[Audio] Dms & Trigo - Min dröm tjej
Yo!, 3 veckors gammal låt men för er som inte hört den =) Säg gärna vad ni tycker & snåla inte med kommentarer faan ! Vers 1: Dms Vers 2: Trigo Hook: Dms Mix: Dms /Tboy ~ Young Future (Inlägget ändrat av ramuz 2010-05-14 16:42:51)
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
drömtjej...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hon är min dröööööööömtjej!
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
yees , Kritik ?!
ja tycker de låter soft.. men just de där Hon är min drömtjej låter lite wääk! men ni har bättrat er sen jag hörde er sist! Verserna är softa o så! Fortsätt spotta /R
Robinholta af Pankbanken!!
Så jävla ovanlig! Jag älskar det av ngn anledning. Den slitna kicken och technoslingan gillar jag inte egentligen men det låter svingrymt ! //Legenden
I always tell the truth, even when I lie
är du 13 på riktigt? du gör det soft!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
ni växer grabbar, framför allt du Trigo mannen. fortsätt spotta båda två. fred och kärlek /fantast
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen. http://www.myspace.com/fdrmusik
Håller med Legenden och SamzoN , ni lägger det riktigt tajt mayn's! Bara big ups från min sida. Peace'Nlove // OscarZ
Att dricka alkoholfri öl är som att slicka sin syster, det smakar som det ska men det känns inte helt rätt..
Tack som fan boys!Samzon: Yes jag är 13 =D
vers 1 : Den var fet finns inget att klaga på Vers 2 : Fet som fan likaså som första Beatet var okej nått jag stör mig på men soft ändå. Reffen är jävligt bra måste jag säga !! 9/10
Nimerez Ny låt snart ; knas och bekymmer www.myspace.com/nimerezmusic
soooft låt! (Y)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Moderator
2010-05-08 15:07
Diggar inte riktigt stilen och så. Men fan, ni börjar bli bra ändå. Tycker verserna var riktigt bra faktiskt, bara fortsätta jobba!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Najs låt man. diggar dms mer än Trigo faktiskt. Dms har tung röst ;) reffen va najs som fan faktiskt :) keep it up boys
Tacktack! Kul att ni diggar den =)
Ska va ärlig och säga att när ni la upp den förra gången, diggade jag inte alls reffen som dms gör. men när man lyssnar på den nåra gånger, inser man hur fet den är, big up! Verserna är feta av båda, bra jobbat homies! - YOUNG FUTURE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diggar inte reffen alls.. men dock har dms har tung röst som fan! tycker att dms skiner mer än trigo på denna låten men fortsätt kicka boys!
they say hiphop was born in the bronx but the bronx was born in sweden! www.fillson.blogg.se
Bruzz - ma booi =D <3Fillson - Aiiight man tack för din åsikt =D
Haha nu öppnade ni era ögon för låten whoa.. Andra gången den e uppe :p Tack alla :D Jag blev dock inte nöjd med min vers men reffen tycker jag satt rätt soft!
Yees bro, Mer =)?
Upp whoa!
kommigen upp =)
som jag sa på msn till trigo, så var detta det bästa jag hört med dig! Aldrig hört dig dms förut men din vers var fet som fan, reffen fastnar, bra jobbat =)
http://www.youtube.com/user/LuffarNMusik?feature=watch
Thaanks LuffarN =D!
upp !
sista uppet
Moderator
2010-05-14 16:43
Låser tråden på grund av för mycket uppningar. Kul att ni kör och fortsätter utvecklas dock!
time isn't wasted when you're getting wasted .