Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men va? :S vafan, detta kom som en chock :( beklagar! finns det inget att göra åt det? /M
shit alltså, känner med dig robie...
haru bara 2 år kvar :/ ? kan tänka mig vilken ångest & räddsla du måste känna! btw , skön låt , djup text! beklagar! Peace
@ Defunctus bitches
shit man! lider med dig! låten e djup, o känslan hörs. dock tyckte ja inte om beatet, de störde för mkt typ :( aja, hoppas du får turen och ett mirakel sker man! ta de lugnt!
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Shiiiet, Innan när vi två hade beef så hata jag dig så BRUUUUTAAAALT JÄVLA MYCKET och hoppades och ville att du skulle dööö. men nu har du fucking canser å lyssnade på din freestyle, fan jag hör dina känslor, jag beklagar så jävla hårt man!! shiit finner inga ord.. Hoppas du klarar dig man!! pzzz
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Fyfan brorsan.. Får fan tårar i ögonen.. Finns inte så mycket att säga. Vi gjorde nyss en låt som hette ''Livet är en fest'' njaa tvekar på de nu med tanke på att livet snart i slut.. Känns hemskt mannen. Två år kvar.. peace brorsan :/
beklagar verkligen sorgen kan inte säga mer väldigt djup låt. Säger som dizzy hoppas mirakel sker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sorgligt är det, inga bra nyheter att få.. bara hoppas på mirakel som tidigare folk sagt. Men låten, visst måste det vara känslosamt att göra den så inte så lätt, men bra tycker jag inte det var någonstans..
Sa dom allvarligt till dig att du har 2 år kvar att leva? isånafall är det riktigt tragisk, hoppas det blir bätttre då man! I'll be prayin for yah
Stängde av efter halva låten, kunde inte lyssna mer. Blev nojjig som fan. Beklagar så in åt bara helvete! Hoppas på ett mirakel som dom säger.
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
fy fan beklagar verkligen trist som fan hoppas på mirakel. UPPPPP
well thats a mood breaker..sjukt tung freestyle brosh vi får prata snart jag ber för dig
jag freestylade under ett tema bara, kan kalla det storytelling typ. jag hoppas inte jag har cancer för det vore hemskt.
haha fan vilken mood-breaker
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
jag freestylade under ett tema bara, kan kalla det storytelling typ. jag hoppas inte jag har cancer för det vore hemskt. Så det va bara en freestyle, det har inte hänt?
VARFÖR ? Sniffsniff luktar SÅ JÄVLA FULT SETT ATT FÅ HYPE PÅ! Blir cp om du ljuger om de där!
Robinholta af Pankbanken!!
robie är en fucking bitch!
jag freestylade under ett tema bara, kan kalla det storytelling typ. Känns som att du skulle nämnt det där uppe?
Bra känsla...
|Lev för att äta|
snacka om att bli hatad resten av livet av hela whoa :)
www.youtube.com/ajdiin91
sjukt dålig stil! Tänk på dom som har cancer och verkligen upplever det som du "freestylar" om. Robie är en sjukt dålig mummel-rappare som försöker få medlidande/hype pga att han rappar om att han fått cancer! Okej om du hade rappat från en betraktares synvinkel, typ hur hemskt de måste vara att ha cancer, men nu rappar du om att du inte ska få träffa din unge, din tjej ska träffa ny bla bla bla, eller ja, det lilla jag hörde av allt mummel iallfall. I min värld gör man inte såhär, fast de e klart, alla tycker olika. Hoppas du är nöjd med din "freestyle" som förövrigt garanterat va förskriven till viss del.
Detta är min forumsignatur
ta tillbaka orden du fick av mig, och ger dom till någon som behöver dom! medkänsla lika med noll, fyfan.
haha jag tycker det hela är komiskt. Snacka om fail att du inte nämde att det var en storytelling haha!
You don't know what you got, until you lose it.
mannen du tappade all heder genom detta asså! vidrigt /Gudde
fucking asswipe! hypesökare på de mest idiotiska sätt?! du sjönk i mina ögon enormt...
