[Audio] Inga Gränser (Besim) - När Fåglarna Sjunger
Besim / Inga Gränsers senaste låt. Handlar om vad jag tycker är rätt att göra när fåglarna börjar sjunga. Lyssna & Njut! vers1 sluta lura dig själv , tro aldrig att du kommer undan har hört att fågeln börjat sjunga , akta för då åker tungan inte farlig men galen , mannen du känner mig knappt just nu är turen på din sida , men den vänder sig snabbt då ska du akta för att faktan har ju sneat mig helt ingen kan skydda dig , om du så hade hela armén med blodstänk på alla väggar , jag ska cutta dig dawg " frågar ni mig? , nej jag vet inte var fan ..... blev av" du ligger riktigt illa ute , bäst du håller dig gömd huh , med blodet i glaset så ska ja skåla din död skära dig tvärs över halsen o jag ska våldta din brud p3-c38 - psykoset har kommit ut ! jag mördar vittnen o själva killen som ringde polisen tror att du vinner men jag gissar att du är vilsen i livet detta är värre än du trodde , du leker med döden de lite fel att jag blir dömd för du valde ditt eget öde ref: inga gränser, inga gränser ska du tvunget öppna munnen ska du stå för ditt snack jag menar, bara stå för det du sagt inga gränser , inga gränser är du man för dina ord, knappast du är svag jag menar, du har grävt din egen grav vers2 andra versen är tillägnad till en annan person försökte gå bakom min rygg men du ramlade fort jag styckar snitches för dom snackar, jag ba gör de jag gör sanningen bakom allting är att du är död för du ljög ska du spela mot mig , satsade ditt säkraste kort se inte detta som ett hot utan ett välbeväpnat mord jag ska mörda er alla, en massa bölande blattar o sen när döden den kallar så missar ödet er knappast så vi kan se vem av oss som vinner de kriget du startat eller vem av oss som får ta den fucking skiten du skapat en massa myter du pratat , som att du bryter mot lagar så fort all skiten den tar dig , du bara lyder o klagar du vill ha svar på dina frågor men tystnad råder hos blatten är du säker att du låser om natten? hur ska du skylla ifrån dig mannen sen när bomben har sprängts Cell 38 Davidshall , ja nu kommer jag hem
sex , drugs & hiphop ..