[Audio] Legenden & Jimi Libra feat. Imanol Fuentes - Kärlekens barn
Här släpper jag en ny låt tillsammans med Imanol Fuentes (Ni kanske känner igen efternamnet Fuentes från hans brors Fame factory resa) Jag är nöjd med produktionen på denna låt. Imanol gör det helt klart fantastiskt iaf... Hoppas ni tycker den är okej! (ladda ner på http://www.frizon.se/legenden )Imanol Fuentes :Du vet vem jag är Du vet vem jag var Drömmen vi haft Den försvinner i natt Ser på när du går... Och allt som vi var.. Bara minnet finns kvar... Utav kärlekens barn... Legenden :Förlåt för den jag var men jag är inte den idag har så svårt att finna svar men jag har tvingats vända blad vi slutade färden genom svåra beslut men hur kan hela vår värld rasa samman på en minut? Vi delade allt som vi hade tillsammans men bilderna på näthinnan skymde varandra många säger detta men det finns ingen som du... jag kommer ångra det men ser ingen väg ut... i varje minne ser jag hur du torkar tårar minnena finns kvar och jag borde inte sårat dig... och jag vet vad jag har lovat dig.. kan inte hålla det jag sa men... du var helt förtrollande, vi gnistrade solsken men hela vårt förhållande bara vissnade som rosen ingen kan ta ifrån oss det vi en gång haft för bilden av det vi var har etsat sig fast i mitt inre.. RefrängJimi Libra :Det finns ingen väg att ta för vägen som vi trodde skulle leda fram till ljuset har slutligen vikit av alla meningar vi delade utan att öppna munnen men det livet som vi levde tillsammans är nu försvunnet vi har stannat kvar i drömmen om varann länge nog alla minnen som vi vann, alla dom bilder vi tog alla skratt, alla gråt, alla löften vi gett gör det så svårt att förstå efter allt vi gått igenom, hur ska vi bli kapabla? Att radera alla bilder som minneskortet på kameran står utanför mitt fönster, tittar in på mig själv jag ser hoppet i ögonen som brinner upp i eld du var det bästa i mitt liv och trots att jag visste om det så är tiden nu förbi men jag känner ingen ånger... låt oss söka kärleken och lycka till min vän jag önskar lyckan finner dig och tar dig dit igen Refräng (Inlägget ändrat av Perfektion 2010-05-05 21:58:23)
I always tell the truth, even when I lie
Redan snot den på Frizon :).. fett skön väntar på den andra låten med :)... mycket känslor som kommer fram där och det gör att det blir bara bättre tycker jag.. du gjorde det skönt bra fortsätt så :) BIG UPP LEGENDEN :)
Jag gillar det starkt mannen! skön uppåt känsla samtidigt som budskapet är deep, Denna har du lyckats med! /Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack grabbar! Skitkul att höra !! Förresten: Beat: Jimi Libra Text: Legenden, Jimi Libra & Yeliz Bilim Inspelning, mix & Master : Staffan Karlsson
Klart den bästa låten jag har hört av Legenden : )
Låt den bästa låten jag har höra av er xD
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Klart den bästa låten jag har hört av Legenden : ) Fan vad jag måste hålla med!!
Den här var helt galet tung! Sjukt bra jobbat mannen!
Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Så jävla kul att höra folket!! :)
väldigt snålt med kommentarer - Jag får la lägga en! låten var riktigt bra gillade legendens rapp bäst och sången på reffen är ju nice inget att klaga på gillar hur han går ifrån "lite mörkare" till ljus röst gillar sånt ! jag gillade låten och de var som en chock för mig för jag har bara hört massa dissar ifrån dig som jag inte gillade ett så denna får la pumpas ett tag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oj, sånt här gillas. Dock lät det lite ostabilt på vissa ord men inget att klaga över. Låten håller klass.. Och refrängen är fan riktigt mysig. Denna har ni skapat med hjärtat det märks tydligt!
MjR : Tack för det... tycker du det vart lite instabilt? Okej jag får tänka på det i fortsättningen! Skitsoft att du lyssnade! Rannel: Ja lite dåligt med kommentarer faktiskt :D hehehe! Tack som fan mannen det värmer!
Grymt som fan legenden, tummen upp! Jimi libra lägger det också tungt =D
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Legenden: Ja eller inte ostabilt men gillar inte vissa tonlägen du har. Ett exempel är när du säger "Tårar" då du säger "Tååårar" .. Låter lite som du strävar efter rimmet där bara och inte hela raden där. Annars höll du nivån uppe hela versen och det är en underbar text.
mycket bra <3
Tack för er kommentarer... fler??