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
jävla boggejävel lär dig vett pöjk kasta en holy shock cleansa själen... tryck pungen i micron och få cancer på riktigt eller häng dig ditt lilla as
haha undrar om feta robie ångrar sig nu, tappar mkt lyssnare nu
Hahahahahahahahahahahahaha
Han har väl typ 20 lyssnare så dom han tappar lär kännas på hans Myspace-plays hahaha. Nä men ärligt robie, en person i min närhet miste livet pga cancer så jag lyssnade och försökte känna medlidande trots att jag inte klarar av dej, men just nu känner jag bara förakt! Visa de mindre lyckligt lottade lite respekt! Ta med dig puma och Lås om er nånstans så kan ni freestyla om fler sjukdomar. Förresten, kan du inte "leva dej in" i mitt liv? Rappa lite om diabetes och hur de känns att ta 10 sprutor om dagen, gör det! Kan bli en fet låt. Nolla!
Detta är min forumsignatur
Fyfan va du sjönk i nivå nu! Hade precis börjat gilla din musik, men nu ger jag fan i att ens bry mig om din musik! Fyfan!
men vad i helvete.. min mamma dog i cancer för ett år sen, så lyssnar man på det här eftersom det är någon som funnits så nära in på en... Och sen visar det sig att det är bullshit! fuck vad arg jag blir! LÅGT LÅGT LÅGT! inge bra musik heller btw. sluta mumla och lär dig rappa
What? Folk gör filmer som inte är verklighetsbaserade, folk skriver böcker som inte är verklighetsbaserade. Jag körde en freestyle efter ett tema, föreställde mig hur det skulle vara & hur man skulle tänka etc. Jag har fler tracks som är storytellings, men som dock inte handlar om mig då. Jag ser inget fel i det, innan jag skrev att det bara var en storytelling så hade ett dussin användare skrivit att dem hörde kännslan i rapen osv, det betyder ju att jag lyckades ganska bra va? Fan folk syslar ju med teater, det är ju samma sak. & nej det var inte förskrivet P-Lex, tror du ens jag bryr mig om vad du tycker föresten? Håll dig till dina pinsama videos där du sitter & snackar bull & viftar med fingrarna istället. Att jag sjunkt i folks ögon är bara bull, vet att ni kommer sätta mina kommande tracks på repeat haha.
Du är gone! du kanske borde skrivit något när du postade tråden! jag lyssnade på den först o tänkte shie synd om honom, tänk om man skulle sitta i hans sits.. men nä! äckligt att vilja ha hype på de sättet!
Robinholta af Pankbanken!!
Håller med holto. Det hade varit en annan sak om du skrivit i tråden innan du la upp den
X-akt nästan för att citera båda sig själv och Holta igen, men det är ju lite sent nu. Tyckte det var bra fattigt gjort. Dock tror jag inte du tappar lyssnar. Om någon lyssnar på dig (vardagligen för att det är bra) så skiter dom i detta. Men nu får du mindre respons på dina tracks, helt klart. Jag skrev att du hade skön känsla och kanoninlevelse, iaf menade jag på det. Men det resulterar ju bara i att jag är ännu mer less på dig nu när du läcker det efter 10-20 kommentarer seriös sympati.
|Lev för att äta|
antagligen hör folk "känslan" pga temat.. tycker inte att det är bra. skulle bara skrivit att de va fint för temat, inte för att det är bra musik. jävla hypesökare. försök inte rättfärdiga ditt snesteg.. töntigt av dig. snälla, patetiskt
Jag skrev det i mitt första inlägg efter att jag lagt upp freestylen.. Jag försöker inte rättfärdiga mitt snesteg för jag har inte tagit något snesteg;) Det komiska är att alla de som sitter & skriver att jag kommer tappa lyssnare osv är de personer som hatat på mig i trådarna innan eller till & med spelat in disslåtar mot mig. Haha, det är ynkligt!
hoppas ett mirakel kommer
Har jag hatat i dina trådar? har aldrig ens lyssnat på dig innan och kommer inte göra det heller för det är inte bra..
