[Audio] SagoLik - Jag tänker på (Youtube)
En låt jag gjorde idag rappen är inte så jävla tight men jag gillade det så på nått sätt så jag ändrade inte. gjort den till en person så ni behöver inte säga att den suger osv ge mig användbar kritik istället. tack Och ja.. jag har använt Autotune i refrengen och i bakgrundenSlänger in texten med ref ------------------------------------------------------------------------- jag tänker på när du sa till mig alla dom sakerna du ville att jag skulle va alla saker du sagt till mig om att jag var den enda och rätta för dig jag vill ju bara vara den som är killen som du skryter om killen som du håller kär jag tänker på när du sa till mig alla dom sakerna du ville att jag skulle va ------------------------------------------------------------------------- det hela böra när jag vaknade upp jag menar ingenting illa men jag har blivit så trött ingenting jag vill i livet rullar på som det ska jag har fastnat i ett mönster från igår till idag gumman om du älskar mig håll mig hårt i handen då visa hela världen att det faktiskt bara är vi två när du är hos mig jag känner värmen från din kropp jag hoppas tiden som vi har med varandra aldrig tar stop du ska veta du är ängel för mig och jag älskar när du ligger där i sängen med mig jag brukar bråka på dig jag kan va aggressiv men gumman jag kan ändras snälla bara ge mig tid jag vill vara den personen som är rätt för dig och alla svåra saker vill jag kunna göra lätt för dig du är vacker på natten när månen lyser på dig varför vill du ha mig jag försöker att förstå dig ref ------------------------------------------------------------------------- jag tänker på när du sa till mig alla dom sakerna du ville att jag skulle va alla saker du sagt till mig om att jag var den enda och rätta för dig jag vill ju bara vara den som är killen som du skryter om killen som du håller kär jag tänker på när du sa till mig alla dom sakerna du ville att jag skulle va ------------------------------------------------------------------------- Jag lovar gumman allting kommer bli bäst det är du och jag mot världen det är vårt stora test varje gång när vi ska sova somnar du alltid först ska jag också våga sova jag vet ej om jag törs kanske är du plötsligt borta när jag vaknar jag hatar denna känsla varje gång som jag nu saknar stanna kvar hos mig gå aldrig här ifrån jag dedikerar dessa rader till dig på min mikrofon ska jag bevisa de ska jag vandra 20 mil jag kan gå till fots jag behöver inte alls nån bil jag kanske inte är så snygg som andra killar är men jag är faktiskt samma kille nu som i den du blev kär lyssna på mig våran kärlek är stark jag blir hög när jag är med dig din kärlek är knark du är söt som socker och jag är beroende du är guds skapelse fast jag inte är troende ref ------------------------------------------------------------------------- jag tänker på när du sa till mig alla dom sakerna du ville att jag skulle va alla saker du sagt till mig om att jag var den enda och rätta för dig jag vill ju bara vara den som är killen som du skryter om killen som du håller kär jag tänker på när du sa till mig alla dom sakerna du ville att jag skulle va -------------------------------------------------------------------------
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker