[Audio] SagoLik - Jag tänker på (Youtube) En låt jag gjorde idag rappen är inte så jävla tight men jag gillade det så på nått sätt så jag ändrade inte. gjort den till en person så ni behöver inte säga att den suger osv ge mig användbar kritik istället. tackOch ja.. jag har använt Autotune i refrengen och i bakgrundenSlänger in texten medref-------------------------------------------------------------------------jag tänker på när du sa till migalla dom sakerna du ville att jag skulle vaalla saker du sagt till mig om att jag var den enda och rätta för digjag vill ju bara vara den som ärkillen som du skryter om killen som du håller kärjag tänker på när du sa till migalla dom sakerna du ville att jag skulle va-------------------------------------------------------------------------det hela böra när jag vaknade upp jag menar ingenting illa men jag har blivit så tröttingenting jag vill i livet rullar på som det skajag har fastnat i ett mönster från igår till idaggummanom du älskar mig håll mig hårt i handen dåvisa hela världen att det faktiskt bara är vi tvånär du är hos mig jag känner värmen från din kroppjag hoppas tiden som vi har med varandra aldrig tar stopdu ska veta du är ängel för migoch jag älskar när du ligger där i sängen med migjag brukar bråka på dig jag kan va aggressivmen gumman jag kan ändras snälla bara ge mig tidjag vill vara den personen som är rätt för digoch alla svåra saker vill jag kunna göra lätt för digdu är vacker på natten när månen lyser på digvarför vill du ha mig jag försöker att förstå digref-------------------------------------------------------------------------jag tänker på när du sa till migalla dom sakerna du ville att jag skulle vaalla saker du sagt till mig om att jag var den enda och rätta för digjag vill ju bara vara den som ärkillen som du skryter om killen som du håller kärjag tänker på när du sa till migalla dom sakerna du ville att jag skulle va-------------------------------------------------------------------------Jag lovar gumman allting kommer bli bäst det är du och jag mot världen det är vårt stora testvarje gång när vi ska sova somnar du alltid förstska jag också våga sova jag vet ej om jag törskanske är du plötsligt borta när jag vaknarjag hatar denna känsla varje gång som jag nu saknarstanna kvar hos mig gå aldrig här ifrånjag dedikerar dessa rader till dig på min mikrofonska jag bevisa de ska jag vandra 20 miljag kan gå till fots jag behöver inte alls nån biljag kanske inte är så snygg som andra killar ärmen jag är faktiskt samma kille nu som i den du blev kärlyssna på mig våran kärlek är starkjag blir hög när jag är med dig din kärlek är knarkdu är söt som socker och jag är beroendedu är guds skapelse fast jag inte är troenderef-------------------------------------------------------------------------jag tänker på när du sa till migalla dom sakerna du ville att jag skulle vaalla saker du sagt till mig om att jag var den enda och rätta för digjag vill ju bara vara den som ärkillen som du skryter om killen som du håller kärjag tänker på när du sa till migalla dom sakerna du ville att jag skulle va-------------------------------------------------------------------------