det är verkligen inte bara folk som Hatat på dig förut här, ja börja digga vissa av låtarna du gjort på sistone. och sen hela den saken du snacka om filmer o teater o shiet, skillnaden är ju då att man VET om att det inte är riktigt? hade du nu skrivit i fööööööööörsta (!!!!!!!!!!) inlägget att du bara improvisera upp en storytelling, så hade jag inte varit pissed just nu. men nu gjorde du inte det, och det ÄR ett snesteg, like it or not. för övrig så tyckte jag inte att själva låten e så va så bra, mest som jag sa första ggn just för ja trodde du hade cancer, o ville inte klaga på dig då liksom. fucking bitch...
en klasskamrats man gick bort i cancer nyligen och så gör du den här freestylen jag trodde med du menade Alvar. Tycker det var riktigt dåligt av dig att låta oss tro att du hade fått det på riktigt.
Battlerappare
2010-05-02 21:37
han får ju hypen han vll ha genom att ni kommentrar dudes skit i de bara
JoaquinRoyale
han får ju hypen han vll ha genom att ni kommentrar dudes skit i de bara nja, lite fel.
han har uppmärksamheten, ja.
men han har ingen hype då många efter detta kommer sluta checka in hans trådar.
hype är positivt, han har skaffat haters :D
Battlerappare
2010-05-02 22:02
finns dålig hype med men de va så ja mena som du förklara :)
JoaquinRoyale
Vad fan ar det som hander. Take a chill pill. Vem, i sina sinnens fulla bruk, skulle slappa en freestyle om man led av cancer? Formodligen ingen, det hade nog blivit en ganska valarbetad temalat, eller ingen alls. Detta ar en ganska stark indikation - pa att det ar fake. Kan val halla med om att det ar en liten miss att inte, uttryckligen poangtera att det ar allvarligt, men "freestyle" indikerade detta for mig. Lite ironiskt att ni onskar livet ur en snubbe, som lamnade er tarogda for ett dygn sen, nar ni trodde att han var doende. "För övrig så tyckte jag inte att själva låten e så va så bra, mest som jag sa första ggn just för ja trodde du hade cancer, o ville inte klaga på dig då liksom." Killen som skrev citatet over mig, framstar som ett geni. Vidare finns det temalater som innehaller fragment av samma ode som Robie bearbetar i sin freestyle, men det slipper utsta kritik. Dessutom, om man skall vara konsekvent bor valdsironiska inslag bemotas med samma skepticism och kritik, - vilket det inte gor. "Min morsa dog i cancer, sa jag ar javligt lack just nu" Min far dog ocksa i cancer, detta betyder inte att jag tar en freestyle av en snubbe som en diss mot min farsa, eller att en simulering av det tar bort det oerhorda lidande som den riktiga situationen skapar. Jag ar ganska saker pa att det inte ar Robins uppsat att forsoka sara nagon i och med denna lat, formodligen bara dra det till det extrema och vidga sitt spektra lite. Jag sager inte att det ar fel, eller att jag har ratt. Men det ar lite overdrivet, och det ar lite opportunistiskt att det blir ett efterskalv, nar det knappt utmattes pa richterskalan.
hahah herregud
taktsbar-0 P22 ja vi förstår att du tycker det är fullt normalt.. kul att Robie nu kommer ta åt sig jätte mycket av ditt inlägg och fortfarande tro att han är bra.. är det fel att lacka när en kille håller på och jiddrar om cancer för att få hype när ens mamma gick igenom precis det som han utnyttjar för att dra till sig uppmärksamhet??? nej skulle inte tro det
väldigt, väldigt patetiskt
& nej det var inte förskrivet P-Lex, tror du ens jag bryr mig om vad du tycker föresten? Håll dig till dina pinsama videos där du sitter & snackar bull & viftar med fingrarna istället. btw, så håller jag med om det du skriver om " P-lex" hahaha
Allt sög hårt, men det var ett jävla tjat i tråden, låt han rappa om vad han vill.. Cancer hit cancer dit, många av mina polares föräldrar har dött i cancer, men det är ju typ den vanligaste dödsorsaken man dör av nuförtin, stop being such a bunch of bitches about it! MEN beklagar sorgen för er som förlorat någon pga cancer.
sluta va så jävla avundsjuk bara för att jag lyckas bättre än vad du gör.