I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Seth Dee - Vad Ska Ni Kunna Göra (Whoa.Nu Diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2010-05-04 18:52

[Audio] Seth Dee - Vad Ska Ni Kunna Göra (Whoa.Nu Diss)

Shululuu.
Orkar fan inte nämna några namn.
Men ni veta vilka jag menar, eller fattar ni någon alls ??
Trött på er jävla pajas barn som snackar så jävla mycket om mig på whoa.nu

Ha det bra killar tuddiluuuuuu hehehe

http://www.speedyshare.com/files/22268940/Seth_Dee_-_Vad_Ska_Ni_Kunna_G_ra_Whoa.nu_Diss_.mp3
http://www.speedyshare.com/files/22268940/Seth_Dee_-_Vad_Ska_Ni_Kunna_G_ra_Whoa.nu_Diss_.mp3

FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-05-04 18:55
hahaha :D du är bara för rolig din skojare.
när mannen, när ska du lägga av på riktigt?

2010-05-04 18:56
jah de va ju inte direkt någon kvalle på ljudet iaf, inte på dej heller

2010-05-04 19:07
kul att ni lyssnade iallafall, handlingen är att jag är trött på folk som lägger skit till folk hela tiden!
Menar inte bara mig, jag menar det finns så mycket folk som skriver i trådar att dom är sämst fast dom suger själv!!!
Men men, det är min åsikt iallafall!!

FLEEEEERRRRR
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@

2010-05-04 19:12
fan va töntig du låter.. nej sorrt men du va kass, flowmissar osv :/
pinsamt

2010-05-04 19:14
Lämna sidan bara..

Och återigen.. Anledning till att du får skit, är för att varje låt/tråd du startar är skit.

2010-05-04 19:20
jag menar det finns så mycket folk som skriver i trådar att dom är sämst fast dom suger själv!!!

Så att, om jag inte är bättre än låtskaparen får jag inte ge kritik? Jag får inte lämna en åsikt bara för att jag inte kan "rappa" utan eventuellt bara kan göra beats?

Nej, så fungerar det inte..

2010-05-04 19:22
Förövrigt helt värdelöst, omusikaliskt och lyriskt pinsamt. Lät som om du skulle behöva ett toa-besök innan du viskade i mikrofonen.

2010-05-04 19:33
Lät som om du skulle behöva ett toa-besök innan du viskade i mikrofonen.

hahahahha,
nä,
dög inte för mig.
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers

2010-05-04 20:54
nä, detta var inte bra, kvalitén sög ju.. flowet behöver du träna på mke! texten va ju int bra hleler, sorry, träna allt. love/n

2010-05-04 21:24
Du vill bli kallad mördare efter den här låten, så lätt ska du inte få det, för det här ingen mördande diss. Du tycker jag ska ta illa upp? Det gör jag inte inte tänker jag göra det heller, dock måste jag ge dig en smula svar på tal i form av välriktad konstruktiv kritik.

Först och främst: Kvalitén suger fårpung, mixningen är i bästa fall undermålig i bästa fall. Du försöker spela tuff med nerpitchad röst, men det hörs att du inte är så hård bakom micken. Du bör fokusera på att lära dig mixa på rätt sätt, det finns flera trådar på whoa som du bör läsa för att förstå hur du gör. Dessutom finns det ett forum som heter KvR där de har ett helt forum dedikerat till ljud produktion & mixning.

För det andra: Ditt flow. Du har helt klart potential, men du går för hårt in i texten. Det är bra att spela med i texten, men du måste lära dig att följa beatet först av allt.

För det tredje: Texten. Inget nytt här, imponerar inte ett skit på mig för att tala sanning. Det är viktigt att du fokuserar på att tänka utanför ramarna när du skriver en text. Det är sådana texter som får en låt eller diss bli ihågkommen. När den första rapparen började med mammaskämt så var alla snabbt på och apade efter, så försök att hitta på fränare texter.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-05-04 21:47
Först och främst: Kvalitén suger fårpung, mixningen är i bästa fall undermålig i bästa fall. Du försöker spela tuff med nerpitchad röst, men det hörs att du inte är så hård bakom micken.
Käft

2010-05-04 22:59
dude, give up. you got the wrong dream :(
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Rappare

2010-05-04 23:01
Seriöst nikki köp nya saker innan du gör en till låt !

2010-05-05 00:05
När fick du sån här motorsågsmassakern röst? Men en sak måste du sluta med ärligt talat. Sluta skriv som du vore en gangster. Blir bara så less

Tungt beat btw.
Rappare

2010-05-05 00:16
Hahahaha ! du kan inte vara seriös ?
http://soundcloud.com/forsbergmusik
Rappare

2010-05-05 10:13
LÄGG NED MED BACKA BAKÅT LINES NÅGON GÅNG!!!! Dom har aldrig varit bra och kommer aldrig vara bra. Alla backar bakåt när man backar därför heter det backar. SLUUUUTA!.
Annars så va det inte så specielt bra men fortsätt öva.
Ja

2010-05-05 10:49
haha det är ju synd att du inte kan stå framför alla och köra den här låten.
men det tror jag aldrig skulle hända pga du är en liten tönt som sitter bakom sin dator och tror du är något. skulle ju vara kul att få tag på dig och dunka din skalle i asfalten eller något bara för att du orkar göra musik för du och Stanislav är lika keffa om du inte är keffare.. nej min bong gör mycket tyngre ljud !!
hata mig inte bara för att jag duschar naken

2010-05-05 11:13
mellan du och jag?inte dig och mig då? sen tycker jag att om folk vill slicka fitta så får dom göra det, varför sluta med det? "det finns så mycket folk som skriver i trådar att dom är sämst fast dom suger själv!!!" de är exakt va du gör !
Yours truly, Slobe

