haha hade helt glömt det, här är den snön smälter, samtidigt som jag smälter för ditt leende, leende gör mig glad dock lever än idag bortom himmel och jord sinnet tillmods, ser på dig och jag finner mitt mod -springer till fots, i vår civilisation finner inga ord, ingenting är nog att beskriva dig och hur jag känner - mina tankar känns som att jag länge bara flytit men nu äntligen har strandsatt, det är sant sagt se det som en isig väg som har sandats återgår till asfalt, återfår kontrasten kommer ihåg när det skit, du gav klappar på axeln du fanns där, är tacksam, jag erbjöd, du tog chansen du fann den, så många gånger som jag sagt det glittrande kristaller till ögon som tindrar så vackert vinden i nacken, ser hur håret ditt blåser står här i båset, fantiserar om hur du sover och får det på låten -- du är min solstråle minns när allting rasa isär, då var du där och fick mig upp på mina fötter igen -- alla hjärtans dag, blev till två hjärtans dag blev som två hjärtan samlad i årstidens hat gick ifrån att vara skit kallt på natten, till känslor som blev starkare än vänner kärleken hade inga gränser till viss del samma väns krets jag svär jag älskar det här jag skulle vandra genom öknen om du väntade där du måste trott att jag var fett sjuk, för min humor älskar hur vi överdriver och att du skiter i vad jag gjorde förr i tiden -utan dig så hade stigen varit ödestigen men du kom in i livet, tände lampan för den hära individen pass på singel livet, du har fastnat i mitt inre fastän flaskan är på bordet är du vassast i mitt minne pass på singel livet, du har fastnat i mitt inre fastän flaskan är på bordet är du vassast i mitt minne- baby