[Audio] Poesi - Du Va Min Vän
Yo. Skrev en låt för ett tag sen som jag och en annan skulle kicka på, men de va nåt fel som gjorde att han inte kunde vara med på den så jag bestämde mig för att droppa min vers iallafall tankahttp://www.speedyshare.com/files/22362504/Poesi_-_Du_Va_Min_Van.mp3 lyrik intro När ens bästa vän försvinner... eller en vanlig vän, så känner man sig jävligt ensam ye du va min vän, till och med min bästa vän och kanske den personen som jag verkligen känt längst du va den personen som jag alltid kunde gå till hade jag problem så fick du tankarna att stå still jag kom å tänka på allt roligt som vi gjorde förr när vi spela spel och jag fick alltid vara först eller när vi busa kasta sten på fönsterutor blev nästan alltid tagna fick betala en del valutor men vi växte upp och gled isär från varandra hörde aldrig av dig som att du tappat talförmågan du va med dårar och du sket i din gamla vän jag andas jämt jävligt tungt som känns ganska hemskt deprisioner för att du inte finns skulle kunna göra vad som helst för att dra dig hit igen pallar inte ångest pallar inte mer (jag ramlar ner) vill bara att du nån gång ska läsa mitt brev P&L<3 (Inlägget ändrat av Perfektion 2010-05-10 23:52:54)