I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] TIT Ft. (Gäst) - Vart é Humlan (diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-05-09 15:56

[Video] TIT Ft. (Gäst) - Vart é Humlan (diss)

en låt som jag och min polare gjorde när min andra polare (Humlan) gav mej
dålig kritik som inte stämde för att försöka höja sin nivå innom hiphop kritik..
TIT som då står för Technic Instinct (chrille) är nybörjare, detta är hans andra låt.

ah har inte så mycket mer att säga, men såhär blev dissen iallafall :)

GE KRITIK!!!!

2010-05-09 16:02
Synd gubbar detta var inte bra. Träna på attityden, flowet & texten. Detta var ju knappt en diss, mer skryt om vem som är den bättre. Kom med lite mer personliga grejer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-09 16:07
okej , tack :),

2010-05-10 10:47
Ärlig och schysst kritik men du måste ju tänka på att det är min andra låt
Prestige is the shiiieeeeeeeet
Rappare

2010-05-10 10:53
Nej Killar måste vara mer säker på texten innan ni släpper låtar, texten ska man kunna utantill. som Nollettfemsju P15 inge Attityd inge flow. träna på !

2010-05-10 15:01
andra snubben la det bättre!
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-05-10 15:52
hahahahahahahahaha!

hur kan "fidde" ha lärt humlan att rappa när fidde inte själv kan rappa!

sorry boys, men detta va en fruktasnvärt dålig pinsam diss, oavsett om det är din andra låt eller inte. Bespara audio-forumet sånt här! Jag gick in i tråden i hopp om att få se en video, när ska folk fatta skillnaden på youtubeklipp med text och VIDEO!!
Detta är min forumsignatur
Rappare

2010-05-10 16:24
själv tycker jag första killen var bättre än andra, men ni båda behöver öva mer på erat flow, textskrivning. Hur bra anledning är det att dissa någon pga kritiken han gav? skit i hans åsikt, säger han något som ni själv tycker stämmer, ta åt er de då, snackar han skit, skit i honom.
Tears of Liquor EP
https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep

2010-05-10 16:33
såg på texten med en gång att detta va dåligt, jag lyssnade igenom och det stämde.. :(
Öva mer på eran känsla och flow, eller allt! Så kommer ni nog bli grymma sen efter ett taaaag.. keep it up boys /M
Moderator

2010-05-10 16:45
Som många sagt innan, träna på iprincip allt. Och varför släpper du just en diss som andra låt? Verkar ha blivit en trend att dissa nån det första man gör när man börjar rappa...Synd som fan det tycker jag.
//TW

2010-05-10 23:23
anledning till att vi la upp låten här för att vi vill ha all kritik.
för att just kunna veta vad vi kan förbättra oss på.
just nu säger ni att vi ska öva på allt vilket bara jag tycker e kanon
för då vet jag hur jag ska göra bättre på min nästa låt
Prestige is the shiiieeeeeeeet