2010-05-05 11:37
jag förstår inte hur du orkar fortsätta släppa låtar istället för att träna på både text flow och attityd.. DU måste hitta DIG själv i musiken.. nu är DU själv mainstream whoa material!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-05 11:44
Jag hade käkat dig som nypotatis, kass wack och bara gå o dö och lägg ner :D peace
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2010-05-05 13:23
´LÄGG NED MED BACKA BAKÅT LINES NÅGON GÅNG!!!! Dom har aldrig varit bra och kommer aldrig vara bra. Alla backar bakåt när man backar därför heter det backar. SLUUUUTA!.
Annars så va det inte så specielt bra men fortsätt öva.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG GRÅTER!
WOOOOOOOOOOOORD HAHAHAHAHAHAHAHHAHA
Coastin' Chucks!

2010-05-05 14:14
vafan är detta.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2010-05-05 17:13
tycker det är synd att hålla på att hata och säga typ "fan va kass" asså.. antagligen kan man säga vad man ska träna på ELLER så låter man bli att kommentera.. men ett måste är att du måste fixa en bättre mikrofon bror! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-05-05 17:15
hypesökande råtta.

2010-05-05 17:16
hypesökande råtta.

WORD!
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2010-05-05 17:26
HAHA!

Du

att få en smäll av mig e som att krocka med en lastbil//
jag lägger mina vassa rader som en vass kniv

Jag i "jämnar städer med marken"..

Att få en smäll av mig e som att krocka med en lastbil//
Skickar iväg mina vassa rader som om dom vore en kastkniv

Men men.. De va ju inga höjdarrader så de va nog bara ett kul sammanträffande. Låten var för övrigt riktigt jävla dålig.. på allvar alltså.

www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2010-05-05 17:30
tycker det är synd att hålla på att hata och säga typ "fan va kass" asså.. antagligen kan man säga vad man ska träna på ELLER så låter man bli att kommentera

OK, om vi lägger upp det så här. Han behöver träna på.. ALLT!
Nöjd nu Ayzo?

Peace /F

2010-05-05 18:07
Nollettfemsju P15 Mycket bättre

2010-05-05 19:02
Det här mina vänner, det vara pinsamt.. Inte ens värt att ge någon kritik på!
Bad att du dissar hela whoa?!
Vafan.. Vad hände?
Droppar fett tungt, som en brinnande komet //
Lägger det flummigt som en stenhög poet //

2010-05-05 19:04
Vv

Inte första gången denna dude baitar heller ;)

2010-05-05 19:29
Inte första gången denna dude baitar heller ;)

- nog inte den andra heller :D

men öva mer på allt i princip
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2010-05-06 13:14
hah, vissa rader har man ju hört i några av dina låtar förr..

2010-05-06 16:52
rösten och kvaliten va konstig
dissa whoa eller hur..
letar du beef eller va fan har hänt
15 bast inge fjortisrapp hah

2010-05-06 17:10
Gillar rubriken "va ska ni kunna göra" jag tänkte WTF! hahaha träna på allt!

och den här grejen dissa whoa för att ingen gillar dig här är mest patetiskt. lämna whoa istället.. allt för mig /R
Robinholta af Pankbanken!!
Battlerappare

2010-05-06 17:19
folk snackar om dig för att du skämmer ut dig på de här sättet hela tiden
va e problemet liksom ska man hålla på å käfta å dissa vilt omkring sig får man stå sitt kast din ljudbild fäöbättras ju inte den heller

spara krutet till ngt annat
JoaquinRoyale
Rappare

2010-05-06 18:22
hörde inget personligt i texten, köp bättre studio eller börja mixa ordentligt, öva på texten, flowet och allt... men fortsätt du, det blir nog bra nån dag ... för övrig vad tror du att du får för kommentarer här om du dissar Whoa ^^ yeye
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-05-06 23:53
tycker det är synd att hålla på att hata och säga typ "fan va kass" asså.. antagligen kan man säga vad man ska träna på ELLER så låter man bli att kommentera.. men ett måste är att du måste fixa en bättre mikrofon bror! =)

där kom den perfekta kommentaren, räcker de inte med att en skriver att han är kass fall han är så kass? alltså 70% av alla som skrivit här skulle nikki fucka upp lätt, Så lyssna på era egna låtar innan ni dömer , Och slår vad om att många här skulle hålla med om att han har gjort ett stort framsteg fall de inte var så att han dissa whoa. DE är bara för att ni tar åt er så mke, liksom är rap nått man vill ska man väl få hålla på med de och sprida de fall man vill utan att några jävla töntar ska trycka ner en hela tiden? Står de en regel att man måste vara bra eller? nej juste, jag vet inte vad ni tkr men de är min åsikt sen kan väl ni kasta köttbullar och framstå som mer idioter än den som har rappat dålit, ja bryr mig inte.. Men ganska less på tomma ord,

peace // BigT

2010-05-06 23:55
glömde att säga, Enligt mig så var den faktiskt lite över mitten på nivå tavan! bra jobbat nikki (Y)
Rappare

2010-05-07 12:34
alla som skrivit här skulle nikki fucka upp lätt

om det nu är så, så är det väl skitsamma ? man kan tycka att någon är keff ändå ...
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2010-05-07 12:57
Förstår inte varför folk orkar kommentera äns? haha, han får väl göra hur mycket musik han vill å lägga upp på whoa. Det finns ju ingen gräns på kvalité här.
http://www.myspace.com/akaamusik

2010-05-07 15:24
konstigt röstläge

2010-05-07 19:17
Det rimmet jag gillade met var bakåt/neråt.
"You just gotta be dope" - Slim Shady.