[Audio] SagoLik - Älskar musik (Morgon låt)
Tjoo vaknade och hittade ett sinnes nice beat så texten flödade. Spelade in och här är resultatet: http://www.speedyshare.com/files/22147673/SagoLik_-_lskar_musik.mp3
Sång:Jag Text: Jag Mix: Jag
Text X2 ------------------------------------------------------------------- Älskar mitt liv för jag älskar musik och jag hoppas att ni diggar det jag gör för jag lägger ner tid älska hata mig ta din plats i mängden vad du än väljer så vinner jag i långa längden -------------------------------------------------------------------
hela jävla staden sätt er ner och håll i hatten det är sagolik som röjjer hela stället mitt i natten
jag minns när man va liten alltihop va överfett alla stunder som man hade allt ihop bah kändes rätt
man softa runt man gled omkring i solen inte som idag när man sitter i heta stolen
alla bah klagar och livet känns trist men det är härligt när vi träffas menar länge sän sist
nära och kära det som livet handlar om hitta dom du gillar och sedan så håll då fast vid dom
jag tittar ut och möts av solen genom fönstret är i dag den dagen idag då jag bryter mönstret
jag vill ju slå mig fri ja vara den jag är men när du tittat på mig märker jag hur söt du är
sagolik här ingen tar min plats när jag rullar ord på micken kan du kalla mig för fantast
-------------------------------------------------------------------- Älskar mitt liv för jag älskar musik och jag hoppas att ni diggar det jag gör för jag lägger ner tid älska hata mig ta din plats i mängden vad du än väljer så vinner jag i långa längden --------------------------------------------------------------------
ja det är mitt liv allting som jag snackar om alla er som hatar mitten fingret jag bah fuckar dom
Vafan SagoLik du borde satsa karriär jag vet men det är svårt när jag är som jag är
jag älskar dagar då jag bara glider runt och chillar det är dom dagarna jag skapar sån musik jag gillar
ja det är mitt liv min still mitt mode jag brinner för det här mitt driv mitt go
jag kommer nog aldrig va som dom andra jag nöjer mig inte med skit jag kommer inte stanna
vem kan klandra mig jag vill ju resa fram i tiden om tie år kan jag veta vart jag står i livet
försöker göra så att ingenting blir överdrivet men när jag tänker efter tar jag nog allting förgivet
laddar upp jag är rädd för min frammtid men om jag älskar dig svaret är föralltid X2 -------------------------------------------------------------------- Älskar mitt liv för jag älskar musik och jag hoppas att ni diggar det jag gör för jag lägger ner tid älska hata mig ta din plats i mängden vad du än väljer så vinner jag i långa längden --------------------------------------------------------------------
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker
|