT FRÅN LYSSNARE: ''Introt är ett av det fetaste jag hört, och det flyter på som fan efter med! BIG UP!'' ''Bruzz mah man, detta är så fett!'' ''Vad jag tyckte? ÖVEEEEEEEEEEEEEEERFETT!'' ''Lillebror, så UNG och TUNG!'' Har inte hunnit läka ut riktigt än, men hoppas att jag får många som lyssnar på detta nu homies! lyssna igenom, och säg exakt vad ni tycker o tänker!I framtiden kommer även MIXTAPE:TERROR II; DESTINATION TERRITORIET! ÄVEN THIS IS JUST SOME FEELINGS AND THOUGHTS EP! Bless N' Love, LÄGG COMMENTS! / Bruzz (Inlägget ändrat av Perfektion 2010-05-10 23:53:14)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du vet vad jag tycker! Riktigt galet tape rakt igenom, Du har bly tung röst och attetyd.!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tyvärr funkar inte WinRaR/Zip på min dator just nu (vet inte varför) så jag kan inte lyssna på alla. Men av det jag har hört låter det bra! Hur gammal är du? Fred!
Diggar mixtapen rakt igenom. favorit låten e number one and the best. det ända som jag inte diggar med tapen e mcrish vers, förfärligt dåligt =( du e tung både på svenska som engelska. peeys out
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//
galet bra, lyssnat på tube länkarna än så länge, håller på o laddar ner nu! keep it up / Sansa
www.myspace.com/sansarecords håller inte min space så uppdaterad för tillfället, kommer komma ut mycket med musik samt eventuell musik video vid tillgång.
orreone : Aight man, inte bra :/ om du addar min msn:
[email protected] så kan du få låtarna om du vill ha dom hehe!:) är 14 years old!:) tack för comments, mer mer mer :D
Det här glömde jag göra, här har ni playlisten: 1. Intro ( Til' I Die ) 2. Låt Mig Presentera ( Med MCRISH ) 3. The Number One And The Best 4. B R U Z Z 5. The Return Session ( Med Gomse ) 6. TERROR! ( Med Gudfadern ) 7. Babymode ( Med Atle & Nelione ) 8. Det Klär Mig 9. Damn 10. Mr B Numbero Uno 11. Invincible 12. Leken Är Slut ( The Game Is Over ) 13. (BONUS) 1 Vers På I'm Goin In! Där har ni den, lite mer commentz skulle sitta fint whoa!
Mannen du vet vad jag tycker! Galet tungt! Flow, tonläge, attityd uttal och framförallt din feta röst! ditt engelska uttal är fett för att vara så ung! Jag gillar damn mest av de låtarna på tapet! den är feeeeet! fortsätt såhär så kommer det bli ubertungt i framtiden!!! Hoppas du slänger upp sången också, den visar också klass! mannen lez do this!!! / Kiddy
Jävligt feta låtar, diggar rösten som fan
Evangeliet
1. Intro ( Til' I Die ) : överfett! du är råtung mannen! 2. Låt Mig Presentera ( Med MCRISH ) : njaa, diggar inte Mcrish alls, fast han var helt aiit i denna men du mördar beatet! 3. The Number One And The Best : också en fet låt! 4. B R U Z Z : FETT BOY! B R U Z Z :D 5. The Return Session ( Med Gomse ) : båda lägger dett tungt, svårt att säga vem som e snäppet vassare, båda e sjukt bra 6. TERROR! ( Med Gudfadern ) : Skönaste låten på hela tapet! du har tung röst, text, allt! 7. Babymode ( Med Atle & Nelione ) : Helt okej, dock är det bara dig jag diggar i denna 8. Det Klär Mig: Helt aiit! 9. Damn : Damn vilken låt! tung skit! 10. Mr B Numbero Uno : flippad röst, låter fett! 11. Invincible : Onsynlig ska du fan inte vara man! du e ju tung 12. Leken Är Slut ( The Game Is Over ) : Synd att det är slut ;) haha men också en bra låt 13. (BONUS) 1 Vers På I'm Goin In! : tummen upp! Fred!
Lerkish mah man, track by track kritik, det diggas, mer sånt!!!!!! tack för commentz whoa!:) fortsätt älska
najzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
thnx boys! tanka tapet whoaiter o säg vad ni tycker!:)
Hoppas rösten klarar puberteten (jag är bra skev ibland, minns inte hur gammal man är när målbrottet kommer), om den inte redan gjort det. Lät fett på introt bl a. Men har svårt för att rösten är såpass ljus. Lite mörkare så hade jag hoppat högt. Även lite småsluddrigt någon rad på introt, men fuckat bra för din ålder.