Tycker det låter riktigt fett man! ett av det bästa jag hört från dig/er, keep it up man! / Bruzz
Dock lät det lite ostabilt på vissa ord men inget att klaga över. Låten håller klass.. Och refrängen är fan riktigt mysig. Denna har ni skapat med hjärtat det märks tydligt! håller med. dock gilla ja inte riktigt när du försökte sjunga legenden, lät för osäkert typ. men i helhet soft låt!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
pumpar denna dagligen i högtalarna! Well done
"Jag hatar citat"
Tack dittin! Vad gillade du med låten? Något du tyckte mindre om,?
pumpar denna dagligen i högtalarna! Woooord!
Helt galet bra låt! Älskar allt i den!
www.youtube.com/ajdiin91
så jävla tung den här låten är alltså!
Ajdin: Tjena man!! Kul att du tittade in och slaskade fram en kommentar med och allt, dessutom är din kritik rosor och fan! Det känns underbart efter allt slit.. Vad i den är det du gillar specifikt? Bara försöker utveckla allt med mig själv som artist.. Spader: Betyder mycket med all denna positiva kritik. Tack till dig som tog dig tiden och ännu bättre, också gillade den! Vad i den är det du gillar specifikt? Bara försöker utveckla allt med mig själv som artist.. Fred ut!
Ja duu.... vart ska man börja? Jo, för det första...reffen är så sjukt jävla härlig! Sjunger fan med i den haha, diggar hans röst som fan! Legenden, din vers, underbar! Flera bra rader som man verkligen fastnar för! Som dennadu var helt förtrollande, vi gnistrade solsken men hela vårt förhållande bara vissnade som rosen Jimi Libras vers, samma sak där! Galna rader av båda två! Och sen till beatet. Bland det skönaste beatet jag hört med akustisk gitarr! Vet inte hur jag ska säga allt men fan... GALET! Full pott på denna säger jag! 10/10 Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
Ajdin: Blir skitglad av att höra det! Ärligt talat.. Jasså det gör du? Sjunga med.. hmm jag försöker med.. men upp dit kommer inte jag med rösten hahaha.. man får la träna! Älskar man musik så gör man =) Uppskattar det som fan! Skriv om du gör ngt nytt med!!
Legenden: Jag gillar sången skarpt för det första, sen att du och jimi libra kör varsin vers på ungefär samma stil är klockrent. Länge sen jag lyssna på er, kändes skönt att fräscha upp minnet.Mer sånt här!
"Jag hatar citat"
Skall lyssna när jag kommer hem från jobbet..
Varför hata när det finns så mycket man kan älska?
Dittin: Uppfattat! Kul som fan iaf! Otäcka_typer: Han lägger det riktigt soft=) Tack för du lyssnade.. Dain: Gör så=)
Fler?
gillade inte detta, ledsen legenden.. låten Pluton (035)? är nog det bästa från dig vad jag tycker.
Think of a colour you've never seen.
Skit skön låt! Riktigt skön känsla och beatet och sången är fantastisk tycker jag. Props till legenden! och även de andra medverkande på låten!
Facit crew!
lätt det bästa jag har hört ifrån dig! den här har du lyckats med! bra jobbat /Robinholta
Robinholta af Pankbanken!!
FedseN: Antar att smaken är som baken :) Tack ändå! Eliaason: Kul som fan att du gillar den! :P Tycker han som gör refrängen gör det i särklass bäst! =) Holto: Jasså??? Tack!!! Nice att höra det hör man aldrig för mkt av! :)
Fyfan vad skön ! Bästa jag hört med er båda Legenden & Jimi, sen reffen som är ruskigt bra! Känner igen mig så sjukt mycket, kanske är därför jag gillar låten så grovt mycket Peace !
Vers 1 legenden hmm.. vad ska man börja texten är riktigt bra den gillas även röst läget i den och nog det jag gillar lite extra så :) men när du säger "Tårar" då du säger "Tååårar" är dock lite minus men det gör sångaren i bakrunden att det fixas ändå :) Reffen: den är guld riktigt skön bra röst bra toner riktigt nice jobbat :) Jimi: Fy fan vad tung du är asså finns inget jag vill ge det minsta minus på du kan din grej och det kan ni alla så keep it up och fortsätt spotta :D
finsken: Goa jävla ord my friend!! Sanna-ord: Tack så mkt för du tog dig tid att lyssna... det med tårar håller jag med om.. Jag sa det direkt efter men ändrade inte det av ngn anledning... :P Fortsätt gärna kommentera
Fler som orkar med mig ?
Jag vill också uppa
Riktigt tunga verser, måste nog säga att jag gillade legendens mest men kombinationen är riktigt nice!
Främja fantasin