[Audio] Poesi - Alkoholen
Shena! Skrev ihop en liten partylåt här, finslipade lite och skulle lägga till en del saker i efterhand men de blev den vanliga som jag sparade först istället! P&Lhttp://www.speedyshare.com/files/22150708/Poesi_-_Alkoholen.mp3 sätter mig och solar på balkongen med en flaska en flaska i min hand känner ölen i min hals som rinner genom mina ådror med blodet billig party öl med fötterna på bordet vill du dricka med mig så komigen komigen knacka på min dörr till min lägenhet för din säkerhet ta med dig dricka för det kanske är tomt innan du är här så vafan väntar du på? ta på dig dina skor och bege dig till min port föfan, behöver ingen jävla fin kostym räcker med ett par sneakers med en snygg frisyr ta med dig alla vänner som du känner och ta med dig några snygga brudar som kan suga rikemansbarn rätta till era slipsar kvällen slut vid 4:20 dags att kicka "reff" alkoholen sprider sig i blodet dansar så hårt att man får sprickor i foten pengarna ryker ifrån kortet och banken öl efter öl så fort jag kan få chansen sätter mig vid baren kan du ge mig en bacardi jag vill bli full som en galning kommer att bli farlig dags att ladda inför party öl efter öl jag blir helt jävla störd i mitt huvud som hör musiken som är hög jag väntar på att kvällen ska starta rejält så jag kan halsa mer bärs & dansa mer fresh jag ser någon som tappar sitt kreditkort tar kortet jag går och köper sprit fort lyckad kväll för mig som är i toppform inget fel på min lever säger doktorn super hela natten lång från klockan 6 till klockan 5 är jag igång halsar öl dricker sprit jag vandrar runt som en alkoholmaskin