Anenkefali ja, är ju där nu typ satt. men det ska nog gå!:)
Lyssnade igenom youtube klippen & kollade kommentarerna. Funderar på två saker. 1. Är det värt att tanka ner resten av mixtapet? 2. Vad är det folk ser i dig? Inget hat men, diggar verkligen inte rösten. Visst den är unik, men inte på ett positivt sätt. Sen raderna på engelska du kör var inget som gick hem. Du säger "fucking" i varannan mening, vilket är riktigt, riktigt störande. Men men, alla kan inte digga - fortsätt med din grej /Freddah
Producent
2010-05-12 11:48
Nollettfemsju P15 det är sant, man får nöja sig med löven som kommer!:) och det där med fucking som du säger, hååller jag inte alls med om. visst säger jag det, men inte i varenda mening. men men, tack för kommentz grabbar!:) mer mer mer
det va tungt bror, =D, Men som jag sa på msn. De fanns vissa låtar jag inte gillade :)/Trigo ~ Young Future
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Asså är det bara jag? Ibland tycker jag att det låter som du pitchat upp rösten, men det låter ju fett ändå. Fortsätt :)
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
Nej rösten är inte pitchad ;) den är bara annorlunda haha, men tack för commentz!
14 år med sån här talang, helt sjukt :|
racoto P14 tack mannen, riktigt roligt att höra!:) MER COMMENTZZZZZZZZZZZ WHOA!
Uppar en gång innan man ska börja dra sig mot lite lir. tanka nu whoa!:)
Riktigt tunga tracks mannen. Sten diggar samtliga låtar men tycker bäst om babymode =D riktigt nice flow där.
Du är nästan lika rolig som denna punkt ------> .
Du är duktig lillebrochan! hur gammal är du?Checka bloggen om svensk hiphop. bah kärlek peace!
http://www.huldish.se <----- Blogg om svensk Hiphop.
Tack som fan Hulda! 14 år! Absolut, I will!
Tack som fan Hulda!:) UPP
Jag diggade några låtar! gillade bäst "det klär mig" fett man! fett mixtape tycker mer folk ska lyssna på det
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Tycker tapet är rätt soft överlag :) Vissa låtar är bättre vissa sämre. One Love B
Tack som fan!=) Skulle vara roligt med lite fler kommentarer whoa!
1. Introt är råfett verkligen! Skön känsla som satan, detta diggas 2. Hatar beatet, men men du lägger det skönt. MCRISH är nog det tråkigaste/dåligaste jag hört på länge. 3. Skön inlevelse som vanligt och en bra låt! 4. I denna diggade jag allt utom reffrängen, softa verser. 5. Skönt beat som satan, även fet rap på den. Därimot har jag tröttnat på Gomse som låter ungefär likadant överallt. 6. Det här är en av dem låtarna jag diggar mest på hela tapet! Riktigt tungt levererat! 7. Tunga verser och tung reff! 8. Detta är en bra låt igenom, skön känsla! 9. Tycker beatet är plastigt men rappen sitter som den ska! 10. Tung beat som du tar hand om jävligt bra! Big up! 11. Denna var skön i verserna, men reffen diggade jag tyvärr inte i denna. =/ 12. Playedout beat men du lägger det tungt på det! 13. Outro är fett tungt! Hela tapet: Tycker att mixningar var ett riktigt bra arbete, samt din inlevelse på beat. Tycker därimot att känslan på reffränger kan likna varrandra för mycket ibland. Men men Riktigt skönt tape, finns inget större att klaga på! Fred / Big-O
Tack som fan Big-0! Mer sånt boys and girls!=)
Uppar en sista gång då! Lite fler comments whoa, fan 105 downloads!
Tack som fan grabbar!=)
vad e det för beat i 3e videon?
grymt annorlunda röst men det diggas! fortsätt spotta mayn! tungt mixtape förövrigt ;)
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
TwoIsMagic P23 ett beat från Vybe Beatz, notorious!:)
Fett tungt mannen, fortsätt så! framtidshopP!:)
ja!
Tack som fan qruise! Nu vill jag ha lite fler sista kommentarer!:)
Skit nice mannen.(Y) Hoppas du inte lämnar den sköna rösten och utalet ått sidan, För den byggar upp dina låtar 40 % tkr jag, Lägg fan inte ner, pz / BigT
Allright.. Jag diggar din röst som fan, fruktansvärt skön faktiskt. Något du behöver träna på är flowet, text och lite sånt. Men för din ålder och din röst låter det skitbra.. Alla låtar var i stort sett hyfsat bra, inget jag skulle lyssna på igen men det funka. Big up till introt, digga det som fan.. Fortsätt ösa, du hamnar på svensk-hiphop forumet om några år. / Jikke
Aight, tack som fan boys!:)
nån som har något mer att tillägga innan tråden dör ut?;) men inte tapet då.. hehe
Skööön mixtape! Jag gillar The Return Session med Gomse starkt! Du är ung kille och har sån attityd på låtarna, tung!
www.myspace.com/mcrish