[Audio] RK - Det är frihet vi söker
Tja, här släpper jag en ny låt som jag har jobbat på ett jäkligt bra tag nu i slutet, nytt stuk på det mesta i denna, värd att lyssnas - och behöver all kritik jag kan få så tveka inte att slänga iväg en kommentar nu!
låten finns på http://myspace.com/robinkaresound men för bättre ljudkvalité så laddar ni hem HÄR
lyrics;
jag stänger mina ögon det är dags att blunda.. vad händer med mitt liv, japp jag börjar undra... från dag ett till dagen som står här i centrum.... allt har en början, men säg mig finns det något slut.. jag känner mig så rädd, för den människan jag va.. jag försöker traska fram och glömma vem jag faktiskt va då.. jag vill sätta punkt, efter livet som jag levde.. jag vill berätta vem jag är, jag känner mig för feg för de.. det är inte lätt, det har alltid varit svårt.. men försöker ändå, men såren sätter sig för grovt.. att ventilera på nåt sätt de funkar inte längre.. jag hade min musik men de känns inte bättre. så vafan ska jag göra, har testat alltihop.. försöker skriva av mig, men de blir bara vilsna ord.. prata med människor, som känner likadant.. så jävla många vilsna dagar då man inte hittat svaren..
vi startade bra,men vi brakade snart så vad händer idag (de frihet vi söker) vi är barnen som lever efter kraven kraven kväver oss vi vill bort härifrån så vart e glädjen nånstans, kan någon säga till mig,kan någon lyfta bort mig från diket jag står i jag vill finna platsen, jag vill kunna andas jag vill vara säker med korten jag chansar
jag sitter och funderar, på hur olivet funkar.. jag har inte lyckas fatta än, jag bara drunknar.. skolan ska man klara av,ska fixa g i ämnena.... ska sluta upp me saker, jag ska fixa tid för vännerna.. dricker nästan varje helg, pengarna dom fattas.. men någon gång i tiden kommer också robin fatta... spara pengar till nåt värt, jag ska spara till min son.. jag ska fixa tag i körkortet måste fixa tid.. tid åt skola vänner kortet det är bara massa skit... jag säger till mig själv, jag ska aldrig mera ljuga... för såren satte sig för grovt, jag ska sluta... jag vill passa på,förlåt mamma pappa... jag har varit ung och dum jag hoppas att ni fattar... jag lovar jag ska backa, från kriminaliteten... jag sätter punkt nu, de här är min verklighet...
kommentera nu för helvete!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|